abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92743719
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Blossom86 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/2010/video2010.aspx?id=275899

Ksenia wil niet met Marcel trouwen zegt ze. Om welke andere reden zou je dan in godsnaam bij die vent in huis willen zijn?!
Volgens mij zegt ze dat ze nu niet wil trouwen. Oftewel, weer benadrukken dat het allemaal niet te snel moet gaan.
I got rhythm,
I got music,
I got my man,
Who could ask for anything more?
pi_92743746
Marcel heeft gewoon de verkeerde keuze gemaakt. Alleen wel stom, want Ksenia heeft genoeg hints gegeven.
pi_92743807
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef alors het volgende:

[..]

Het is gewoon heel raar om Nederlands te praten met mensen waar je van nature geen Nederlands mee praat. Als Gijs zegt, 'ik versta het prima, geen probleem,' waarom dan zo moeilijk doen? Ze praten met hem heus wel Nederlands.

Maar goed ik vind het zelf ook niet zo'n probleem als mensen gewoon hun eigen taal blijven spreken, als het maar niet totaal onverstaanbaar is en tijden duurt. Elk Nederlands dialect is grotendeels wel te volgen voor mij.
Net alsof Gijs zou zeggen: nee, versta er niets van. :') Hij is ergens te gast en wil beleefd zijn.

Ik vind het niet sociaal om Fries te praten als je iemand te gast hebt die niet Fries is/spreekt. Dat Gijs het schijnt te verstaan doet er niet toe, dat je het al gaat praten zonder hem te vragen of het oké is om Fries te praten is gewoon egoïstisch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_92743899
Ik kreeg vandaag weer moordneigingen van Marcel. ;(
Anita en Frank lijken me eigenlijk best een leuk stelletje. O+
pi_92743980
Ik wil een handtekeningenpetitie en/of een poll beginnen om Harrie aan t volgende seizoen van BZV mee te laten doen! wie doet met mij mee???? Gooooo Harrie!
pi_92744232
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
Ik kreeg vandaag weer moordneigingen van Marcel. ;(
Ik vind Anita ook best een leuke meid hoor, zeker die momenten in Utrecht. Misschien wat verlegen voor de camera maar verder weinig mis mee.
pi_92744279
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Pomodori het volgende:
Ik wil een handtekeningenpetitie en/of een poll beginnen om Harrie aan t volgende seizoen van BZV mee te laten doen! wie doet met mij mee???? Gooooo Harrie!
Die krijgt vast nog wel genoeg brieven naar aanleiding van zijn deelname.
pi_92744300
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik vind Anita ook best een leuke meid hoor, zeker die momenten in Utrecht. Misschien wat verlegen voor de camera maar verder weinig mis mee.
Die vader daarentegen met z'n "leuke" opmerkingen. :')
pi_92744414
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:

Mij ook :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92745557
Wel veelbelovend die previews voor volgende week.

Frank en Anita duidelijk echt verliefd, dat zag je in Utrecht al.

Gewoonweg genant die opmerking van Femke over dat bestek. Ze doet net of ze zijn moeder is. Volgens mij werkt dat mannen heel erg op de zenuwen en zeker zo'n vrijbuiter als Gijsbert. Die relatie zal niet lang duren.

Annemarie heeft zo te zien al heel erg spijt van haar keuze. En terecht.

Marcel heeft een goede fokkoe op zijn boerderij. Vreselijk die Marita, kijkt altijd zo moeilijk dat ze op haar leeftijd al een hele gleuf op haar voorhoofd heeft.

Richard en Annemieke komen er ook wel denk ik.

Maar de grote vraag blijft: waarom gaat Soezen fietsen in de kamer als ze bezoek heeft?
  zondag 13 februari 2011 @ 22:46:26 #186
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_92745749
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die vader daarentegen met z'n "leuke" opmerkingen. :')
Zo'n simpele ziel die je even gaat uitleggen hoe het leven, met in het bijzonder vrouwen, nu helemaal werkt. Plaatsvervangende schaamte.
Dit, dus.
pi_92746120
quote:
13s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo'n simpele ziel die je even gaat uitleggen hoe het leven, met in het bijzonder vrouwen, nu helemaal werkt. Plaatsvervangende schaamte.
Haha, je haalt me de woorden uit de mond. _O_
pi_92746183
Uit ervaring kan ik je zeggen dat je heel makkelijk Fries praat tegen degene waar je normaliter Fries tegen praat. Dat gaat er zo weer door ook al doe je je best om het in het Nederlands te doen. Het voelt heel erg onnatuurlijk aan.

En de ander moet dan maar aan de bel trekken op het moment dat je het zelf niet meer in de gaten hebt. Daarbij, het is de tweede taal van Nederland dus die hoor je te kennen.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:53:05 #189
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_92746216
Het schaatsten was de moeite waard om te kijken. Nu even lekker onderuit zakken om Boer Zoekt Vrouw te kijken.
pi_92746474
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Limburgers en Friezen zijn dan ook over het algemeen het meest onbeschaafde volk in Nederland.
Dat idee heb ik eerder van Brabo's en randstedelingen.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:58:18 #191
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_92746615
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat idee heb ik eerder van Brabo's en randstedelingen.
Die hebben niet zozeer een eigen taal als Friezen en Limburgers,
Dit, dus.
  zondag 13 februari 2011 @ 23:03:45 #192
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_92747009
Wie ging de aflevering evalueren met haar vriendin?
Misschien dat jullie het ook nog even over het raadsel kunnen hebben van die neurotische vrouw die lege mandjes in haar kast heeft staan.

Ik vond dat Gijsbert zijn verbazing subtiel wist te uiten. Wat zou hij werkelijk gedacht hebben toen hij vroeg: 'Waar laat je je spullen dan?'
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_92747361
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef bloodymary het volgende:
Wel veelbelovend die previews voor volgende week.

Frank en Anita duidelijk echt verliefd, dat zag je in Utrecht al.

Gewoonweg genant die opmerking van Femke over dat bestek. Ze doet net of ze zijn moeder is. Volgens mij werkt dat mannen heel erg op de zenuwen en zeker zo'n vrijbuiter als Gijsbert. Die relatie zal niet lang duren.
Och waarschijnlijk gewoon als grap, iedereen kent de standaard vooroordelen over boeren dus dan is zo'n grapje snel gemaakt. Wanneer iemand af en toe zo'n grapje maakt ken ik niemand die daar een probleem van maakt zeker niet als je elkaar beter kent.

quote:
Tv Technisch gezien kan ik me niet voorstellen dat het geen creatief knippen en plakken is maar ik kan me ook weer niet voorstellen dat het bij Annemarie iets wordt, wat een dooie vogel ook vandaag weer. :D
quote:
Marcel heeft een goede fokkoe op zijn boerderij. Vreselijk die Marita, kijkt altijd zo moeilijk dat ze op haar leeftijd al een hele gleuf op haar voorhoofd heeft.
Zou ze daarom weggestuurd zijn? Marcel heeft de zwangerschapstest in de verkeerde gleuf afgenomen. :D
  ESF Reporter zondag 13 februari 2011 @ 23:09:13 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_92747381
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:03 schreef Smikke het volgende:
Wie ging de aflevering evalueren met haar vriendin?
Misschien dat jullie het ook nog even over het raadsel kunnen hebben van die neurotische vrouw die lege mandjes in haar kast heeft staan.
Ik heb een half uur met m'n vriendin de aflevering geëvalueerd. :') Helaas is het mandjes-euvel slechts benoemd maar is er verder niet op uitgewijd, we waren te druk met het ontrafelen van de psyches van Marcel en Frank. Maar ik zal het nog eens navragen want m'n vriendin is best goed met het verklaren van het gedrag van mensen. :D
pi_92747541
quote:
13s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die hebben niet zozeer een eigen taal als Friezen en Limburgers,
Ja dus? Nederlanders hebben weinig geschiedenis, daar ga ik toch ook niet op afgeven?
  zondag 13 februari 2011 @ 23:12:18 #196
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_92747569
En vlgs mij verstond Gijsbert meer fries dan dat Marcel van het pools begreep. Ksenia moest alles voor hem vertalen.

Ik vind Marcel echt vreselijk. Hij is het beste voorbehoedsmiddel dat bestaat. De lust ontgaat je toch direct als je hem als knikkebollend voor je hebt staan. Die opmerking van 'koekje' is trouwens echt geniaal. Bijzonder treffend.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_92747747
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef bloodymary het volgende:

Ik verwacht eigenlijk dat ze het gewoon over Harry hadden, en dat er dus niks aan de hand is. Gewoon zo'n simpel "heb jij Harry nog gesproken? Nee. Benieuwd hoe het daar mee is. Ach, we hebben elkaars nummer, we kunnen altijd nog eens bellen"
  zondag 13 februari 2011 @ 23:15:11 #198
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_92747777
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja dus? Nederlanders hebben weinig geschiedenis, daar ga ik toch ook niet op afgeven?
Dat staat dan ook helemaal los van sociaal zijn binnen een gesprek, waarbij andere mensen aanwezig zijn of deelnemen.
Dit, dus.
pi_92747857
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat staat dan ook helemaal los van sociaal zijn binnen een gesprek, waarbij andere mensen aanwezig zijn of deelnemen.
Die opmerking van jou staat daar ook los van. Leer gewoon Fries, dan heb je nergens meer over te zeuren.
pi_92747968
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die opmerking van jou staat daar ook los van. Leer gewoon Fries, dan heb je nergens meer over te zeuren.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')