Een larper bedoel je? Nooit aan gedacht, maar dat zou nog heel goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat je het in de Cosplayhoek moet zoeken.
Maar de hints gingen wel over een ronde tafel, hadden ze dan niet wat meer LARP-gerelateerde hints gegeven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Stefan het volgende:
haha Stefan zit jij in die scene ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Stefan het volgende:
Afhankelijk van wat voor bijzondere verdienste de reden van je lintje is, kun je daarmee ook ridder worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Karina het volgende:
Er zijn maar heel weinig families in Nederland met riddertitels (stuk of 20), dus als we alle achternamen weten kun je dat volgens mij hier zo opzoeken toch?
En als ie nou een ridder in de orde van Oranje-Nassau of zo is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor bijzondere verdienste de reden van je lintje is, kun je daarmee ook ridder worden.
Dat is precies wat ik bedoelde, mensen worden in NL niet meer in de adelstand verheven... tenzij door huwelijk, maar ridder is dan weer geen optie...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En als ie nou een ridder in de orde van Oranje-Nassau of zo is?
Nja met een lintje ben je volgens mij nog geen ridder...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn idd een beetje jong voor een lintje, maar stel dat een van hen als puber iemand van de verdrinkingsdood gered heeft dan zou het zomaar kunnen.
maar dan is dat geen geheim hè. ik bedoel dan kan ik ook zeggen dat ik een ondode tovenaar ben omdat ik dat in een computerspelletje speelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja met een lintje ben je volgens mij nog geen ridder...
Zou er in 1 van de buitenschoolse opvangen waar Alexander werkt geen 'ridder' groep zijn?
Heb ik ook naar zitten kijken, maar dat zijn over het algemeen oudere mensen of bekende Nederlanders (Frans Bauerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor bijzondere verdienste de reden van je lintje is, kun je daarmee ook ridder worden.
My 2 cents...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
Nog niet gekoppeld...
Alexander, Cynthia, Jurien, Maik,
ik speelde in een bollywood film, ik ben ridder, ik heb een borstverkleining gehad, ik slik anabolen
Alexander heet schijnbaar voluit: Alexander Varga van Kibed en Makfalva.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef Montagui het volgende:
Alexander - ridder - zou inderdaad wel eens een larper kunnen zijn
Maar dan slaat de hint hindi niet op de taal, kleine kans dat Jurien hindi praat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef Montagui het volgende:
[..]
My 2 cents...
Alexander - ridder - zou inderdaad wel eens een larper kunnen zijn
Cynthia - borstverkleining - vind ik toch aannemelijker dan bij een man
Jurien - bollywood film - hij zit in de kunstrichting en produceert films
Maik - de anabolenman - ivm zijn fixatie voor zijn lichaam
Als je in dit subforum wat beter leest kun je de helft al doorstrepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:11 schreef DeKraay het volgende:
Denk dat hier veel hinds gaan komen ... om het makkelijker te maken.
Ik denk dat
sharon bostverkleining heeft gehad
alexander hoogbegaafd is
karim ( zie naam ) bollywood film
cynthia tsounami overleefd
gerard miljonair
Jorien ridder
Monique internaat
maik anabole
aafke olympischgoud romansch
en denk dat sofia bingokoningin is wildeharen kwijt na trouwen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:11 schreef DeKraay het volgende:
Denk dat hier veel hinds gaan komen ... om het makkelijker te maken.
Ik denk dat
sharon bostverkleining heeft gehad
alexander hoogbegaafd is
karim ( zie naam ) bollywood film
cynthia tsounami overleefd
gerard miljonair
Jorien ridder
Monique internaat
maik anabole
aafke olympischgoud romansch
en denk dat sofia bingokoningin is wildeharen kwijt na trouwen
Als het al "bewezen" is dat Philip met Femke Heemskerk heeft gedatet, hoe groot is dan de kans dat ook Aafke met een Olympische sporter geeft gedatet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:36 schreef DeKraay het volgende:
Dat is wat de andere denken en schrijven deze komen bij mij meer overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |