Sharr wordt al uitgewoond door naat en kano.quote:
zie TTquote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef sharr het volgende:
Wat voor soort draait de volgenden Dirk Jan?
als je dat echt denkt dan ben je echt heel erg dom en simpel volk ergo gelovigquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een baksteen gehad? Jij zegt dat de bijbel het antwoord heeft, en de wetenschap nog op zoek is. Dan is de bijbel toch verder?
You wishquote:
Naatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja want naat had lapo
[..]
Sharr wordt al uitgewoond door naat en kano.
Zullen wij dan op popje duiken?
je bent een bock modquote:
Ik ben niet gelovig, maar laat andere mensen die het wel zijn in hun waarde.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef dragems het volgende:
[..]
als je dat echt denkt dan ben je echt heel erg dom en simpel volk ergo gelovig
Dat is om 12 uur.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij gaat buitenlands draaien, oa sigur ros, en het is zokunen
hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja, ik overdreef een klein beetje
* PiRANiA pakt er even een a4tje bijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naat![]()
Uitwonen![]()
Piemel van een half A4'tje overdwars____!
alleen als jij ophoud met je sprookjesquote:
quote:
En jij een prutusertquote:
Dat deed ik ook jaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA pakt er even een a4tje bij
jij begon deze keerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef dragems het volgende:
[..]
alleen als jij ophoud met je sprookjes
Tja, je moet er tegen kunnenquote:
niet met god spotten, kunnen sommige niet waarderen!quote:
Van mij mogen ze best geloven, Maar ze moeten niet denken dat de bijbel het antwoord is op ietsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar laat andere mensen die het wel zijn in hun waarde.
is op?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hou is op!
[..]
En jij een prutusert
19cmquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA pakt er even een a4tje bij
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
19cm
gat er in
netto 8cm ofzo
in stijfjestoestand, aldus naatje
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
ZOKUNEN DUIK ERIN DAN!! ROCK IS ER NIET!!
nee hoor had een opmerking over een zin uit een nummer bij een herdenking. anderen zeiden dat god nep wasquote:
F5/refreshquote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het irritante deuntje is wel weg
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het plaatje te zoeken, maar, inderdaad
quote:
zokunen wilde zo graag dat rock wegbleefquote:
GA NOU OOK NIET DISCUSSIËREN WIE ER BEGON, GROTE JONGENquote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor had een opmerking over een zin uit een nummer bij een herdenking. anderen zeiden dat god nep was
Hij mag alleen als ie mijn verzoekjen draait, heb ik uren geleden al gestuurdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
zokunen wilde zo graag dat rock wegbleef
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef sharr het volgende:
[..]
GA NOU OOK NIET DISCUSSIËREN WIE ER BEGON, GROTE JONGEN
op jou?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, ik ga springen, wie doet er mee?![]()
![]()
hahah LOL dankjequote:
ik zit al te huppenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Iets met railgun?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij mag alleen als ie mijn verzoekjen draait, heb ik uren geleden al gestuurd
Ikke ikkequote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen rookt ze, dat is dan weer zo een afknapper
Dat smaakt niet tofquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook wel, alleen rookt ze, dat is dan weer zo een afknapper
hahaha maar ik vind het zooooo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef sharr het volgende:
[..]
GA NOU OOK NIET DISCUSSIËREN WIE ER BEGON, GROTE JONGEN
Ga naar F&L ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha maar ik vind het zooooo leuk
ik vind het onfris ruikenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef sharr het volgende:
Je hoeft me toch niet te zoenen, dus je kunt me gewoon tof vinden ondanks het roken hoor.
Ik ben goehoedquote:
Joahquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan huppen we al met zijn drieën
nee alleen de kop staat me niet aanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Is Caro Emerald Schenkbaar?
ik vind haar zelf Net iets te mollig
Of heb ik dit verkeerd?
nee hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
en te oud natuurlijk
Maar, dat terzijde
Te laatquote:
Ja, twee keer is echt te weinigquote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahIk wil haar wel weer een keertje live zien
Ze is zo leuk
Ja, zat in de secret story slowchatquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben boter, we hebben ham, we hebben een zakje, boterhamzakje
Schraal programma, of niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, zat in de secret story slowchat
Zokunen, ga maar lekker door
Schatjuhhhquote:
Dus, wanneer gaan we?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, twee keer is echt te weinig
Dat is lief van je!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, zat in de secret story slowchat
Zokunen, ga maar lekker door
Ga naar F&L, daar kan je je atheïstische frustratie vast wel kwijtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
Kunnen we dan ergens anders over discussiëren?
zou deze zangeress schenkbaar zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef dragems het volgende:
Kunnen we dan ergens anders over discussiëren?
Shakira?quote:
wie zegt frustratie? Ik vind het gewoon leuk om te discussiëren. Jij bent zoooo lekker makkelijk met je zogenaamde volwassen denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga naar F&L, daar kan je je atheïstische frustratie vast wel kwijt
welkequote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zou deze zangeress schenkbaar zijn?
Ik volg je helemaal en ben het vaak ook met je eens, maar dit is niet de goede plek.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef dragems het volgende:
[..]
wie zegt frustratie? Ik vind het gewoon leuk om te discussiëren. Jij bent zoooo lekker makkelijk met je zogenaamde volwassen denken![]()
die dit zingtquote:
jaaa maar naatje is hierquote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg je helemaal en ben het vaak ook met je eens, maar dit is niet de goede plek.
En luisteren naar die kutmod jullie !!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg Drum en Naat, zullen we er nu over kappen? Ga lekker verder via de PM
Dan nodig je hem ergens anders uit. Of doe het niet. En verder doe je het, zoals aangegeven, maar via PMquote:
HIE HIE jij bent zo fucking grappig!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Wat huppel zegt, luisteren naar die klotemod (want hij heeft toch immers kloten, of niet dan?)
Ik ben te oud voor zijn humor denk ik danquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HIE HIE jij bent zo fucking grappig!
het was niet eens grappig bedoeldquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ongeveer even oud als hij en vind het ook niet grappigquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor zijn humor denk ik dan
Kloten als tennisballen. Wat zeg ik, kloten als voetballen!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Wat huppel zegt, luisteren naar die klotemod (want hij heeft toch immers kloten, of niet dan?)
Ik vind het nog wel garpig eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EggsTCquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn muziek collectie extreem uitbreiden deze week, Ik probeer per dag 1 genre binnen te halen.
Ik begin vanavond met het binnenhalen van Trance. Ik ben specifiek op zoek naar Goa/Psy en oude synth trance.
Hebben jullie DJ's die hard zijn en daaronder vallen, PM/DM .
Bij voorbaat dank!
Ben je ook 16?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloten als tennisballen. Wat zeg ik, kloten als voetballen!
[..]
Ik vind het nog wel garpig eigenlijk
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kloten als tennisballen. Wat zeg ik, kloten als voetballen!
[..]
Ik vind het nog wel garpig eigenlijk
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was niet eens grappig bedoeld
Ik heb 100 gig muziekquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn muziek collectie extreem uitbreiden deze week, Ik probeer per dag 1 genre binnen te halen.
Ik begin vanavond met het binnenhalen van Trance. Ik ben specifiek op zoek naar Goa/Psy en oude synth trance.
Hebben jullie DJ's die hard zijn en daaronder vallen, PM/DM .
Bij voorbaat dank!
Nee, 14.quote:
Ik heb mijn terra bijna vol met enkel muziek momenteelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 100 gig muziek
wel ongesorteerd voor 't grootste gedeelte denk ik.
echt niet? geef maar toe?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het was niet eens grappig bedoeld
Dat is een hoop!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb mijn terra bijna vol met enkel muziek momenteel
Morgen nieuwe terra erbij halen
Enorm veel live sets van hardcore/hardstyle feesten.quote:
Wat waardeer je?quote:
ach zo. En daar zijn er nogal wat vanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enorm veel live sets van hardcore/hardstyle feesten.
Probeer van elk groot feest alle sets binnen te halen
Gelukkig welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ach zo. En daar zijn er nogal wat van
liveopnames kunnen beter zijn hoor, triggerfinger livequote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snap het nut van livesets nooit, behalve als je er geweest bent.
Maar dat scrobbelt nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liveopnames kunnen beter zijn hoor, triggerfinger live
Als ik een vette set hoor, dan probeer ik die net zo te draaien als die persoon. Ik let dan goed op de breaks enzo , zelf een beetje oefenen met crossfades enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snap het nut van livesets nooit, behalve als je er geweest bent.
oefenenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Je spreekt het nog redelijk vlot uit, ik had mijn tong allang gebroken
Ah zo, dat klinkt dan wel logischquote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik een vette set hoor, dan probeer ik die net zo te draaien als die persoon. Ik let dan goed op de breaks enzo , zelf een beetje oefenen met crossfades enzo
Ik gebruik het (als ik tijd heb) meer ook als studie materiaal![]()
Ik wil mijn DJ skills toch wel wat verbeteren
ging jij niet aan scrobblen werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou een reden zijn niet te luisteren
Ja, maar was te lastig voor een ééndagsproject, dus had ik er geen zin in. Verder wilde niemand echt helpenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ging jij niet aan scrobblen werken
neeeeeee niet mijn baard. ooh wel toffe UI. legen - wait for it - daryquote:
Heel veel donateren dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeee niet mijn baard. ooh wel toffe UI. legen - wait for it - dary
HIMYMquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
PM ff de gegevens, moet nu snel weg, maar kan over een half uur even een donatie makenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
pm monopoly voor datquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PM ff de gegevens, moet nu snel weg, maar kan over een half uur even een donatie maken
Mono, lees je mee?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PM ff de gegevens, moet nu snel weg, maar kan over een half uur even een donatie maken
Gnagnagnaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
Ah gutegutquote:
Ik heb etenquote:
sorryquote:
Ik ga zo een pizza makenquote:
En ik? Zit ik al bijna tegen een mijlpaal aan?quote:
als je vlakbij koelkast bent welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik? Zit ik al bijna tegen een mijlpaal aan?
quote:
schatjesquote:
waarvoor?quote:
paal wel maar of die echt een mijl lang is weet ik zo net nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom niet grappigquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je vlakbij koelkast bent wel
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef dragems het volgende:
[..]
paal wel maar of die echt een mijl lang is weet ik zo net nog niet
ooh laat dan maarquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
schatjes
[..]
waarvoor?
wederom niet grappig bedoeldquote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom niet grappig![]()
Moet jij niet naar bed ofzo?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef dragems het volgende:
[..]
paal wel maar of die echt een mijl lang is weet ik zo net nog niet
Koelkast is al van mijquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je vlakbij koelkast bent wel
ik hoop dat je de vrouwen bedoeltquote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat een bazen muziek allemaal
Die Scandinaviërs kunnen net zo goed muziek maken als ze lekker zijn
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoop dat je de vrouwen bedoelt
Die mannen zijn ook wel lekker.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoop dat je de vrouwen bedoelt
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik wil je niet boos makenquote:
je maakt me boos als je het niet verteldquote:
JOU UIquote:
Slaap lekker chickquote:
Ik ookquote:
Slaap lekker kutmodje van mequote:
ik hoor jouw stem nu in mijn hoofd die dat zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
JOU UI
ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE
wat zij zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker mensjes die gaan slapen, veel plezier in dromenland![]()
Hihihiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoor jouw stem nu in mijn hoofd die dat zegt
jinglesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je maakt me boos als je het niet verteld
die zou ik gister sturenquote:
jij bent jij.. ik kan er wel boos om gaan worden.. maar dat vreet alleen maar energie..quote:
Ik zou schenkenquote:
Mag ik ook jouw kelder in?quote:
oh mag ik daar ook komen?quote:
hoi favo negertquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Nitrouz het volgende:
Goedenavond, de hele avond huiswerk zitten maken.
Een marktonderzoek van Nokia maken, ben bij opdracht 8 van de 35. Sinds 19:30 bezig.![]()
Had toch eerder moeten beginnen, 't moet over 2 weken af.
nog 2 weken.. valt mee dusquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Nitrouz het volgende:
Een marktonderzoek van Nokia maken, ben bij opdracht 8 van de 35. Sinds 19:30 bezig.![]()
Even bij een broker inloggen en getallen uitdraaienquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Nitrouz het volgende:
Jij moet plaatjes draaienquote:
ja dat ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent jij.. ik kan er wel boos om gaan worden.. maar dat vreet alleen maar energie..
en geen jingles.. gewoon een geil stukkie tekst
Doablequote:
ik begin nu wel lichtelijk chaggie te wordenquote:
Ey swa.quote:
Ik krijg het wel af, maar we zijn er al wat weken mee bezig, en ik begin nu pas.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog 2 weken.. valt mee dus
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
Godver, net weer even wat tijd om te FOK!ken, is het al 23:30En ik moet er morgen om 6:30 uit
![]()
Ik ga slapen, doei
weltrustenquote:
Trustquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
Godver, net weer even wat tijd om te FOK!ken, is het al 23:30En ik moet er morgen om 6:30 uit
![]()
Ik ga slapen, doei
slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
![]()
Ik ga slapen, doei
morgen. ik beloof veel geil gedoe en zoquote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik begin nu wel lichtelijk chaggie te worden
Rooster kijken jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |