Dat was dan ook uitgebreid gedaan, daarom mijn idee dat ze ondertussen wel wakker wasquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat welmaar het is toch meestal wel vrij noemenswaardig qua grootte wat er naar binnen moet
en dan is enig voorbereidend werk meestal wel fijn
Dat hielp bij haar ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb 's ochtends wel vaak zin
Voorbereidend werk kan ook als je slaaptquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat welmaar het is toch meestal wel vrij noemenswaardig qua grootte wat er naar binnen moet
Jouw plezier is dan ook ondergeschiktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
merk je niks van hoorquote:
Lekker 's nachts als je slaapt even een vinger in je bips wippenquote:
check. Ik ben ook wel eens wakker geworden terwijl ze bovenop me zatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorbereidend werk kan ook als je slaapt
werkt dat dan gewoon hetzelfde jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorbereidend werk kan ook als je slaapt
Ik wil niet worden genomen.quote:
Kanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt dat dan gewoon hetzelfde ja?
ik word wel eens supergeil wakker terwijl mn bedpartner al ligt te steigerendie is dus dan al gewoon begonnen terwijl ik nog sliep. wat een openbaring
Dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check. Ik ben ook wel eens wakker geworden terwijl ze bovenop me zat
Ik denk het.... Heb 't nooit gedaan of meegemaakt, dus ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt dat dan gewoon hetzelfde ja?
ik word wel eens supergeil wakker terwijl mn bedpartner al ligt te steigerendie is dus dan al gewoon begonnen terwijl ik nog sliep. wat een openbaring
ik kan me ook voorstellen dat je je als man de pleuris schrikt als je zo ineens wakker wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan
Ik weet nooit of het gewaardeerd wordt, dus dan durf ik het niet
Mijn motto is altijd: "merk je vanzelf" en als we de avond ervoor geneukt hebben, mag t in de nacht/ochtend ook wel lijkt mequote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan
Ik weet nooit of het gewaardeerd wordt, dus dan durf ik het niet
De 1e keer was verbazing, daarna was t alleen maar een gelukzalige glimlach opzetten en genietenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan me ook voorstellen dat je je als man de pleuris schrikt als je zo ineens wakker wordt
Nou, kijk, dat is dus een reden om het niet te doenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
's Morgens ben ik strontchagrijnig. Wie het waagt me dan ongevraagd aan te raken kan een knal of een schop verwachten
De leukste zombie van de hele wereld.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
's Morgens ben ik strontchagrijnig. Wie het waagt me dan ongevraagd aan te raken kan een knal of een schop verwachten
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn motto is altijd: "merk je vanzelf" en als we de avond ervoor geneukt hebben, mag t in de nacht/ochtend ook wel lijkt me![]()
Ik word er heel gelukkig van als een vrouw dat doet
Ik ga zo ook maar eens m'n bedje inzombieenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De leukste zombie van de hele wereld.
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee wegquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldSommige mensen hebben gewoon een kanjer van een ochtendhumeur
Dat. Vóór de koffie NIET zeuren. Nee, ook niet een beetje. Echt nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldSommige mensen hebben gewoon een kanjer van een ochtendhumeur
Nee, okequote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee weg
Ik begrijp dat het voor jou nog steeds ochtend is?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga zo ook maar eens m'n bedje inzombieen
Niet vrolijk en strontchagrijnig zijn twee verschillende dingenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee weg
Jij komt toch pas eens naar bed als ik al lig te meurenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou nog steeds ochtend is?Straks maar niet tegen je aankruipen dan.
Nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat. Vóór de koffie NIET zeuren. Nee, ook niet een beetje. Echt niet
Dan trap je niet meer als ik in jouw ogen te dichtbij kom.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Jij komt toch pas eens naar bed als ik al lig te meuren
vastsnoeren en muilkorvenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan trap je niet meer als ik in jouw ogen te dichtbij kom.
Nee.quote:
We hadden het over wakker geneukt worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.
Maar kroelen en zeuren zijn twee verschillende dingen
Dan kan hij me maar beter nooit meer losmaken, want ik snij 'n ballen erafquote:
aan het andreaskruis ermeequote:
Jij wilt te graagquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het andreaskruis ermee
wij slapen altijd met onze konten naar elkaar toequote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en dat lepeltje-lepeltje is ook overrated
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Ja dat. En zo ver mogelijk uit elkaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij slapen altijd met onze konten naar elkaar toe
Oh, dat vind ik zo leuk en lief en lekker!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan barenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik maar ga stoppen met dat hele seksgedoe
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelf
Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
Dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelf
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoor
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo leuk en lief en lekker!
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel álles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden het over wakker geneukt worden.
Alleen in sprookjesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss wel
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaan
Wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik maar ga stoppen met dat hele seksgedoe
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zoquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Hannah .....
Jungle is dirty, wet and the most great thing in the world!
Friday at 11:44pm · Like · Sophie ..... likes this.
PeuRac
So, it's like sex
Friday at 11:50pm · Like · 2 people
Is incest een optie dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zo
Zeiksnorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel álles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn dan
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffiaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs als je hebt gebaard, gaatie niet flapperen. Mooi, de natuur.
Hoiquote:
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffia
als dat alles isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.
Valt beide onder 'seksgedoe' en is niets mis mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
Guilty as chargedquote:
dat men me moet laten slapen als ik slaapquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Guilty as charged![]()
Serieus, ik hááááááááááááááááááááááát wakker gemaakt worden. En ik háááááááááááááááááát m'n wekker, uit de grond van m'n hart. Slapen
+100quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, mij mag men wel wakker maken voor een fijn verzetje
Dat vertellen ze er dus echt nooit bij hequote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, mij mag men wel wakker maken voor een fijn verzetje
Nja ik heb gewoon weinig zin mn daadwerkelijke voorkeuren hier uit te spreken desondanks ben ik gek op slapenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat men me moet laten slapen als ik slaap
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!
+1 hele nachten vrijen/zoenen/seksen/praten (niet perse in die volgorde en/of gelijke tijdsbestedingen) en dan er achter komen dat je weer op moet staanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vertellen ze er dus echt nooit bij he
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijker
Om maar niet te spreken van alle bijnadoodgevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.
Zeg, moet jij niet slapen met je huiliehuilie al de hele dag dat je om 5 uur moet werken?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 hele nachten vrijen/zoenen/seksen/praten (niet perse in die volgorde en/of gelijke tijdsbestedingen) en dan er achter komen dat je weer op moet staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijker
Ja, ik weet de cijfers niet maar komt heel weinig voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?
Het is ook wel wat ouderwetsch jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.
en totaalrupturenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van alle bijnadoodgevallen
geef je adres maarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
De romantiek!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Okay ik haak even in! Wie mag ik vanavond wakker duwen
Huidige kerel dumpen, nieuwe zoeken en feestje begint weer gewoon opnieuw.quote:
preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook wel wat ouderwetsch ja
Moeders aan de slaapkamerdeur, zachtjes kloppend: hmmmbart?quote:
ook al herkenbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.
ja maarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huidige kerel dumpen, nieuwe zoeken en feestje begint weer gewoon opnieuw.
Ach ja ben net als het verkeer ik rits direct! Dus dan maar beter direct zijn, de romantiek komt vanzelf wel...quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?
quote:De moedersterfte in Nederland is toegenomen. In de periode 1993 tot 2005 stierven gemiddeld 12,1 moeders per 100.000 levend geboren kinderen. Dat zijn er beduidend meer dan in de tien jaar daarvoor. In de periode 1983-1992 bedroeg de zogenaamde Maternale Mortaliteits Ratio 9,7, blijkt uit onderzoek van gynaecoloog Joke Schutte, die daarop eind deze maand promoveert.
Jaarlijks gaat het om 24 vrouwen die tijdens of kort na de bevalling overlijden, aldus Schutte. Dat zijn er, zeker internationaal gezien, gelukkig nog altijd heel weinig. Maar zon stijgende trend wil je niet. We moeten dus alert blijven.
*auw*quote:
Als het zover is dan denk je er echt wel anders over.quote:
Dan maar ouderwetschquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesnu is het hip de benen te nemen als de spanning even een beetje weg is
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neukenquote:
Dat is bij mij niet aan de orde. Ik vecht altijd voor de man in mijn leven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesnu is het hip de benen te nemen als de spanning even een beetje weg is
quote gasol : tja nederland is best wel slecht qua baarveiligheidquote:
Ik denk ook dat ie je met alle liefde binnen laatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neuken
ik vroeg je wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik bel gewoon aan, je pa snapt t vast wel als ik zeg dat ik jou komt wakker neuken
En hem vervolgens met nog meer liefde in elkaar knuppelt?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik denk ook dat ie je met alle liefde binnen laat
Staat dat in van dale?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote gasol : tja nederland is best wel slecht qua baarveiligheid
eehm wtf
Gelukkig de ideale vrouw bestaat nog... sommige hoppen wel erg makkelijk over tegenwoordig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet aan de orde. Ik vecht altijd voor de man in mijn leven.
Romantiek zit niet in kaarslicht en rozenblaadjes gelukkig. Zit in de liefde die je voelt/krijgt/geeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ja ben net als het verkeer ik rits direct! Dus dan maar beter direct zijn, de romantiek komt vanzelf wel...
En een honkbalknuppel natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
En hem vervolgens met nog meer liefde in elkaar knuppelt?
Vadersquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hem vervolgens met nog meer liefde in elkaar knuppelt?
Gelukkig zouden mannen dat nooit doenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gelukkig de ideale vrouw bestaat nog... sommige hoppen wel erg makkelijk over tegenwoordig.
quote:
Ik ga iets na Top Gearquote:Op totaal overheen gelezenzondag 13 februari 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet slapen met je huiliehuilie al de hele dag dat je om 5 uur moet werken?
volgens hem kun je eindeloos combineren met woorden en is het een bestaand woordquote:
Sommige mensen zijn stom. Ik niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gelukkig de ideale vrouw bestaat nog... sommige hoppen wel erg makkelijk over tegenwoordig.
Joh echt! Gimme all your lovin!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Romantiek zit niet in kaarslicht en rozenblaadjes gelukkig. Zit in de liefde die je voelt/krijgt/geeft.
Ik zou op zoek gaan naar een andere ventquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens hem kun je eindeloos combineren met woorden en is het een bestaand woord
En vooral in de momenten dat het niet goed gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Romantiek zit niet in kaarslicht en rozenblaadjes gelukkig. Zit in de liefde die je voelt/krijgt/geeft.
Als 'ie met neuken net zo creatief is als met taal...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou op zoek gaan naar een andere vent
Uiteraard, anders doet een knuppel wonderenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie je met alle liefde binnen laat
Dan ontdek je wel wat je samen waard bent idd. Veel meer dan wanneer je samen dolverliefd bent, dat het dan goed gaat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En vooral in de momenten dat het niet goed gaat.
eindeloos combineren is ie goed inquote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie met neuken net zo creatief is als met taal...
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik en mijn grote liefde Tarzan gaan naar bed
dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zouden mannen dat nooit doen
En zelfs dan zijn er figuren die het presteren om het te verkloten!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ontdek je wel wat je samen waard bent idd. Veel meer dan wanneer je samen dolverliefd bent, dat het dan goed gaat is niet zo moeilijk.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ontdek je wel wat je samen waard bent idd. Veel meer dan wanneer je samen dolverliefd bent, dat het dan goed gaat is niet zo moeilijk.
Mongolen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn er figuren die het presteren om het te verkloten!
Jij wil mijn pa neer knuppelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, anders doet een knuppel wonderen
Indeed eigenlijk zou elke dag hetzelfde moeten zijn als de weken dat je voor het eerst met elkaar de liefde deelt... maar nee hoor de meeste die zien plots hun wereld veranderen in onderstaand:quote:
kan altijd een poging wagen tochquote:
ik ben ze nog niet tegengekomen iigquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Indeed eigenlijk zou elke dag hetzelfde moeten zijn als de weken dat je voor het eerst met elkaar de liefde deelt... maar nee hoor de meeste die zien plots hun wereld veranderen in onderstaand:
Bij het ontwaken:
na 6 weken : Ik hou van jou.
na 6 maanden : Ja, ik zie je wel.
na 6 jaar: Hoi.
Bij thuiskomst:
na 6 weken : Dag schat.
na 6 maanden : Hallo, een leuke dag gehad ?
na 6 jaar : Hé, is er post ?
Bij het beantwoorden van de telefoon:
na 6 weken : Schat, het is je moeder aan de telefoon
na 6 maanden : Het is voor jou.
na 6 jaar : TELEFOON !
Het gesprek van de dag:
na 6 weken : Je hebt geen leuke jeugd gehad.
na 6 maanden : Je ouders werken mij inderdaad op m'n zenuwen.
na 6 jaar : Ik kan wel zien van wie je dat hebt!
De vakantie bespreken:
na 6 weken : Ik neem je naar een tropisch eiland.
na 6 maanden : Wil je echt naar het strand gaan ?
na 6 jaar : We zitten hier toch goed ? "
Als je vervolgens op de donder wilt krijgen van mij, kan je dat proberen jaquote:
Een klein tikje zodat die lekker door slaapt?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je vervolgens op de donder wilt krijgen van mij, kan je dat proberen ja
Peu, je maakt GEEN indruk op een meisje door haar vader te mishandelen. Not the way to a girl's heart, trust me!quote:
En nu een extra bulletin:quote:
Als je aanbelt komt ie naar beneden, dan slaapt ie niet doorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een klein tikje zodat die lekker door slaapt?
Dat snap ik dus nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Zus&Zwager zijn iets van 14 jaar samen, en zijn echt verschrikkelijk samen, zoals je beschrijft na 6 jaar idd. Als ik die twee zie weet ik altijd waarom single zijn zo heerlijk is.
Ik hoef ook niet dr hart in, wil dr wakker neukenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, je maakt GEEN indruk op een meisje door haar vader te mishandelen. Not the way to a girl's heart, trust me!
Ik snap het ook niet. Maar ze zijn tevreden met hoe ongelukkig ze samen zijn, dus het zal wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet![]()
Mn ouders zitten (gelukkig) nog in die zogenaamde 6 weken fase. Soms wel eens irritant trouwens
Damn, jij hebt echt wat workshops overgeslagen he?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet dr hart in, wil dr wakker neuken
Zij liever dan ik. Mn opa en oma zijn ook zo, kan dat echt niet uit staanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maar ze zijn tevreden met hoe ongelukkig ze samen zijn, dus het zal wel.
welke workshops?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt wat workshops overgeslagen he?
Ik vond deze uitzending nogal tegenvallen eigenlijkquote:
Hoezo, the way to a girl's heart is toch via haar moeder?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, je maakt GEEN indruk op een meisje door haar vader te mishandelen. Not the way to a girl's heart, trust me!
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke workshops?had ik die kunnen volgen
Komt er een herhaling? Waar en wanneer kan ik me inschrijven!
Heb je iig een goede basis mee gekregen van huis uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn ouders zijn al 27 jaar getrouwd en zijn nog klef en bef soms. Prima hoor! Juich het toe want dit is toch wel een voorbeeld functieIk moet notabene nog trouwen
Oehhh ja die workshops.... trouwens ik was wel eerder aan de beurt tochquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.
Geen idee, ik heb een dode moeder, dan gaat dat niet op.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, the way to a girl's heart is toch via haar moeder?
Ik had het slechter kunnen treffenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je iig een goede basis mee gekregen van huis uit.
Ja, ik was ook super blij op t 30 jarige huwelijk van mn ouders (aantal jaar geleden alweer), zo gelukkig als ze samen warenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn ouders zijn al 27 jaar getrouwd en zijn nog klef en bef soms. Prima hoor! Juich het toe want dit is toch wel een voorbeeld functieIk moet notabene nog trouwen
Als er een gaatje valt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oehhh ja die workshops.... trouwens ik was wel eerder aan de beurt toch
dan moet je vader in de watten gelegd worden dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een dode moeder, dan gaat dat niet op.
Roep maar, nagenoeg werkloos en geen vastigheden meerquote:
Een priveles in wat precies?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ben vanaf 14u niet meer op fok geweest
ja, tussendoor 2 berichtjes plaatsen zonder in te lezen
![]()
mag ik de samenvatting? Of nog beter, een prive les?
Durf het bijna niet te zeggen, maar die is ook dood. Voeg maar toe aan de lijst met pluspunten: Geen schoonouders.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moet je vader in de watten gelegd worden dus?
Die workshops die je gafquote:
Mijn ouders zijn ook langer bij elkaar dan menig oom en tante idd.. 27 jaar in juliquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik was ook super blij op t 30 jarige huwelijk van mn ouders (aantal jaar geleden alweer), zo gelukkig als ze samen warenDr waren maar weinig vrienden/familie die diezelfde tijdspanne halen
Dat noem ik geen pluspunt, is niet iets waar ik iemand op beoordeel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar die is ook dood. Voeg maar toe aan de lijst met pluspunten: Geen schoonouders.
Ach scheelt wel kerstdagen beide op te zoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, maar die is ook dood. Voeg maar toe aan de lijst met pluspunten: Geen schoonouders.
T is wel beter dan gescheiden ouders, dat is zo'n godsgruwelijk gedoe en gezeik met alle feestdagenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach scheelt wel kerstdagen beide op te zoeken
Precies! Always look on the bright side of life, enzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan me voorstellen dat, indien begraven, ze er met kerst even op bezoek wil..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dode ouders zijn beter dan gescheiden ouders? Of zeg je dat niet? Dat begrijp ik vast verkeerd, ja he?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is wel beter dan gescheiden ouders, dat is zo'n godsgruwelijk gedoe en gezeik met alle feestdagen
Maar dat hoeft dan niet perse tijdens het dinerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kan me voorstellen dat, indien begraven, ze er met kerst even op bezoek wil..
Zo klonk het wel hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dode ouders zijn beter dan gescheiden ouders? Of zeg je dat niet? Dat begrijp ik vast verkeerd, ja he?
Nee hoor, ze gaan toch nergens heen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dan niet perse tijdens het diner
True, maar daar ging het niet over, niet direct iigquote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dan niet perse tijdens het diner
Glad ijs vanavond..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo klonk het wel hezo was t ook wel een beetje bedoeld, maar alleen op het gebied van feestdagen plannen
Daarom, ideaalquote:
Risico's nemen, Lovin' itquote:
Dat doen m'n ouders sowieso al nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, ideaalbeetje lastig dat ze nooit als oppas kunnen fungeren, maar ze kunnen ook niet zeuren over de foute keuze in je relaties enzo.
En als ik weer eens een pornofilm maak, hoef ik niet bang te zijn dat mn ouders 'm te zien krijgen. Echt, alleen maar voordelen. Alleen maar!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, ideaalbeetje lastig dat ze nooit als oppas kunnen fungeren, maar ze kunnen ook niet zeuren over de foute keuze in je relaties enzo.
Ja toch, ik moet die erfenis ook maar vroeg gaan cashen denk ik. Hoef ik meteen niet meer te werken, krijg meteen de aandelen enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ik weer eens een pornofilm maak, hoef ik niet bang te zijn dat mn ouders 'm te zien krijgen. Echt, alleen maar voordelen. Alleen maar!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ik weer eens een pornofilm maak, hoef ik niet bang te zijn dat mn ouders 'm te zien krijgen. Echt, alleen maar voordelen. Alleen maar!
Ik kan ook niet zonder ze. Soms weet ik niet hoe ik het doe, eerlijk waar. Soms is het een hel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Overigens ben ik wel zo'n sucker die echt niet zonder z'n ouders kan, ook al zie ik ze nu weinig. Mentaal heb ik veel steun aan ze.
Mea Culpa.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
Het woord porno is gevallen en men is wakker... rukkers
Spuitelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
Mooi he, hoe dat werkt?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
Neem een scene uit eigen werk zou ik zeggenquote:
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder ze. Soms weet ik niet hoe ik het doe, eerlijk waar. Soms is het een hel.
Tsss, zet de gehele film online. Fuck it, nee nog beter: Laat alle fokkertjes meespelen in de volgende.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem een scene uit eigen werk zou ik zeggen
nee, veel te plat. Zoeken naar de juiste film ed is veel leukerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tsss, zet de gehele film online. Fuck it, nee nog beter: Laat alle fokkertjes meespelen in de volgende.
De deceptiequote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Stelletje rukkers, natuurlijk speel ik niet mee in een pornofilm. Maar ga gerust verder met fantaseren, dat gun ik iedereen.
*FAP* met hoofdletters natuurlich.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
Stelletje rukkers, natuurlijk speel ik niet mee in een pornofilm. Maar ga gerust verder met fantaseren, dat gun ik iedereen.
oeh, ik slaap nog niet, krijg ik nu straf?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders komen volgend weekend op bezoek
neuh maar zeik er dan niet de godganse dag overquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh, ik slaap nog niet, krijg ik nu straf?
ik hou graag mijn beeld van haar, als lieve onschuldige moeder in mijn hoofd vastquote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zegt ze nu he, maar ondertussen... Waarom denk je dat ze zo een last van der rug had?
Ja. Je mist toch een soort van basisveiligheid, mensen om bij 'thuis' te komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen![]()
Mn ex is een tijdje verstoten geweest van dr ouders, toen heeft ze een tijdje bij mijn ouders gewoond, nog steeds wordt ze wel beschouwd als een soort van dochter. Heeft ze veel steun aan.
Van de 7 dwergjes die paardje reden op haar rug terwijl ze zandtaartjes aan het maken waren?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zegt ze nu he, maar ondertussen... Waarom denk je dat ze zo een last van der rug had?
3x boehoequote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar zeik er dan niet de godganse dag over
Tot nu toe heb ik jou er twee keer iets over zien zeggen, en hem nog geen 1 keer. Dus als je wil dat de aandacht er niet op gevestigd wordt, faal je jammerlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar zeik er dan niet de godganse dag over
Dat inderdaad, vind ik altijd het belangrijkste in ouders maar ook in schoonouders, daar moet je je ook thuis kunnen voelen vind ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Je mist toch een soort van basisveiligheid, mensen om bij 'thuis' te komen.
Snuit!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft Grote Smurf eindelijk Smurfin het bed in gesmurfd?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry L-E! ik ben gewoon nog ondersteboven van wat er vandaag gebeurd is!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft Grote Smurf eindelijk Smurfin het bed in gesmurfd?
True. En als ouders wegvallen zoek en vind je wel anderen waar je thuis bij bent, maar het is het net niet. Altijd net niet, soms maakt dat me heel verdrietig. Maar goed, het zij zo. Niets aan te doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat inderdaad, vind ik altijd het belangrijkste in ouders maar ook in schoonouders, daar moet je je ook thuis kunnen voelen vind ik.
Moet jij niet slapen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh, ik slaap nog niet, krijg ik nu straf?
het is toch wat! Schandalig!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik las gisteren een boek, en daarin stond: "Ik wordt".
Ik weet niet hoeveel mensen lezen dat boek voordat het wordt uitgegeven, en niemand ziet dat!
samen opstaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik moet ook om vijf uur op trouwens. Dan weten jullie dat.
Ooh dan heb ik nog een hele mooie voor je.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen lezen dat boek voordat het wordt uitgegeven, en niemand ziet dat!
Ik goed, ik heb net al gedouched, brood al gesmeerd, kleding ligt al klaar. Ik doe mn haren, schiet mn kleding aan en ben wegquote:
Al is de edit nog zo snelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik nog een hele mooie voor je.
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Een troost, iedereen krijgt dat een keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
True. En als ouders wegvallen zoek en vind je wel anderen waar je thuis bij bent, maar het is het net niet. Altijd net niet, soms maakt dat me heel verdrietig. Maar goed, het zij zo. Niets aan te doen.
Dichterlijke vrijheid?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?
harenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik goed, ik heb net al gedouched, brood al gesmeerd, kleding ligt al klaar. Ik doe mn haren, schiet mn kleding aan en ben weg
Dat klinkt helemaal nergens naarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?
quote:
Hopelijk veel later dan ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een troost, iedereen krijgt dat een keer.
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja die 2 plukjes die ik nog heb, bewerk ik ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?
ja, ik gun alles en iedereen de aandacht die ze verdienenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter vquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter v
Dan wil ik er ook eenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordt
picsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
met een aantal slagen, glanzend, dansend. Ik mis het
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatstquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo lang was het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatst
word je kaalquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
JAAAAAA!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
Maar zoooo kort is het niet toch? Of inmiddels wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo lang was het nietIs het al heel lang niet meer geweest.
neuhquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zoooo kort is het niet toch? Of inmiddels wel?
Of LDG verwart je met iemand, dat kan ook..
nog even wat eten, anders heb ik morgen ochtend veel honger. Nu hoeft ik pas rond 8u te etenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nope, jij gaat onder het mes. Wij drinken bier
en nu op naar bed.. knuffels knuffelen
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapperquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, verlies gewoon veel haar. Mijn haar groeit belachelijk snel, ik verhaar dus ook veel.
Ik wilde vandaag gaan, waren ze dichtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapper
Heeft het charme? Want dan laat ik mijn hoofd ook scheren.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!!maar dan word ik wel blond
![]()
aaah fuck it, ik word wel kaal, heeft ook charme
de chemolook wordt het helemaal in 2011quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft het charme? Want dan laat ik mijn hoofd ook scheren.
Ik verf mijn haar en daar merk ik het aan. Uitgroei is belachelijk snel weer te zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapper
Helaas trekt mijn haar zich ook langzaam terug![]()
Alleen bij een manquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
millimeteren staat je vast.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij een man![]()
Dr zijn maar héél weinig vrouwen die weg komen met kort of geen haar
Ik heb 't heel lang gehad, en heel kort.. Nu zit ik er ergens middeninquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de chemolook wordt het helemaal in 2011
Seksist.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij een man![]()
Dr zijn maar héél weinig vrouwen die weg komen met kort of geen haar
ik verf t niet, maar merk t aan mn nekharen en de in/uitgroei van grijze haren (dat is wel weer fijn, bij geen stress verdwijnen die ook weer snelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar en daar merk ik het aan. Uitgroei is belachelijk snel weer te zien.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
millimeteren staat je vast.
Donkerblond. Zo'n kleur van niks.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik verf t niet, maar merk t aan mn nekharen en de in/uitgroei van grijze haren (dat is wel weer fijn, bij geen stress verdwijnen die ook weer snel)
Maar wat is je eigenlijke haarkleur dan?
prima, dat hokje mag je me in stoppenquote:
Zoals ik donkerblond bedoel je?quote:
quote:
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de chemolook wordt het helemaal in 2011
Same, ik heb morgen ook echt een dag van niksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Jaa, klaar maken om onder de dekens te kruipen en mn kussens te knuffelen![]()
Ben nog totaal niet moe
ik ben wel een beetje moe maar wil nog schaatsen kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Jaa, klaar maken om onder de dekens te kruipen en mn kussens te knuffelen![]()
Ben nog totaal niet moe
Ooh ik heb genoeg te doen. Afbraak van de bouwbeurs bij de jaarbeurs, traditioneel de heftigste beurs (complete huizen worden er opgebouwd IN de hallen). Dus dat worden een hoop ruzies ed, dat 13 uur langquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Same, ik heb morgen ook echt een dag van niks![]()
Van 5 tot 8 een beetje rondjes rijden, en daarna naar de garage mezelf bezighouden tot een uur of 12
dat boeit me niet zo, dat scheeltquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje moe maar wil nog schaatsen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |