Stop met falen. Kijk naar de cijfers in de adresbalk.quote:
Krijgt een fokker een valentijnskaart.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Kos_Mos het volgende:
Oh, dit is hem dus, hier iemand dan een goede mop ofzo?
Okee vooruit danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stop met falen. Kijk naar de cijfers in de adresbalk.
we recyclen wel weerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef trolololo het volgende:
[..]
Okee vooruit dan![]()
En waar blijven mods die de rest sluiten
Want als je single bent kun je niet neuken op Valentijnsdag?quote:
kloonquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
Dit is mijn eerste post in dit forum, laat deze legendarisch zijn.
Faithless, altijd goedquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
hey hey hey hoii hee haii hooiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
Mijne kan nog meer wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is er nog 'gezond' drinken te vinden?
Gewoon 5 keiharde quotes. één van mijn eerste posts
Kan wel, maar dan moet je wel een fuckbuddy hebben, die tijd heeft enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Want als je single bent kun je niet neuken op Valentijnsdag?
Het moet dus eigenlijk zijn: Als je geen fokker bent ja
Wat, dit forum, jij of je post?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
KEIHARDE TIMING VAN DE TS'EN WAARIN IK DIK WON.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Henkie94 het volgende:
De neuq, 3 nachtbaggers om precies 00:00:00.Wat is deze.
HURRRRRRRRquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je wel een fuckbuddy hebben, die tijd heeft enzo
[..]
Wat, dit forum, jij of je post?
Precies.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef mistyl het volgende:
[..]
KEIHARDE TIMING VAN DE TS'EN WAARIN IK DIK WON.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
quote:
Nee..dit kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
dubbele hosselquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Ik heb vorige week een doos Merci gehad. Van een vriendin. en vandaag ga ik die doos aan mijn vriendin geven. Romantisch he!
Echte romanticus hierquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Ik heb vorige week een doos Merci gehad. Van een vriendin. en vandaag ga ik die doos aan mijn vriendin geven. Romantisch he!
Succes ermee.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
En morgen een scheikunde tentamen verknallen
Gratis cadeautjes voor je "vriendin", wat wil je nog meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Succes en aids aan Laura.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
Doeiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
ja, het zijn wel denkbeeldige vriendinnen hoor.. anders zat ik hier nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gratis cadeautjes voor je "vriendin", wat wil je nog meer.
DURRRRRRRRquote:
Duh.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Precies.Want Valentijnsdag dus moeten de mannen lief zijn voor de vrouwtjes enzo en er zijn meer mannentjens dan vrouwtjensch dus moesten wij dit topique kiezen.
Nou sommigen hebben een heel fantasie hoor. Heel enge droomwereld. Als je de ideeen hoort, booooooooh.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..dit kan nietMensen die fokken en zeggen dat ze neuken
Net alsof mensen dat gaan geloven.
Mijn eerste post.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
[..]
Wat, dit forum, jij of je post?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ja, het zijn wel denkbeeldige vriendinnen hoor.. anders zat ik hier niet![]()
![]()
FRANNIEE FINE. HEB JE HET GELIKT.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Franneh het volgende:
Kut weekend dat al over is. 6 uur wekker.
Mijne pas over 12 uur.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Franneh het volgende:
Kut weekend dat al over is. 6 uur wekker.
HUHUHUHUH WAAR?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..];'') XD XD XD
Japie, NEGEER ME EENS NIET
okequote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Lysdexie het volgende:
aight ein willst du mein valentein sein
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef mistyl het volgende:
[..]
Je weet he, dat Bobje nog altijd van Flips is.
Ja, belachelijk gedoe.quote:
Speciaal voor jou, wel stomme TT.quote:
Applaussssssssss.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hallon.Ik ben nog niet weer banned.
wat een kak ep. van js manquote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die allang aan naar bed warenGa slapen!
Sorry.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:16 schreef mistyl het volgende:
[..]
Je weet he, dat Bobje nog altijd van Flips is.
Kun je wel lachen, tis een serieuze zaak.quote:
Sammi naar huis man. Iets beters kon er niet gebeurenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hallon.Ik ben nog niet weer banned.
Ja nouja, ik wilde dat, verder vind ik het commerciele gedoe, maar andere kant heeft het iets. Ik heb er nog geen eenrichting mening over.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, belachelijk gedoe.
[..]
Speciaal voor jou, wel stomme TT.
Toch vrouwenliefde.
[..]
Applaussssssssss.
Geeft niks flipsje.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ja nouja, ik wilde dat, verder vind ik het commerciele gedoe, maar andere kant heeft het iets. Ik heb er nog geen eenrichting mening over.
Wat ga jij doen vandaag?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ja nouja, ik wilde dat, verder vind ik het commerciele gedoe, maar andere kant heeft het iets. Ik heb er nog geen eenrichting mening over.
27 februari tweede keer 10-0 in het philips stadionquote:
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUU-quote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef Dale. het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK ZAG JE NINJA EDIT +O FAAL MIEN JUNG!!!![]()
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Aanwezig vanaf mobiel![]()
JanPiraat en happy mogen mijn penis ontvangen
WRM IK NIE TAN WRM WRM WRMquote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Sowieso dat ik deze niet retour stuur. Deze gaat mee naar bed.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
RT.quote:
quote:
Gelukkigquote:
Vrij weinig denk ik zoquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Rraaauuwwquote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso dat ik deze niet retour stuur. Deze gaat mee naar bed.
Ik weet het nog nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
Vrij weinig denk ik zoJersey Shore verder kijken, en wat ga jij doen?
Dank, broeder.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je broeder, broeder
Omdat ik nog niet weetquote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef mistyl het volgende:
[..]
Waarom weet je dat nog niet danTe veel keus?
neuken?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef mistyl het volgende:
[..]
Waarom weet je dat nog niet danTe veel keus?
Bob kijkt het, dus ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef aight1 het volgende:
Hey Bob is skins season 5 en 6 de moeite waard??
Heb 2 afleveringen van 5 gezien..maar denk het niet. Misschien dat ik binnenkort nog even een aflevering kijk..maar als dat ook niet veel is houdt het opquote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef aight1 het volgende:
Hey Bob is skins season 5 en 6 de moeite waard??
Oh dat is wel jammer danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet weetNiet teveel keus
Graag, waar, hoelaat?quote:
oh oke, dan begin ik er maar niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb 2 afleveringen van 5 gezien..maar denk het niet. Misschien dat ik binnenkort nog even een aflevering kijk..maar als dat ook niet veel is houdt het op
Ik ga het morgen wel eens bekijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer danWaneer weet je het? Ik ben ook wel benieuwd naar jouw dag
its all up to you, babequote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer danWaneer weet je het? Ik ben ook wel benieuwd naar jouw dag
[..]
Graag, waar, hoelaat?
Gewoon rustig de film afwachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh oke, dan begin ik er maar niet aan
Ninja edit en allesquote:
Kom haten dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet naar de kapper durven
oh gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
UKAnders was het niet eens 't vermelden waard
kapper is ook eng met die scharen enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet naar de kapper durven
Denk dat ik binnenkort wel ff naar de kapper ga.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
kapper is ook eng met die scharen enzo
Ik dacht ergens in de zomer..zo even opzoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh gelukkigwanneer komt die uit dan?
Ja.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
de Kapperscheer jezelf gewoon eens in de 2 maand.
watquote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Lysdexie het volgende:
de Kapperscheer jezelf gewoon eens in de 2 maand.
Ik moet ook maar weer eensquote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Denk dat ik binnenkort wel ff naar de kapper ga.
ja, stom woordenboek...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ninja edit en allesWat heb je trouwens voor het vrouwtje geplant?
Bier, McDonalds en neuken?
nicequote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef HappyBob het volgende:
A film version of Skins was confirmed on the E4 website for a Summer 2011 release,[9] and filming will begin in Bristol and the Isle of Man in late 2010. Scripted by Jack Thorne and directed by Charles Martin,[10] the film will be based around the second generation[9] but the first generation will be involved and the third will appear in one scene.[10] It has been confirmed that Dev Patel[11] and Nicholas Hoult[11] will be part of the cast as well as Kaya Scodelario.[12]
"me"quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Nitrouz het volgende:
Valentijn shizzle enzeau
ben blij dat me vriendin daar niet aan doet
Wanneer gaan we uit eten?quote:
Verwezen naar het land der fabeltjes.quote:
Wanneer je het weet, post je het dan in mn FoBoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga het morgen wel eens bekijken
Hihiquote:
Hoezo?quote:
Hoiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dev Pate is Anwar, Nicholas Hoult is Tony en Kaya Scodelario is Effyquote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
nicewie zijn dev patel en nicholas hoult?? eentje is Cooks toch
Goed plan.quote:
oja Tonyquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dev Pate is Anwar, Nicholas Hoult is Tony en Kaya Scodelario is Effy
ben morgen vrij, en zit mijn kamer in A'damquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef mistyl het volgende:
[..]
Wanneer je het weet, post je het dan in mn FoBo
[..]
HihiNou morgen, en bij jouw thuis.
[..]
Hoezo?
[..]
Hoi
Zeg dat je stopt met je studie voor haar! RED DEZE RELATIE!!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ja, stom woordenboek...
Das al 3 weken uit![]()
Ze vond dat ik Ye druk bezig was met mijn studie
Trademarkquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
WIE HEEFT LYSDEXIE OOIT MIJN TRADEMARK SMILEYS ":3" en "D:" ZIEN GEBRUIKEN?
dies hard ehquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Nitrouz het volgende:
cuz its a bittersweet symphony
thats liiihiiiife
P.quote:
Wholla faka tan kom fitti hosselen swa jwzquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Trademarkemo-smileys gebruiken en trots zijn
For godsake, anders raak ik in de war met mn verschillende hosselskills die ik toepas.quote:
Doeiquote:
WEET OOK WEL BETER MAN., HAPTE EN ALLES, ZOALS NU.quote:
quote:
Denk het wel..aangezien het over de tweede generatie gaat. Geen tweede generatie zonder Cookquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
oja Tony![]()
maar Cook moet er ook inzitten, vind ik.
G.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
P.
[..]
Wholla faka tan kom fitti hosselen swa jwz
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef mistyl het volgende:
[..]
For godsake, anders raak ik in de war met mn verschillende hosselskills die ik toepas.
[..]
Doei
[..]
WEET OOK WEL BETER MAN., HAPTE EN ALLES, ZOALS NU.
[..]
![]()
die heb ik jou ook nog nooit zien gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
WIE HEEFT LYSDEXIE OOIT MIJN TRADEMARK SMILEYS ":3" en "D:" ZIEN GEBRUIKEN?
juistquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk het wel..aangezien het over de tweede generatie gaat. Geen tweede generatie zonder Cook
Ik heb morgen maar 1 les, en ik ben dan in Amsterdamquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ben morgen vrij, en zit mijn kamer in A'dam
Hquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
die heb ik jou ook nog nooit zien gebruiken
ik baal nog steeds een klein beetjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg dat je stopt met je studie voor haar! RED DEZE RELATIE!!
ditquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Nitrouz het volgende:
sowieso, een kankerhoereboer als achteroom hebben
Je ziet ook geen kansen meer tussen jullie? Anders gewoon op naar de volgende. Afleiding manquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik baal nog steeds een klein beetjemaar ach... they come and go ...
ik zie potentie in het idee groeienquote:Op maandag 14 februari 2011 00:32 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik heb morgen maar 1 les, en ik ben dan in Amsterdam
kanye westquote:
neger watquote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
kanye west
een klasgenoot maakt een werkstuk over de marketingstrategieën van Kanye.![]()
![]()
![]()
nee, dit wordt niet meer watquote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je ziet ook geen kansen meer tussen jullie? Anders gewoon op naar de volgende. Afleiding man
Ik ook, beetje eng enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik zie potentie in het idee groeien
Wat is er nou met die kappers danquote:
Ben ik t niet mee eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kappers zijn leuk, vooral die verwijfde mannen
Ze haten op mn haartjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik ook, beetje eng enzo
[..]
Wat is er nou met die kappers dan
kappers zijn duur en gwn niet goedquote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik ook, beetje eng enzo
[..]
Wat is er nou met die kappers dan
Cheyl :3quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik laat mij dan ook altijd betasten tijdens een knipbeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |