abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92761029
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is inderdaad een beetje voorbarig om er direct vanuit te gaan dat ze in een kelderbox in Tytsjerskeradeel is volgeblaft door een posse Antillianen, misschien was ze wel gewoon verliefd en heeft het helemaal niet gewerkt met haar lieve vriend Tyrone. Het kan op zoveel manieren uitgaan, dat hoeft niet altijd te zijn omdat hij vastzit wegens drugssmokkel ofzo. Kan ook verkrachting, heling of mishandeling zijn. Je weet het niet.

Heel flauw om daar nu grappen over te maken. Over onze Romke.
Ja, heel flauw inderdaad. Ze houdt dus wel van melkchocolade en mocca zo te zien.
pi_92761133
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:

[..]

:D

Maar goed, ik vind het best storend eigenlijk, en ook een beetje gek, hoe erop wordt gereageerd. Er worden meer kinderen geboren in relaties die vervolgens uit gaan.
Get over it. :+
Punt is dat dit een soort 'feest-der-herkenning' was. Iedereen kent wel zo`n standaard blond wicht, ietwat dommig, dat de slet van de school was op de VMBO/HAVO en altijd aan de overkant van het schoolplein met de lokale hangnegers omging, om na haar schooltijd direct samen te gaan wonen met haar grote 'liefde' en binnen 2 jaar op 19 jarige leeftijd als tienermoeder trots parerend door het dorp te banjeren, om na nog eens 2 jaar berooid, werkloos en met kind achter te blijven terwijl Hangneger #1 een andere vrouw al die tijd aan het batsen was.
pi_92761270
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Punt is dat dit een soort 'feest-der-herkenning' was. Iedereen kent wel zo`n standaard blond wicht, ietwat dommig, dat de slet van de school was op de VMBO/HAVO en altijd aan de overkant van het schoolplein met de lokale hangnegers omging, om na haar schooltijd direct samen te gaan wonen met haar grote 'liefde' en binnen 2 jaar op 19 jarige leeftijd als tienermoeder trots parerend door het dorp te banjeren, om na nog eens 2 jaar berooid, werkloos en met kind achter te blijven terwijl Hangneger #1 een andere vrouw al die tijd aan het batsen was.
Dus bij elk blond meisje met een donker kind zal het zo zijn gegaan? :')
know'm sayin?
word? word.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:42:17 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92761342
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef alors het volgende:

[..]

Dat zegt Scorpie niet. Het is alleen weer heel 'typisch'. Weten wij verder veel hoe het zit, het is leuk om daar grappen over te maken. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92761377
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef alors het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat zegt Scorpie niet. Het is alleen weer heel 'typisch'. Weten wij verder veel hoe het zit, het is leuk om daar grappen over te maken. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.
Hear, hear.
pi_92761495
Ja, beetje flauw. Hier wordt de hele tijd over van alles en nog wat harde grappen gemaakt en sterk gegeneraliseerd en als het dan over negers gaat zou het ineens niet meer mogen? Dat is pas discriminatie!
pi_92761567
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Ja, beetje flauw. Hier wordt de hele tijd over van alles en nog wat harde grappen gemaakt en sterk gegeneraliseerd en als het dan over negers gaat zou het ineens niet meer mogen? Dat is pas discriminatie!
Het is niet onbeschoft om in het Fries te converseren terwijl er iemand bij zit die weinig tot geen Fries kan, maar zodra de Negers bij komen is het tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend :') Is er een Moraalridders To The Rescue tune die we nu kunnen afspelen?
pi_92761572
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:

[..]

:D

Maar goed, ik vind het best storend eigenlijk, en ook een beetje gek, hoe erop wordt gereageerd. Er worden meer kinderen geboren in relaties die vervolgens uit gaan.
Get over it. :+
In een relatie, ze was 19 :D Of denk je dat dat een bewuste keuze was :D
En de meeste tienermoeders lopen met een kinderwagen met een donker kindje, tja...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92761609
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef bloodymary het volgende:
Over alles en iedereen mogen we wat zeggen, behalve het arme blonde meisje uit het Noorden _O-
pi_92761656
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is niet onbeschoft om in het Fries te converseren terwijl er iemand bij zit die weinig tot geen Fries kan, maar zodra de Negers bij komen is het tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend :') Is er een Moraalridders To The Rescue tune die we nu kunnen afspelen?
_O-
pi_92762101
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gezegd over negers hoor.

Femke werkt en studeert dus ik vind haar gewoon niet de typische tienermoeder. Net als ik Ksenia niet een stereotype Poolse gelukszoeker vindt.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:04:53 #262
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92762196
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef FoXje het volgende:
Niemand zich gestoord aan de outfits van Yvon?
Yvon doet het er gewoon om, dat is wel duidelijk nu. Is gewoon een provocateur 1e klas!
Nou doe je het weer!
  maandag 14 februari 2011 @ 12:06:37 #263
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_92762261
Gisteren even de uitzending van Boer Zoekt Vrouw gezien. De verrassende keuze vond ik toch die van Annemarie die niet voor Harrie koos, maar voor Adriaan. Helaas voor onze Harrie zit hij in de friend-zone. Ik weet hoe het voelt om op die manier te worden afgewezen. Misschien kan hij volgend jaar meedoen. Ik denk niet dat het wat gaat worden tussen Annemarie en Adriaan. Ik weet het niet waarom, maar dit baseer ik op mijn onderbuikgevoel.

Frank heeft toch voor zijn gevoel gekozen en dus voor Anita. De aflevering van vorige week heeft vele mensen op een dwaalspoor gezet. Het stel past goed bij elkaar en zagen erg verliefd uit. Tenslotte komen we aan bij onze antiheld Marcel. Die Marita haalde het bloed onder mijn nagels vandaan met haar zweverige gedoe. Ze heeft een betonplaat voor haar kop, want ze zag niet dat zij het nooit zou worden. De relatie van Marcel en Ksenia zal denk ik niet lang stand houden als hij te lang blijft doordrammen over zijn kinderwens.

Tenslotte hebben we nog onze coole boer Gijsbert die op bezoek ging bij Femke. Een negertje die Romke heet, dat is net zoiets als een Japanner die Fritz heet. Ik moest wel een beetje lachen om die combinatie. Die zus van Femke is best een lekker ding. O+
  maandag 14 februari 2011 @ 12:07:30 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92762293
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:02 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gezegd over negers hoor.

Femke werkt en studeert dus ik vind haar gewoon niet de typische tienermoeder. Net als ik Ksenia niet een stereotype Poolse gelukszoeker vindt.
Dat ze werkt en studeert wil niet zeggen dat zij zich niet heeft laten pakken door een asielzoeker. Ik ken ook iemand die toen zij op het HBO zat twee kinderen kreeg van twee verschillende, getinte mannen. Doodnormale meid uit een doodnormaal gezin (dochter van een lerares van mijn basisschool).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 12:07:54 #265
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92762309
Idd
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:

[..]. Bovendien is ze Fries en dat mag je dus altijd belachelijk maken.
Idd...net als Brabp's, Limbo's, Tukkers en ander halfslachtig volk... :P
Nou doe je het weer!
pi_92762753
Toch vind ik het wel sneu voor Annemarie. Ik had toch wel het gevoel dat ze meer opgewonden werd van Harrie dan van Adriaan, maar ik denk dat ze voor Adriaan gekozen heeft omdat Harrie al een eigen boerderij heeft en als ze dan ooit samen gaan moet een van de twee zijn boeltje verkopen.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:19:41 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92762786
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef bloodymary het volgende:
Annemarie. Ik had toch wel het gevoel dat ze meer opgewonden werd
wat
pi_92762832
Adriaan is gewoon een hardere werker, een goedkope arbeidskracht voor Annemarie, alleen wat kost en inwoning en klaar is ze. Ze wilde niet voor niets die 3 mannen langer bij zich houden :r
pi_92762899
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

wat
Heb je niet gezien hoe Adriaan kaas maakt? Dat was super-sexy, met die waterige lobbes-ogen van hem, en zijn half hangend lipje kan hij zo doorgaan voor de Nederlandse Sylvester Stallone.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:29:10 #270
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_92763138
Dus alle niet-blanke knullen zijn asielzoekers of criminelen? :o

Ik kan er verder wel om lachen hoor, maar ben oprecht verbaasd (meer niet!) over hoe jonge mensen kennelijk denken (het zou gewoon echt niet eens in me opkomen, een aantal van de hier gemaakte grappen/aannames). Een revival van de jaren '50. Maar misschien is dat gewoon onderdeel van de algehele retro-trend. ;)

Maar laat jullie verder niet van de wijs brengen door mijn antropologische bevindingen in dit topic. Overigens is het hier bijna leuker karkikaturen bespieden dan in het programma zelf. Dus game on zou ik zeggen. O+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:37:03 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92763432
Btw die Marcel is wel een brave goedzak. Volgens mij laat die zich echt in iedere bocht wringen die Ksenia wil. En lult ie alles wat krom recht is om haar tevreden te stellen. Het contrast met zo'n Richard is echt schitterend om te zien.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:37:18 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92763441
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Duderella het volgende:
Dat wordt dan altijd weer gezegd he, maar dat zegt dus helemaal niemand. Als je dan toch zo politiek correct bezig bent:
'Dus iedereen met een snor is een tokkie uit maaskantje?' :o

Romke is zwart, dat vinden we grappig. Verder niks, en Femke moet het allemaal zelf weten. Ik vraag me gewoon af hoe de vader eruit ziet. Ik stel me hem zo voor als een creool met een botje door zijn neus en een schoteltje door z'n lip, die in het Swahili enkele goden aanroept en de regendans doet. Zoiets.
pi_92763474
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Duderella het volgende:
Nee domme &#%&#@%. Je snapt er echt weinig van.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:38:15 #274
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_92763478
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Hexagon het volgende:
Btw die Marcel is wel een brave goedzak. Volgens mij laat die zich echt in iedere bocht wringen die Ksenia wil. En lult ie alles wat krom recht is om haar tevreden te stellen. Het contrast met zo'n Richard is echt schitterend om te zien.
Ja, en als het eenmaal zover is trekt ie zijn leren tuigje aan en sleurt haar naar zijn Yakuzi. De knoet er over!
Nou doe je het weer!
  maandag 14 februari 2011 @ 12:41:00 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92763594
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef JooB65 het volgende:

[..]

Ja, en als het eenmaal zover is trekt ie zijn leren tuigje aan en sleurt haar naar zijn Yakuzi. De knoet er over!
Ik denk het niet. Ksenia houdt de broek aan.

Bij Marita had ie zoiets wel kunnen doen. Die staat volgens mij voor werkelijk alles open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')