Voor mij nietquote:
Preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik en goudvis hebben hersenen, die hebben slaap nodig. Naatje niet
Ik herhaal: Kutmodquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik blijf maar door de slotjes heen posten
Ow, da's wel minderquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen en mn buurman is eng
Goudvis en ikquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik en goudvis hebben hersenen, die hebben slaap nodig. Naatje niet
watquote:
Ja hij is echt eng!!quote:
nee neequote:
quote:
Ik ben zo benieuwd naar die showquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
Nog 1 uur moeilijk, ik wil draaien dan is het ook moeilijk, maar niet MOEilijk :S
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezigquote:
Lastigquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
Nog 1 uur moeilijk, ik wil draaien dan is het ook moeilijk, maar niet MOEilijk :S
Deur onder stroom zetten snachts!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
De woning is open gebroken door de woningbouw om vorige bewoners eruit te zetten.
Zegt de buurman: Had niet gehoeven, ik heb een sleutel maar dat weet niemand, dus pas maar op ik kan zo een keer 's nachts naast je bed staan!
Ik was opeens heel blij dat ik nog geen bed heb
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
De woning is open gebroken door de woningbouw om vorige bewoners eruit te zetten.
Zegt de buurman: Had niet gehoeven, ik heb een sleutel maar dat weet niemand, dus pas maar op ik kan zo een keer 's nachts naast je bed staan!
Sorry?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij is echt eng!!
Ik ben te onmisbaar om een maandban te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs hetquote:
Dan ga ik stemmen voor een onz radio banquote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat nu al voor een maand weg. Goed bezig
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een kut, we hebben een mod
WE HEBBENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WE HEBBENpraters gonna prateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen even de woningbouw bellen. Ik wil even zeker weten of de sloten zijn vervangen en zo nee dan ga ik eisen dat ze dat alsnog doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meteen sloten vervangen.
Dat zou ik sowieso doen als ik in een nieuw (huur) huis kom. Je weet maar nooit wie er nog sleutels heeft.
Nietesquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te onmisbaar om een maandban te krijgen
WE HEBBENDie is niet eens een klein beetje grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
WE HEBBENDat is dan misschien wel weer crewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Jaquote:
Heul wel.quote:
tis niet zo bedoeldquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel weer crewbash
Pfff, dit is een dictatuur. Je hebt niets te willen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ga ik stemmen voor een onz radio ban
Huppel is soms een trut, maar wel een lief trutje!
Dat was voordat je begon met mij pestenquote:
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel.![]()
Please mag ik blijven?
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tis niet zo bedoeldze heeft toch een kut, of niet dan?
Hihiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan ga ik stemmen voor een onz radio ban
Huppel is soms een trut, maar wel een lief trutje!
Dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tis niet zo bedoeldze heeft toch een kut, of niet dan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.
Vooroordelen
Maar ik moet zo draaienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, dit is een dictatuur. Je hebt niets te willen.
Nou dan merk ik het wel als ik niet meer kan postenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet.
Ik dacht ook dat krentenbol een kut had. Maar dat weet ik nu nog steeds niet
Het is ook altijd hetzelfde. Mensen moeten eens nadenken, want zo kan je heel makkelijk mensen beledigen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh het is een meisje, ze zal wel een kut hebben.
Vooroordelen
Hmm. Dat is een probleem.quote:
Ga jij ook een keer dj spelen?quote:
Ach, met zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan merk ik het wel als ik niet meer kan posten
Doeeeeiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview is out, kusjes en liefde voor iedereen
![]()
Peace out.
Misschien, maar ik denk dat ik een slechte DJ benquote:
Kissi kissiquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
![]()
Peace out.
slechter dan mij kan nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk dat ik een slechte DJ ben
Hihi zie je vindt me wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, met zo'n vaart zal het niet lopen.
Kusjensquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
![]()
Peace out.
Geen idee wat ik moet draaienquote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Huppel heb jij een kut?!
En Snuf jij ook?!
nee inderdaad niet neequote:
Ik zeg, breng maar hierheenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi zie je vindt me wel lief![]()
Zal ik nog een HJ pakken of niet?
Ik schijn een kalkoen te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Huppel heb jij een kut?!
En Snuf jij ook?!
Ja maar wat voor?quote:
ZIt je op 5 minuten loopafstand van me?quote:
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIt je op 5 minuten loopafstand van me?
Tong80?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maar
imbrugliaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef dragems het volgende:
ik wil torn horen van die nathlia nog iets
je woont in het gehucht van paul?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon in hetzelfde dorp als de man die nooit mod zal worden. Trek je eigen conclusie dan maar
Stevenmac26 ?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Imbruglia. Natalie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef dragems het volgende:
ik wil torn horen van die nathlia nog iets
qftquote:
Ik mis alleen een micquote:
Ahaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja diequote:
Stevenmac26 natuurlijkquote:
Dat is lief, want ik zit (nog) niet te wachten op "offspring"quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn een kalkoen te hebben![]()
Misschien dat koelkast het nog een keer kan illustreren mbv plaatjes
Steven 4 modquote:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je woont in het gehucht van paul?
1 van deze mensen heeft gelijkquote:
Ik moest lachen!!quote:
Terechte haatquote:
Monoquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 van deze mensen heeft gelijk
Ik ga voor Tong80quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 van deze mensen heeft gelijk
Zal ik hem even flink aanspreken?quote:
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mondquote:
daar weet ie niet eens vanafquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mond
Nee. Naat heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik hem even flink aanspreken?
herdenking van?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wat als God één van ons was
gezongen op de herdenking.. mooi.
god bestaat niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wat als God één van ons was
gezongen op de herdenking.. mooi.
Daaag snufquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga Studio voetbal kijken en slapen. Tot morgen vrinden
maar jij straalt het gewoon uitquote:
Soms hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef dragems het volgende:
[..]
hij houd niet man jongetjes met neger peners in de mond
Die komt vaak vlak voor tijd binnen vallenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef dragems het volgende:
what if god was one of usstom nummer over een homohatende autist
ga iemand anders bitchen wil jequote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Naat heeft het er zelf naar gemaakt
En anders dienen ze klappen te krijgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga iemand anders bitchen wil jeniemand haat me
Keep the faith!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag maar aan god wie je haatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha ik maakte een pun snappen jullie hem?quote:
Leraar die overleden was, met de hele school. Nog nooit de hele school in stilte gezien. Mooi momentquote:
maar je bent gelovig dus niet lief en een sadistquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben zulks een schattige jongen die niemand kwaad doet
vooroordelenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef dragems het volgende:
[..]
maar je bent gelovig dus niet lief en een sadist
gast is dood en muziek zegt: god is greatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Leraar die overleden was, met de hele school. Nog nooit de hele school in stilte gezien. Mooi moment
zelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vooroordelenWat als huppel nou ook gelovig was? Of popje?
quote:
Dat heten hersenenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..], Mensen die nog steeds denken dat geloof een uitweg is hebben een dikke kronkel in hun kop
Wie zegt dat ik niet gelovig ben dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vooroordelenWat als huppel nou ook gelovig was? Of popje?
Het ging om het moment schatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef dragems het volgende:
[..]
gast is dood en muziek zegt: god is great
Dat is wel een speciaal moment ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Leraar die overleden was, met de hele school. Nog nooit de hele school in stilte gezien. Mooi moment
Ja, want leven is altijd beter dan doodgaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef dragems het volgende:
[..]
gast is dood en muziek zegt: god is great
jij, althans, dat maak ik er uit opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gelovig ben dan?
Trustenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, ontknoping schaatsen kijken!
Tot morgen denk ik![]()
![]()
Jouw mening.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..], Mensen die nog steeds denken dat geloof een uitweg is hebben een dikke kronkel in hun kop
Groetjensssquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ga ervandoor, ontknoping schaatsen kijken!
Tot morgen denk ik![]()
![]()
Dit wordt vaak gezien als teken van zwakte, weetje...quote:
Proofs how little you knowquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij, althans, dat maak ik er uit op
Dit. Straks is iedereen die iets anders doet dan wijzelf gek/raarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Geloof is een mening die ik niet volg, maar wel respecteer. Doelen nastreven geloof ik wel in, maar daar ben ik zwak in. Komt dat omdat ik niet geloof?
Zo zwart-wit is niets...
Het wordt vaak gezien als een teken van zwakte, maar in dit geval is het gewoon zo dat ik geen zin heb om de discussie aan te gaan of om de gelovige uit te hangen. Het is mijn mening dat ik geloof dat God bestaat, als jij dat met 'quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezien als teken van zwakte, weetje...
als feit dat je zelf geen argumenten hebt, oftewel, dat je of er helemaal geen verstand van hebt of Dat het fictief is...
Lijkt me duidelijk..
Ja tuurlijk, haal er 1 quote uitquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef dragems het volgende:
uit de bijbel:
"Slaven, onderwerp je aan je meester met alle respect, niet alleen een rechtvaardige maar zelfs een wrede meester" (1 Peter 2:18)
Ja, uit een verband rukken, altijd leuk:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef dragems het volgende:
uit de bijbel:
"Slaven, onderwerp je aan je meester met alle respect, niet alleen een rechtvaardige maar zelfs een wrede meester" (1 Peter 2:18)
De bijbel is een boekje samengesteld door de meest corrupte bende van de geschiedenis...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef dragems het volgende:
uit de bijbel:
ja zoek er meer maar meeste zijn te lang en wil niet een kwartier lezen nuquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, haal er 1 quote uit
Nee, dat is de Islamquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De bijbel is een boekje samengesteld door de meest corrupte bende van de geschiedenis...
Want jij was erbij? Je komt met meningen aan alsof het wetenschappelijk bewezen feiten zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
De bijbel is een boekje samengesteld door de meest corrupte bende van de geschiedenis...
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
OMG ik draai volgende keer weer een liedje over God
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Zullen we het weer over de radio hebben?
Ghehe.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch een argument? Dan is 't goed volgens hem danquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Want jij was erbij? Je komt met meningen aan alsof het wetenschappelijk bewezen feiten zijn.
En zo krijgen we oorlogenquote:
Wat draait symph goed hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Zullen we het weer over de radio hebben?
Nooit doen als dragems en ik in de buurt zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
*proest*quote:
nee klinkt al veel beterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, uit een verband rukken, altijd leuk:
19 Het is een blijk van genade als iemand, doordat zijn aandacht op God gericht is, in staat is onverdiend leed te verdragen. 20 Immers, is er enige reden om trots te zijn wanneer u de slagen verdraagt die u als straf voor uw wangedrag krijgt? Het is echter een blijk van Gods genade wanneer u verdraagt wat u moet lijden voor uw goede daden.
Zo kort?quote:
Inderdaad, zelden zo'n goede DirkJan mogen beluisteren!quote:
Vaticaan is mooi!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
*proest*
Gelukkig was toen, en is nu, het Vaticaan niet het meest gore zooitje mensen op 1 plek...
Van mij mag er pronto een bom op worden gegooid..
DirkJan lees ik alleenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, zelden zo'n goede DirkJan mogen beluisteren!
Aai! Ik snap nu de term Dirk Jan pasquote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, zelden zo'n goede DirkJan mogen beluisteren!
En in theorie zouden alle Christenen zichzelf uitroeien, want als iemand jou een klap geeft, keer hem dan ook de andere wang toe. Dus in feite heb je helemaal geen last van de Christenen.quote:
Ik voelde mijn hart gewoon brekenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik keek SBS.
Maar doet hij het goed?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Aai! Ik snap nu de term Dirk Jan pas
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En in theorie zouden alle Christenen zichzelf uitroeien, want als iemand jou een klap geeft, keer hem dan ook de andere wang toe. Dus in feite heb je helemaal geen last van de Christenen.
/onzin
wetenschappelijk bewijzen ---> bijbel. dat kan ook nooit heel erg fout gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Want jij was erbij? Je komt met meningen aan alsof het wetenschappelijk bewezen feiten zijn.
Die kans bestaatquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Bestaat er een kans dat ik Mark Knopfler nog hoor de komende 19 minuten?
Liefde, ik voel het!!quote:
Doe eens niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef dragems het volgende:
[..]
wetenschappelijk bewijzen ---> bijbel. dat kan ook nooit heel erg fout gaan
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dan mag 'tquote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, maarja, parttime blond.
Dit nummer
Kan er dan niets zijn wat wij nog niet bewezen hebben? Misschien laat God de wetenschappers wel geloven dat hij niet bestaat!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef dragems het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf vastgebonden om er niet op in te kunnen gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Ik raak ook altijd in de verleiding te discussiëren, maar hou het even ontopic.
is ontopic want: what is god was one of usquote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Ik raak ook altijd in de verleiding te discussiëren, maar hou het even ontopic.
Heul wel!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb helemaal geen verstand van muziek joh
Dat heeft 95% niet, join the clubquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb helemaal geen verstand van muziek joh
Datquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf vastgebonden om er niet op in te kunnen gaan.
Er is een boek geschreven, en dat zou jij gelezen moeten hebben, van iemand die de wetenschappelijke bewijzen voor de bijbel en die voor de ontkenning van de bijbel naast elkaar heeft gelegd. Er kwam uit dat in beide nog veel gaten zitten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef dragems het volgende:
[..]
haha, wat een dijenkletserquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan mag 't![]()
[..]
Kan er dan niets zijn wat wij nog niet bewezen hebben? Misschien laat God de wetenschappers wel geloven dat hij niet bestaat!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef dragems het volgende:
[..]
is ontopic want: what is god was one of us
Klinkt kinky!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf vastgebonden om er niet op in te kunnen gaan.
hahaha ja dat zou het zijn. lekker het makkelijkste antwoord weerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan mag 't![]()
[..]
Kan er dan niets zijn wat wij nog niet bewezen hebben? Misschien laat God de wetenschappers wel geloven dat hij niet bestaat!
Het was slechts een voorstel hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou het zijn. lekker het makkelijkste antwoord weer
Vind ik ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
Maar hij moet wel een mic, anders heb ik het idee dat ik Spotify luister.
IK DAARNA want na jou zit er nog geen zaad opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
EEN VASTGEBONDEN SHARR!!
IK EERST!!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IK DAARNA want na jou zit er nog geen zaad op
Ik heb nog wel een headset overquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
niet voorgeluisterd dus ik sta niet in voor de kwaliteitquote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefde, ik voel het!!
En dat zo vlak voor valentijn
Hoho, dat viel mij als eerste op. Dus ik eerst, dan jij.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
EEN VASTGEBONDEN SHARR!!
IK EERST!!
komt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
gast neee. zoals eerder gezegd: bijbel zegt ik ben het antwoord. wetenschap zegt ik weet het antwoord niet maar ben het aan het onderzoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een boek geschreven, en dat zou jij gelezen moeten hebben, van iemand die de wetenschappelijke bewijzen voor de bijbel en die voor de ontkenning van de bijbel naast elkaar heeft gelegd. Er kwam uit dat in beide nog veel gaten zitten.
tot zover. Nu weer radio.
Ik ben net aan meerderjarigquote:
Dude.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef dragems het volgende:
[..]
gast neee. zoals eerder gezegd: bijbel zegt ik ben het antwoord. wetenschap zegt ik weet het antwoord niet maar ben het aan het onderzoeken
jij de voorkant, ik de achterkantquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben net aan meerderjarig
Dus het kan nog!
En wanneer de wetenschap het antwoord weet zijn ze de bijbel?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef dragems het volgende:
[..]
gast neee. zoals eerder gezegd: bijbel zegt ik ben het antwoord. wetenschap zegt ik weet het antwoord niet maar ben het aan het onderzoeken
Tegelijk doen dan maarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IK DAARNA want na jou zit er nog geen zaad op
hoi zwollequote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een headset overSymph, als je wilt neem ik die wel voor je mee ja?
Prima. Let's go!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij de voorkant, ik de achterkant
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet voorgeluisterd dus ik sta niet in voor de kwaliteit
Noem jij symph een ouwe lul?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit
Ik begin oude lullen muziek te waarderen
Superquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een headset overSymph, als je wilt neem ik die wel voor je mee ja?
Een helt? Is dat Drents?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit
Ik begin oude lullen muziek te waarderen
Pas maar op! Zodrekt issie boos!quote:
hij noemt zichzelf een ouwe lulquote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas maar op! Zodrekt issie boos!
ik zoek nu naar Bonnie St Clairequote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas maar op! Zodrekt issie boos!
nee tuurlijk niet. als een steen in brank staat dan moet je er op poepen en dan is het een geluksvoorwerpquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wanneer de wetenschap het antwoord weet zijn ze de bijbel?
Dat is radio onzinsquote:
Daar, bij de wijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zoek nu naar Bonnie St Claire
Cheers matequote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Minstens dubbel zo oud als jij bentquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef dragems het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. als een steen in brank staat dan moet je er op poepen en dan is het een geluksvoorwerp
en ook dubbel zo oud als ikquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens dubbel zo oud als jij bent
vakjargon! daar ben ik voorstander vanquote:
Oh. Dan is 'ie inderdaad een ouwe lulquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens dubbel zo oud als jij bent
Misschien zelfs wel dubbel zo oud als mij!quote:
ooh ook zwolle? hoiquote:
ook datquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel dubbel zo oud als mij!
dat is jou logicaquote:
Hoi dragemsquote:
quote:
Inburgeringscursus kan je doen bij djkoelkastquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vakjargon! daar ben ik voorstander van
Ik mis 1 lettertjequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
DEZE PLAAT, het begin was bagger, maar je hebt het goed gemaakt deejay
maar bagger wordt in onz toch ook wel gewaardeerd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
DEZE PLAAT, het begin was bagger, maar je hebt het goed gemaakt deejay
Ik heb het niet over een baksteen gehad? Jij zegt dat de bijbel het antwoord heeft, en de wetenschap nog op zoek is. Dan is de bijbel toch verder?quote:
nou bijna zwolle dan. wel geborenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
jij ook?
of zwaaide je zomaar?
Nee nee nee, doe het niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het de w?quote:
Zo, das oud!quote:
ik ben voorstander van kwaliteit in onzquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar bagger wordt in onz toch ook wel gewaardeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |