Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
Dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelf
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een flapperkut? Heb jij daar last van? Ik niet hoor
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan baren
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo leuk en lief en lekker!
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel álles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden het over wakker geneukt worden.
Alleen in sprookjesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als je er allehande attributen in propt miss wel
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
En bedankt he, nu heb ik een Zwitsal ad onderaan
Wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik maar ga stoppen met dat hele seksgedoe
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zoquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Hannah .....
Jungle is dirty, wet and the most great thing in the world!
Friday at 11:44pm · Like · Sophie ..... likes this.
PeuRac
So, it's like sex
Friday at 11:50pm · Like · 2 people
Is incest een optie dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind die broer-zusrelatie wel prettig zo
Zeiksnorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom. Maar wakker gemaakt worden is ongeveer de grootste straf voor mij, dus vrijwel álles dat daarna komt is op dat moment zeuren in mijn ogen. Dus ze moet wel voorzichtig zijn dan
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffiaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Zelfs als je hebt gebaard, gaatie niet flapperen. Mooi, de natuur.
Hoiquote:
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben gewoon verkeerd voorgelicht door de antibaar maffia
als dat alles isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.
Valt beide onder 'seksgedoe' en is niets mis mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
Guilty as chargedquote:
dat men me moet laten slapen als ik slaapquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het onderwerp van het moment is wakker neuken en wakker geneukt worden, wat vind jij daar van?
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Guilty as charged![]()
Serieus, ik hááááááááááááááááááááááát wakker gemaakt worden. En ik háááááááááááááááááát m'n wekker, uit de grond van m'n hart. Slapen
+100quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, mij mag men wel wakker maken voor een fijn verzetje
Dat vertellen ze er dus echt nooit bij hequote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een hel en je overleeft het wellicht niet, dat deel klopt.
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, mij mag men wel wakker maken voor een fijn verzetje
Nja ik heb gewoon weinig zin mn daadwerkelijke voorkeuren hier uit te spreken desondanks ben ik gek op slapenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat men me moet laten slapen als ik slaap
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!
+1 hele nachten vrijen/zoenen/seksen/praten (niet perse in die volgorde en/of gelijke tijdsbestedingen) en dan er achter komen dat je weer op moet staanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mij ook. Sterker nog, ik vind slapen zonde van de tijd als ik verliefd ben, liefde maken zullen we!
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vertellen ze er dus echt nooit bij he
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijker
Om maar niet te spreken van alle bijnadoodgevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die tijdens de bevalling is overleden. Het is zeldzaam, maar het kan echt.
Zeg, moet jij niet slapen met je huiliehuilie al de hele dag dat je om 5 uur moet werken?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 hele nachten vrijen/zoenen/seksen/praten (niet perse in die volgorde en/of gelijke tijdsbestedingen) en dan er achter komen dat je weer op moet staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel slijt vanzelf en dan wordt slaap ineens weer belangrijker
Ja, ik weet de cijfers niet maar komt heel weinig voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat is heel kut. In NL is dat vrij zeldzaam toch?
Het is ook wel wat ouderwetsch jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als je het wat langer volhoudt met elkaar. Aan die trend doe ik niet mee.
en totaalrupturenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van alle bijnadoodgevallen
geef je adres maarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
De romantiek!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Okay ik haak even in! Wie mag ik vanavond wakker duwen
Huidige kerel dumpen, nieuwe zoeken en feestje begint weer gewoon opnieuw.quote:
preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook wel wat ouderwetsch ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |