Voor mij nietquote:
Preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik en goudvis hebben hersenen, die hebben slaap nodig. Naatje niet
Ik herhaal: Kutmodquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf maar door de slotjes heen posten
Ow, da's wel minderquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen en mn buurman is eng
Goudvis en ikquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik en goudvis hebben hersenen, die hebben slaap nodig. Naatje niet
watquote:
Ja hij is echt eng!!quote:
nee neequote:
quote:
Ik ben zo benieuwd naar die showquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
Nog 1 uur moeilijk, ik wil draaien dan is het ook moeilijk, maar niet MOEilijk :S
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezigquote:
Lastigquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
Nog 1 uur moeilijk, ik wil draaien dan is het ook moeilijk, maar niet MOEilijk :S
Deur onder stroom zetten snachts!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
De woning is open gebroken door de woningbouw om vorige bewoners eruit te zetten.
Zegt de buurman: Had niet gehoeven, ik heb een sleutel maar dat weet niemand, dus pas maar op ik kan zo een keer 's nachts naast je bed staan!
Ik was opeens heel blij dat ik nog geen bed heb
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
De woning is open gebroken door de woningbouw om vorige bewoners eruit te zetten.
Zegt de buurman: Had niet gehoeven, ik heb een sleutel maar dat weet niemand, dus pas maar op ik kan zo een keer 's nachts naast je bed staan!
Sorry?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
Ik ben te onmisbaar om een maandban te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs hetquote:
Dan ga ik stemmen voor een onz radio banquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezig
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een kut, we hebben een mod
WE HEBBENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WE HEBBENpraters gonna prateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen even de woningbouw bellen. Ik wil even zeker weten of de sloten zijn vervangen en zo nee dan ga ik eisen dat ze dat alsnog doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meteen sloten vervangen.
Dat zou ik sowieso doen als ik in een nieuw (huur) huis kom. Je weet maar nooit wie er nog sleutels heeft.
Nietesquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te onmisbaar om een maandban te krijgen
WE HEBBENDie is niet eens een klein beetje grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
WE HEBBENDat is dan misschien wel weer crewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Jaquote:
Heul wel.quote:
tis niet zo bedoeldquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel weer crewbash
Pfff, dit is een dictatuur. Je hebt niets te willen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ga ik stemmen voor een onz radio ban
Huppel is soms een trut, maar wel een lief trutje!
Dat was voordat je begon met mij pestenquote:
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel.![]()
Please mag ik blijven?
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tis niet zo bedoeldze heeft toch een kut, of niet dan?
Hihiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ga ik stemmen voor een onz radio ban
Huppel is soms een trut, maar wel een lief trutje!
Dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tis niet zo bedoeldze heeft toch een kut, of niet dan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.
Vooroordelen
Maar ik moet zo draaienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, dit is een dictatuur. Je hebt niets te willen.
Nou dan merk ik het wel als ik niet meer kan postenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet.
Ik dacht ook dat krentenbol een kut had. Maar dat weet ik nu nog steeds niet
Het is ook altijd hetzelfde. Mensen moeten eens nadenken, want zo kan je heel makkelijk mensen beledigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.
Vooroordelen
Hmm. Dat is een probleem.quote:
Ga jij ook een keer dj spelen?quote:
Ach, met zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan merk ik het wel als ik niet meer kan posten
Doeeeeiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview is out, kusjes en liefde voor iedereen
![]()
Peace out.
Misschien, maar ik denk dat ik een slechte DJ benquote:
Kissi kissiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
![]()
Peace out.
slechter dan mij kan nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk dat ik een slechte DJ ben
Hihi zie je vindt me wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, met zo'n vaart zal het niet lopen.
Kusjensquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
![]()
Peace out.
Geen idee wat ik moet draaienquote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Huppel heb jij een kut?!
En Snuf jij ook?!
nee inderdaad niet neequote:
Ik zeg, breng maar hierheenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zie je vindt me wel lief![]()
Zal ik nog een HJ pakken of niet?
Ik schijn een kalkoen te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Huppel heb jij een kut?!
En Snuf jij ook?!
Ja maar wat voor?quote:
ZIt je op 5 minuten loopafstand van me?quote:
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIt je op 5 minuten loopafstand van me?
Tong80?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maar
imbrugliaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef dragems het volgende:
ik wil torn horen van die nathlia nog iets
je woont in het gehucht van paul?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maar
Stevenmac26 ?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Imbruglia. Natalie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef dragems het volgende:
ik wil torn horen van die nathlia nog iets
qftquote:
Ik mis alleen een micquote:
Ahaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja diequote:
Stevenmac26 natuurlijkquote:
Dat is lief, want ik zit (nog) niet te wachten op "offspring"quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn een kalkoen te hebben![]()
Misschien dat koelkast het nog een keer kan illustreren mbv plaatjes
Steven 4 modquote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je woont in het gehucht van paul?
1 van deze mensen heeft gelijkquote:
Ik moest lachen!!quote:
Terechte haatquote:
Monoquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 van deze mensen heeft gelijk
Ik ga voor Tong80quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 van deze mensen heeft gelijk
Zal ik hem even flink aanspreken?quote:
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mondquote:
daar weet ie niet eens vanafquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mond
Nee. Naat heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik hem even flink aanspreken?
herdenking van?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wat als God één van ons was
gezongen op de herdenking.. mooi.
god bestaat niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wat als God één van ons was
gezongen op de herdenking.. mooi.
Daaag snufquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga Studio voetbal kijken en slapen. Tot morgen vrinden
maar jij straalt het gewoon uitquote:
Soms hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mond
Die komt vaak vlak voor tijd binnen vallenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef dragems het volgende:
what if god was one of usstom nummer over een homohatende autist
ga iemand anders bitchen wil jequote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Naat heeft het er zelf naar gemaakt
En anders dienen ze klappen te krijgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga iemand anders bitchen wil jeniemand haat me
Keep the faith!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag maar aan god wie je haatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha ik maakte een pun snappen jullie hem?quote:
Leraar die overleden was, met de hele school. Nog nooit de hele school in stilte gezien. Mooi momentquote:
maar je bent gelovig dus niet lief en een sadistquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben zulks een schattige jongen die niemand kwaad doet
vooroordelenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef dragems het volgende:
[..]
maar je bent gelovig dus niet lief en een sadist
gast is dood en muziek zegt: god is greatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Leraar die overleden was, met de hele school. Nog nooit de hele school in stilte gezien. Mooi moment
zelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vooroordelenWat als huppel nou ook gelovig was? Of popje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |