Dat klinkt helemaal nergens naarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?
quote:
Hopelijk veel later dan ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een troost, iedereen krijgt dat een keer.
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja die 2 plukjes die ik nog heb, bewerk ik ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?
ja, ik gun alles en iedereen de aandacht die ze verdienenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter vquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter v
Dan wil ik er ook eenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordt
picsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
met een aantal slagen, glanzend, dansend. Ik mis het
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatstquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo lang was het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatst
word je kaalquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
JAAAAAA!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
Maar zoooo kort is het niet toch? Of inmiddels wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo lang was het nietIs het al heel lang niet meer geweest.
neuhquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zoooo kort is het niet toch? Of inmiddels wel?
Of LDG verwart je met iemand, dat kan ook..
nog even wat eten, anders heb ik morgen ochtend veel honger. Nu hoeft ik pas rond 8u te etenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nope, jij gaat onder het mes. Wij drinken bier
en nu op naar bed.. knuffels knuffelen
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapperquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, verlies gewoon veel haar. Mijn haar groeit belachelijk snel, ik verhaar dus ook veel.
Ik wilde vandaag gaan, waren ze dichtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapper
Heeft het charme? Want dan laat ik mijn hoofd ook scheren.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!!!maar dan word ik wel blond
![]()
aaah fuck it, ik word wel kaal, heeft ook charme
de chemolook wordt het helemaal in 2011quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft het charme? Want dan laat ik mijn hoofd ook scheren.
Ik verf mijn haar en daar merk ik het aan. Uitgroei is belachelijk snel weer te zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snelle groeien herken ik, heel irritant, moet ik elke keer weer naar de kapper
Helaas trekt mijn haar zich ook langzaam terug![]()
Alleen bij een manquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
millimeteren staat je vast.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij een man![]()
Dr zijn maar héél weinig vrouwen die weg komen met kort of geen haar
Ik heb 't heel lang gehad, en heel kort.. Nu zit ik er ergens middeninquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de chemolook wordt het helemaal in 2011
Seksist.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij een man![]()
Dr zijn maar héél weinig vrouwen die weg komen met kort of geen haar
ik verf t niet, maar merk t aan mn nekharen en de in/uitgroei van grijze haren (dat is wel weer fijn, bij geen stress verdwijnen die ook weer snelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar en daar merk ik het aan. Uitgroei is belachelijk snel weer te zien.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
millimeteren staat je vast.
Donkerblond. Zo'n kleur van niks.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik verf t niet, maar merk t aan mn nekharen en de in/uitgroei van grijze haren (dat is wel weer fijn, bij geen stress verdwijnen die ook weer snel)
Maar wat is je eigenlijke haarkleur dan?
prima, dat hokje mag je me in stoppenquote:
Zoals ik donkerblond bedoel je?quote:
quote:
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de chemolook wordt het helemaal in 2011
Same, ik heb morgen ook echt een dag van niksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Jaa, klaar maken om onder de dekens te kruipen en mn kussens te knuffelen![]()
Ben nog totaal niet moe
ik ben wel een beetje moe maar wil nog schaatsen kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Jaa, klaar maken om onder de dekens te kruipen en mn kussens te knuffelen![]()
Ben nog totaal niet moe
Ooh ik heb genoeg te doen. Afbraak van de bouwbeurs bij de jaarbeurs, traditioneel de heftigste beurs (complete huizen worden er opgebouwd IN de hallen). Dus dat worden een hoop ruzies ed, dat 13 uur langquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Same, ik heb morgen ook echt een dag van niks![]()
Van 5 tot 8 een beetje rondjes rijden, en daarna naar de garage mezelf bezighouden tot een uur of 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |