Ja, heel flauw inderdaad. Ze houdt dus wel van melkchocolade en mocca zo te zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje voorbarig om er direct vanuit te gaan dat ze in een kelderbox in Tytsjerskeradeel is volgeblaft door een posse Antillianen, misschien was ze wel gewoon verliefd en heeft het helemaal niet gewerkt met haar lieve vriend Tyrone. Het kan op zoveel manieren uitgaan, dat hoeft niet altijd te zijn omdat hij vastzit wegens drugssmokkel ofzo. Kan ook verkrachting, heling of mishandeling zijn. Je weet het niet.
Heel flauw om daar nu grappen over te maken. Over onze Romke.
Punt is dat dit een soort 'feest-der-herkenning' was. Iedereen kent wel zo`n standaard blond wicht, ietwat dommig, dat de slet van de school was op de VMBO/HAVO en altijd aan de overkant van het schoolplein met de lokale hangnegers omging, om na haar schooltijd direct samen te gaan wonen met haar grote 'liefde' en binnen 2 jaar op 19 jarige leeftijd als tienermoeder trots parerend door het dorp te banjeren, om na nog eens 2 jaar berooid, werkloos en met kind achter te blijven terwijl Hangneger #1 een andere vrouw al die tijd aan het batsen was.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik vind het best storend eigenlijk, en ook een beetje gek, hoe erop wordt gereageerd. Er worden meer kinderen geboren in relaties die vervolgens uit gaan.
Get over it.
Dus bij elk blond meisje met een donker kind zal het zo zijn gegaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat dit een soort 'feest-der-herkenning' was. Iedereen kent wel zo`n standaard blond wicht, ietwat dommig, dat de slet van de school was op de VMBO/HAVO en altijd aan de overkant van het schoolplein met de lokale hangnegers omging, om na haar schooltijd direct samen te gaan wonen met haar grote 'liefde' en binnen 2 jaar op 19 jarige leeftijd als tienermoeder trots parerend door het dorp te banjeren, om na nog eens 2 jaar berooid, werkloos en met kind achter te blijven terwijl Hangneger #1 een andere vrouw al die tijd aan het batsen was.
Dat zegt Scorpie niet. Het is alleen weer heel 'typisch'. Weten wij verder veel hoe het zit, het is leuk om daar grappen over te maken. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dus bij elk blond meisje met een donker kind zal het zo zijn gegaan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dus bij elk blond meisje met een donker kind zal het zo zijn gegaan?
Hear, hear.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zegt Scorpie niet. Het is alleen weer heel 'typisch'. Weten wij verder veel hoe het zit, het is leuk om daar grappen over te maken. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.
Het is niet onbeschoft om in het Fries te converseren terwijl er iemand bij zit die weinig tot geen Fries kan, maar zodra de Negers bij komen is het tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, beetje flauw. Hier wordt de hele tijd over van alles en nog wat harde grappen gemaakt en sterk gegeneraliseerd en als het dan over negers gaat zou het ineens niet meer mogen? Dat is pas discriminatie!
In een relatie, ze was 19quote:Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik vind het best storend eigenlijk, en ook een beetje gek, hoe erop wordt gereageerd. Er worden meer kinderen geboren in relaties die vervolgens uit gaan.
Get over it.
Over alles en iedereen mogen we wat zeggen, behalve het arme blonde meisje uit het Noordenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, beetje flauw. Hier wordt de hele tijd over van alles en nog wat harde grappen gemaakt en sterk gegeneraliseerd en als het dan over negers gaat zou het ineens niet meer mogen? Dat is pas discriminatie!
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet onbeschoft om in het Fries te converseren terwijl er iemand bij zit die weinig tot geen Fries kan, maar zodra de Negers bij komen is het tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsendIs er een Moraalridders To The Rescue tune die we nu kunnen afspelen?
Ik heb nooit iets gezegd over negers hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet onbeschoft om in het Fries te converseren terwijl er iemand bij zit die weinig tot geen Fries kan, maar zodra de Negers bij komen is het tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsendIs er een Moraalridders To The Rescue tune die we nu kunnen afspelen?
Yvon doet het er gewoon om, dat is wel duidelijk nu. Is gewoon een provocateur 1e klas!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef FoXje het volgende:
Niemand zich gestoord aan de outfits van Yvon?
Dat ze werkt en studeert wil niet zeggen dat zij zich niet heeft laten pakken door een asielzoeker. Ik ken ook iemand die toen zij op het HBO zat twee kinderen kreeg van twee verschillende, getinte mannen. Doodnormale meid uit een doodnormaal gezin (dochter van een lerares van mijn basisschool).quote:Op maandag 14 februari 2011 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gezegd over negers hoor.
Femke werkt en studeert dus ik vind haar gewoon niet de typische tienermoeder. Net als ik Ksenia niet een stereotype Poolse gelukszoeker vindt.
Idd...net als Brabp's, Limbo's, Tukkers en ander halfslachtig volk...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:
[..]. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.
watquote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef bloodymary het volgende:
Annemarie. Ik had toch wel het gevoel dat ze meer opgewonden werd
Heb je niet gezien hoe Adriaan kaas maakt? Dat was super-sexy, met die waterige lobbes-ogen van hem, en zijn half hangend lipje kan hij zo doorgaan voor de Nederlandse Sylvester Stallone.quote:
Dat wordt dan altijd weer gezegd he, maar dat zegt dus helemaal niemand. Als je dan toch zo politiek correct bezig bent:quote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Duderella het volgende:
Dus alle niet-blanke knullen zijn asielzoekers of criminelen?![]()
Nee domme %@%. Je snapt er echt weinig van.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Duderella het volgende:
Dus alle niet-blanke knullen zijn asielzoekers of criminelen?![]()
Ja, en als het eenmaal zover is trekt ie zijn leren tuigje aan en sleurt haar naar zijn Yakuzi. De knoet er over!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Hexagon het volgende:
Btw die Marcel is wel een brave goedzak. Volgens mij laat die zich echt in iedere bocht wringen die Ksenia wil. En lult ie alles wat krom recht is om haar tevreden te stellen. Het contrast met zo'n Richard is echt schitterend om te zien.
Ik denk het niet. Ksenia houdt de broek aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef JooB65 het volgende:
[..]
Ja, en als het eenmaal zover is trekt ie zijn leren tuigje aan en sleurt haar naar zijn Yakuzi. De knoet er over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |