HURRRRRRRRquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je wel een fuckbuddy hebben, die tijd heeft enzo
[..]
Wat, dit forum, jij of je post?
Precies.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef mistyl het volgende:
[..]
KEIHARDE TIMING VAN DE TS'EN WAARIN IK DIK WON.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Insomniax het volgende:
Hoi.
Dit is mijn eerste post in dit forum, laat deze legendarisch zijn.
quote:
Nee..dit kan nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je wel een fuckbuddy hebben, die tijd heeft enzo
dubbele hosselquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Ik heb vorige week een doos Merci gehad. Van een vriendin. en vandaag ga ik die doos aan mijn vriendin geven. Romantisch he!
Echte romanticus hierquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Ik heb vorige week een doos Merci gehad. Van een vriendin. en vandaag ga ik die doos aan mijn vriendin geven. Romantisch he!
Succes ermee.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
En morgen een scheikunde tentamen verknallen
Gratis cadeautjes voor je "vriendin", wat wil je nog meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef jo-ep het volgende:
Succes en aids aan Laura.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
Doeiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
ja, het zijn wel denkbeeldige vriendinnen hoor.. anders zat ik hier nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gratis cadeautjes voor je "vriendin", wat wil je nog meer.
DURRRRRRRRquote:
Duh.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Precies.Want Valentijnsdag dus moeten de mannen lief zijn voor de vrouwtjes enzo en er zijn meer mannentjens dan vrouwtjensch dus moesten wij dit topique kiezen.
Nou sommigen hebben een heel fantasie hoor. Heel enge droomwereld. Als je de ideeen hoort, booooooooh.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..dit kan nietMensen die fokken en zeggen dat ze neuken
Net alsof mensen dat gaan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |