Als je aanbelt komt ie naar beneden, dan slaapt ie niet doorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een klein tikje zodat die lekker door slaapt?
Dat snap ik dus nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Zus&Zwager zijn iets van 14 jaar samen, en zijn echt verschrikkelijk samen, zoals je beschrijft na 6 jaar idd. Als ik die twee zie weet ik altijd waarom single zijn zo heerlijk is.
Ik hoef ook niet dr hart in, wil dr wakker neukenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, je maakt GEEN indruk op een meisje door haar vader te mishandelen. Not the way to a girl's heart, trust me!
Ik snap het ook niet. Maar ze zijn tevreden met hoe ongelukkig ze samen zijn, dus het zal wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet![]()
Mn ouders zitten (gelukkig) nog in die zogenaamde 6 weken fase. Soms wel eens irritant trouwens
Damn, jij hebt echt wat workshops overgeslagen he?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet dr hart in, wil dr wakker neuken
Zij liever dan ik. Mn opa en oma zijn ook zo, kan dat echt niet uit staanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maar ze zijn tevreden met hoe ongelukkig ze samen zijn, dus het zal wel.
welke workshops?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt wat workshops overgeslagen he?
Ik vond deze uitzending nogal tegenvallen eigenlijkquote:
Hoezo, the way to a girl's heart is toch via haar moeder?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, je maakt GEEN indruk op een meisje door haar vader te mishandelen. Not the way to a girl's heart, trust me!
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke workshops?had ik die kunnen volgen
Komt er een herhaling? Waar en wanneer kan ik me inschrijven!
Heb je iig een goede basis mee gekregen van huis uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn ouders zijn al 27 jaar getrouwd en zijn nog klef en bef soms. Prima hoor! Juich het toe want dit is toch wel een voorbeeld functieIk moet notabene nog trouwen
Oehhh ja die workshops.... trouwens ik was wel eerder aan de beurt tochquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan gisteren, toen stond jij zeker pizzadeeg neer te knuppelen.
Geen idee, ik heb een dode moeder, dan gaat dat niet op.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, the way to a girl's heart is toch via haar moeder?
Ik had het slechter kunnen treffenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je iig een goede basis mee gekregen van huis uit.
Ja, ik was ook super blij op t 30 jarige huwelijk van mn ouders (aantal jaar geleden alweer), zo gelukkig als ze samen warenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn ouders zijn al 27 jaar getrouwd en zijn nog klef en bef soms. Prima hoor! Juich het toe want dit is toch wel een voorbeeld functieIk moet notabene nog trouwen
Als er een gaatje valt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oehhh ja die workshops.... trouwens ik was wel eerder aan de beurt toch
dan moet je vader in de watten gelegd worden dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een dode moeder, dan gaat dat niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |