Inderdaad, een 10 kilometer in Calgary wil je toch niet missenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je met zo'n instelling kijkt ben je geen schaatsfan.
Weer duidelijk hoeveel je echt om sport geeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
De vrouwen ook, eigenlijk kan 'ie nu al uit.
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed nieuws iig voor de mensen die morgen vroeg op moeten.
Ja, ook een erg goede prestatie van Verweij.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar hij rijdt wel ruim 3 seconden van z'n PR af, dus netjes hoor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!
Iedereen wakker blijven!
Neem het gelijk serieus iddquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer duidelijk hoeveel je echt om sport geeft.
Doe ik ook; mijn Senseo pruttelt er lustig op los.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!
Iedereen wakker blijven!
Is het Verweij of Blokhuijzen tegen Skobrev in de laatste rit. Ze hebben beiden wel lef, zeker Verweij dus misschien is het toch waard om ze strijdend ten onder zien gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
Nouja, ik moet om 5:15u op.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
oeh, wat een goed idee, bakkie koffie doenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe ik ook; mijn Senseo pruttelt er lustig op los.
als mijn wekker niet om 5.45 ging, was ik zeker wakker geblevenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
ja, dáár ben ik het natuurlijk mee eens en kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ook een erg goede prestatie van Verweij.
Dat staat buiten kijf, maar geef geen commentaar alsof Verweij Skobrev aan het verslaan is...
Hij verliest 0.3 in een ronde en ligt 0.5 achter en Herbert komt met een 'hij geeft geen krimp!', ja wel... En dat geeft niet, maar die man verzint altijd van alles wat er niet gebeurt...
die van mij gaat vijf mins laterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
als mijn wekker niet om 5.45 ging, was ik zeker wakker gebleven
Ja ik moet om 06:00u alweer trainen. Dat is het probleem niet, maar ik moet ook nog naar school daarna, anders ging ik gewoon weer terug op bed.quote:
Sochi 2014quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Norrage het volgende:
Waar haalt Skobrev het echt ineens vandaag de laatste 2 jaar, echt ongelooflijk
Die snipperdagen moeten toch opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja jongens, je moet wel je werk zo selecteren dat je het compatible is met nachtelijke schaatswedstrijden he.
Nee, je neemt vrij als er live sport op is dat je graag wilt zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja jongens, je moet wel je werk zo selecteren dat je het compatible is met nachtelijke schaatswedstrijden he.
Ik kan geen vrij nemen van schoolquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, je neemt vrij als er live sport op is dat je graag wilt zien.
Live sport kijken op gekke tijdstippen.
Zeker, ideaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef franklop het volgende:
sablikova dus tegen wust op 5k, voordelig of niet? ik zeg van wel
Ik ook. Sablikova heeft geen streeftijd, en Wust weet wat ze per ronde mag verliezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef franklop het volgende:
sablikova dus tegen wust op 5k, voordelig of niet? ik zeg van wel
Je kan het niet smeren als het nog bevroren is?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef franklop het volgende:
hmm wou mn brood smeren, alleen was ik dus vergeten brood te halen gister
dus moet eerst ontdooien want had nog wat in de vriezer, zucht, wat nu te doen tot de laatste 2 ritten 5k?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Live sport kijken op gekke tijdstippen.
had toen mn wekker gezet voor de 2e 500 meter, wordt ik wakker, is de eerste nog geeneens klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb het vorig jaar OS ook overleefd op m'n werk met die bagger 500meters achter elkaar. Dus ik zie wel.. Vraag is alleen of ik uberhaupt m'n wekker ga horen om half 7
Ja.quote:
Euh... gewoon kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef franklop het volgende:
hmm wou mn brood smeren, alleen was ik dus vergeten brood te halen gister
dus moet eerst ontdooien want had nog wat in de vriezer, zucht, wat nu te doen tot de laatste 2 ritten 5k?
Nee, zeker niet, maar overall had-ie wel gewonnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Remzz het volgende:
Toch wel benieuwd hoe Kramer hier had gereden. Ik denk dat hij de 1500 meter niet van Skobrev had kunnen winnen.
Hopelijk iets schappelijkere uitzendtijden danquote:
inderdaad.. Blijf ik op een of andere manier dubieus vinden. Maar hartstikke knap. Had ik helemaal niet verwacht voorafquote:Op zondag 13 februari 2011 22:18 schreef Arcee het volgende:
Die Hansen staat trouwens ook zo maar even 4e...
Met 3 secondequote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
"hij laat het liggen"gast hij heeft een PR gereden
Ow ja, die klote nacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
had toen mn wekker gezet voor de 2e 500 meter, wordt ik wakker, is de eerste nog geeneens klaar
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Falco het volgende:
[..]
De 5k voor dames pik ik nog wel mee.
SLC heeft nog meer tijdsverschil toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopelijk iets schappelijkere uitzendtijden dan. De 5k voor dames pik ik nog wel mee.
Denk ik ook niet, maar in een allroundtoernooi gaat het niet om afstandsmedailles.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Remzz het volgende:
Toch wel benieuwd hoe Kramer hier had gereden. Ik denk dat hij de 1500 meter niet van Skobrev had kunnen winnen.
Eerst Marsicano toen Kuck en nu Hansen waar halen ze ze vandaan, en vooral waar blijven ze na een jaartje?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
inderdaad.. Blijf ik op een of andere manier dubieus vinden. Maar hartstikke knap. Had ik helemaal niet verwacht vooraf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalenderquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Falco het volgende:
Adelskalendern zal wel flink door elkaar geschud zijn nu.
volgens mij was er een paar dagen daarna een afstand waarvoor ik m'n wekker had gezet, maar pas wakker schrok toen de laatste rit bezig was. Toch aardig wat slaapgebrek opgelopen door die dweilmachines van eerder. Was wel historisch trouwens, die soap an sichquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
had toen mn wekker gezet voor de 2e 500 meter, wordt ik wakker, is de eerste nog geeneens klaar
Op dit moment niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Check 't, die is altijd up-to-date.
Verheijen, Uytdehaage en Ervik nog in de top 10, moest ook hoognodig wat aan gebeuren ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tijd van Blokhuijzen is nog niet bijgewerkt. Dus die zal nog wel stijgen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Skobrev heeft straks wel een mooi puntenaantal. Maar Kramer met een 35 hoog, 6:05, 1:43 hoog en waarschijnlijk een 12:45 of zo had hier wel wereldkampioen geworden lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar overall had-ie wel gewonnen.
1500 meters van Kramer op EK's en WK's zijn vaak niet best hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige tijden kloppen niet daar op Adelskalender inderdaad.
Wel had Kramer mogelijk Davis kunnen inhalen als hij meedeed aangezien ik verwacht dat Kramer sneller is dan Blokhuijsen en Verweij op 1500 (die beide 1.43 rijden). Met een hoge 1.42 zou Kramer toch in de buurt van Davis komen en zijn 500m kan ook beter.
Bij de vrouwen is het nog veel erger, daar staan Tonny de Jong en Gunda Niemann ook nog in de top 20.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Verheijen, Uytdehaage en Ervik nog in de top 10, moest ook hoognodig wat aan gebeuren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |