Amper wat gezien nog maar wel de kickoff en wat digi tv, nu streams aan.quote:
nee effe serieus, die Monique is geloof ik hoogbegaafd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef dockx het volgende:
[..]
Oei, dat is minder
Ja ik weet niet? Ik kom net binnen vallen en ben er benieuwd naar..
Er zijn al een aantal geheimen aan personen gekoppeld dat wel, even in het forum zoeken, er bestaat een topicquote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Ik snap het niet helemaal denk ik, wij weten ook niet van wie de geheimen zijn??
en dan is ze management assistente??quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee effe serieus, die Monique is geloof ik hoogbegaafd.
Ongelooflijk
Neus 's rond in het forum, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:36 schreef dockx het volgende:
Ik snap het niet helemaal denk ik, wij weten ook niet van wie de geheimen zijn??
Yep, keek al via UPC maar ja, 4 schermpjes is ook leuk he dus ik dacht probeer de streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geen UPC< Ziggo of caiway?
Check het bewonerstopic van Sofia voor een bonte verzameling rukpr0nquote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef j95 het volgende:
Lol, Kim Holland op Twitter:
KimHollandxx Sofia Valentine in het Secret Stories huis, leuk zeg! Ik heb veel films met haar gemaakt: http://www.kimholland.nl/archief-sofia.html 18+!
Ben ik klaar met werkenquote:
Ik ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Donderdag weer naar de liveshow, ben benieuwd wie er exit gaat!
Hee Bee!!! jij ook hier!!! Gezellig!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tofheid. Wat ga je doen?![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi peet.
Ik wil eerst weten wie er in zit!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Donderdag weer naar de liveshow, ben benieuwd wie er exit gaat!
Een hoog IQ zegt ook weer niet zo veel hoor. Het is beslist geen garantie voor een goede baan of anderszins slagen in het leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan is ze management assistente??
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hoog IQ zegt ook weer niet zo veel hoor. Het is beslist geen garantie voor een goede baan of anderszins slagen in het leven.
En andersom net zo: als je van aanpakken weet en een beetje boerenslimheid bezit, kun je heel goed geld verdienen.
Ik denk wel dat statistisch te zien is dat hoe intelligenter je bent, hoe meer je verdient. Maar individueel zijn daar zóóveel uitzonderingen op.
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??quote:Op maandag 14 februari 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het nog niet gezien?
Ik denk dat ik wel weet wát.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.
ik had ook al zo'n vermoedenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wát.
Sharon.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??
Heb gisteren streams gekeken, maar kan ze me niet meer voor de geest halen, denk dat het er gewoon teveel van hetzelfde type zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Jawel maar ik ken ze nog niet. Om dan nu al over de exit te gaan praten is me te vroeg. Ik ken het volk nog niet. De meest saaie moet eruit, dat sowieso maar wie is dat dan??
Het is gewoon wennen, denk ik. Men gaat zich vanzelf wel onderscheiden maar het is nog best lastig om in teh flow te komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb gisteren streams gekeken, maar kan ze me niet meer voor de geest halen, denk dat het er gewoon teveel van hetzelfde type zijn.
Vanavond de reguliere uitzending kijken en proberen iedereen wat beter te leren kennen. Bepaalde karaktertrekken zullen toch wel snel naar voren komen als ze zich wat meer op hun gemak voelen.
Ha!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
Beequeen ook weer present nu wordt het pas echt gezellig
Ken je al die namen alquote:
Jongeuh, eikel, gooi dan gewoon even het bewoners topique uit de index open voor een insta-foto.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je al die namen al. Wie zhe fack is Gerard.
Hij zat eerst Guido uit z'n hoofd te praten om zich druk te maken over de kist die op slot zat en gaat vervolgens zelf ruim een half uur op zoek naar de codequote:
Hoe tof is dat he?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ken je al die namen al. Wie zhe fack is Gerard.
Wel onwijs stoer dat je gewoon thuis komt en op je tv de streams aan kan zetten.
Tenzij ze daardoor ooit alimentatie gerechtigd is, is dat nog niet bijster intelliedinges.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet ik, weet ik, maar ze klinkt best ambitieus, tenminste, zoals ze over haar werk sprak, lekker reizen met haar baas enzo, dan zou je toch verwachten dat ze er wel meer uit heeft weten te slepen.
Totaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Dementor het volgende:
En is het Oh Oh Cherso meets Big Brother?
Is er al drank ingegooid?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Totaal niet.
Er zitten geen aso's tussen. Misschien wel psycho's maar dat is nog even afwachten.
Geef ze een week en een lading drank en dan kunnen we pas echt oordelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Totaal niet.
Er zitten geen aso's tussen. Misschien wel psycho's maar dat is nog even afwachten.
Dat stadium zijn we al lang voorbij.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Dementor het volgende:
Wedden dat die wijven zich ontpoppen tot hoeren..
Op TV bedoel ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we al lang voorbij.
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tieten en nog geen bier gezien, dus alles is in orde.
Hoogtepunten krijg je toch wel mee, hier. Al dan niet met directe YouTube uploads.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er niks op tv is dat interessanter is (en dat is niet vaak) zet ik de stream op, maar ik hoor alleen maar dom oppervlakkig geouwehoer, dus om er nou ook nog naar te gaan kijken gaat me wat ver.
Ik hoor ze steeds praten over de afgelopen week. dus ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe tof is dat he?![]()
Ze hebben al genomineerd! Dat is snel zeg.
Sinds vrijdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze al een week in dat huis zitten?
Ik dacht sinds donderdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Sinds vrijdag. Geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
vrijdagavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |