Hij kan nog in een wak rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Arcee het volgende:
Yup, eigenlijk was dat al duidelijk, maar nu zeker.
niet voor iedereenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed nieuws iig voor de mensen die morgen vroeg op moeten.
Ja, maar hij rijdt wel ruim 3 seconden van z'n PR af, dus netjes hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef DeeBee het volgende:
Herbert!![]()
'Wat rijdt ie volwassen...' blabla bullshit...
Skobrev klaart hem vierkant hier...
De vrouwen ook, eigenlijk kan 'ie nu al uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef ETA het volgende:
lijkt me duidelijk wie de mannen gaat winnen....
dat is het wel een beetjequote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je met zo'n instelling kijkt ben je geen schaatsfan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zegt een sportfreak.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vrouwen ook, eigenlijk kan 'ie nu al uit.
Ik hoef morgen niet vroeg opquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je met zo'n instelling kijkt ben je geen schaatsfan.
Inderdaad, een 10 kilometer in Calgary wil je toch niet missenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je met zo'n instelling kijkt ben je geen schaatsfan.
Weer duidelijk hoeveel je echt om sport geeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
De vrouwen ook, eigenlijk kan 'ie nu al uit.
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, ook een erg goede prestatie van Verweij.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar hij rijdt wel ruim 3 seconden van z'n PR af, dus netjes hoor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!
Iedereen wakker blijven!
Neem het gelijk serieus iddquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer duidelijk hoeveel je echt om sport geeft.
Doe ik ook; mijn Senseo pruttelt er lustig op los.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, ook al wordt er geen NL kampioen, ga je dan nog steeds spectaculaire 10k ritten missen hoor!
Iedereen wakker blijven!
Is het Verweij of Blokhuijzen tegen Skobrev in de laatste rit. Ze hebben beiden wel lef, zeker Verweij dus misschien is het toch waard om ze strijdend ten onder zien gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
Nouja, ik moet om 5:15u op.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
oeh, wat een goed idee, bakkie koffie doenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe ik ook; mijn Senseo pruttelt er lustig op los.
als mijn wekker niet om 5.45 ging, was ik zeker wakker geblevenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Iedereen wakker blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |