quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe Adriaan kaas maakt? Dat was super-sexy, met die waterige lobbes-ogen van hem, en zijn half hangend lipje kan hij zo doorgaan voor de Nederlandse Sylvester Stallone.
Dom apestaartje?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee domme %@%. Je snapt er echt weinig van.
Laten we het daar maar op houden ja, dat ik je een apestaartje vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dom apestaartje?
Je bent een lieve jongen, dat is me wel duidelijk.
Jij bent wel een van de grappigste users hier om te bestuderen en te volgen, dus de liefde is wederzijds Scorpie! Wij hebben hier altijd een boel lol over je. De karikaturale waarde van users zoals jij overtreft welhaast die van de deelnemers aan BzV. Dank daarvoor. Je zou bijna BzV gaan kijken zodat je dit topic kan volgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja, dat ik je een apestaartje vind.
Wij? Praat je altijd in meervoud over jezelf? Wat grappigquote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij bent wel een van de grappigste users hier om te bestuderen en te volgen, dus de liefde is wederzijds Scorpie! Wij hebben hier altijd een boel lol over je. De karikaturale waarde van users zoals jij overtreft welhaast die van de deelnemers aan BzV. Dank daarvoor. Je zou bijna BzV gaan kijken zodat je dit topic kan volgen.
Volgens mij kwamen zij juist wel voorbij toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:53 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk wel dat Richard en Annemieke echt al iets hebben. Maar wat met niet duidelijk is, mogen zij ook op citytrip? Want daar was niets van te zien in de voorstukjes volgens mij.
Goed zo.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wij? Praat je altijd in meervoud over jezelf? Wat grappigOf bedoel je met wij jezelf plus de rest van de Orde van de Virtuele Moraalridders, die koen en fier optreden tegen een ieder die het waagt een negergrap te maken ? Een nobel streven namelijk, er is namelijk zoveel dat niet door de beugel kan op dat vlak! Ik vind het heel goed wat je doet, je draagt echt iets bij aan de maatschappij op deze manier! Ik hoop dat je vandaag een Valentijnskaartje heb mogen ontvangen, zo`n bijzonder en speciaal iemand als jij bent verdient dat echt!
Ik vind hem eigenlijk ook wel tof nu! Is wel de grootste ommekeer die er tussen zat deze keer. In het begin leek het me een rare snuiter. Maar hij lijkt een stuk relaxter nu. Misschien omdat het Grote Geheim als last van zijn schouders is gevallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Richard is best een toffe gozerIk vond ze zeker wel bij elkaar passen.
Waarom? Ik wilde net vragen of je vrijgezel was, anders hadden we namelijk 'Duderella zoekt Valentijn' als show kunnen gaan neerzetten. Mooi format toch? Beetje gemixte jongens, zwart, wit, chinees, en dan elimineren maar! (ik bedoel uit de show dan he, niet verkeerd begrijpen)quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Zullen we on topic gaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Richard is best een toffe gozerIk vond ze zeker wel bij elkaar passen.
Annemieke: 'Ja ik zie het alweer, wat moet je ook zonder mij!'quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Richard zo ontzettend 'het mannetje' gister![]()
Met z'n eigen volk van de boerderie ineens praatjes voor 10.
Ja hij is wel helemaal het baasje inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Richard zo ontzettend 'het mannetje' gister![]()
Met z'n eigen volk van de boerderie ineens praatjes voor 10.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gut Leben, durch Richard und Annemiek.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef Duderella het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Richard een vreemde plek (gezwel?) achter op zijn hoofd had? Je zag het in de kantine, bij dat gedoe met die taart. Iemand opgevallen?
Dank!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een kaal plekje?
Pleksgewijze kaalheid. Was vroeger typisch iets voor boeren, maar dan wel voor boeren die nog op een krukje de koe melkten. Is een schimmel die ze dan oplopen van het contact tussen hun hoofd en de koe. En de kale plek wandelt over het heufd.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank!
Ja, zo ziet het er niet zo dramatisch uit inderdaad. Ik dacht een heule bult te zien.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pleksgewijze kaalheid. Was vroeger typisch iets voor boeren, maar dan wel voor boeren die nog op een krukje de koe melkten. Is een schimmel die ze dan oplopen van het contact tussen hun hoofd en de koe. En de kale plek wandelt over het heufd.
Zou me niets verbazen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe komt deze mechanische boer er dan aan?
Of zou hij af en toe stiekem zijn hoofd tussen de uiers steken?
Wat een domme vraag, zeg. Het moge duidelijk zijn dat Richard niet voor niets BzV heeft ingeschakeld en tot Annemieke zijn lusten noodgedwongen botvierde op zijn vrouwelijke veestapel.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe komt deze mechanische boer er dan aan?
Of zou hij af en toe stiekem zijn hoofd tussen de uiers steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |