Ja, het eerste wat ze deed was het in haar handen omwisselenquote:Op maandag 14 februari 2011 07:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad
En vervolgens houdt ze zelf haar bestek verkeerd vast.
Dat snorretje was zo treffendquote:Op maandag 14 februari 2011 07:08 schreef FoXje het volgende:
Die familie van die FemkeLeek de New Kids wel.!
Marita rijdt niet tegen een vangrail, want dat zou ze zielig vinden voor het ijzer.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
Rot op met je Fries! Ik heb zelf een Friese vriendin, dus ik kan het weten. Echt, laat twee friezen mekaar tegenkomen in donker Afrika en ze lullen Fries met elkaar. Is gewoon automatisme, heb ik me al meerde malen aan geergerd in gezelschap (vooarl buiten Friesland, in Friesland moet je het zelf weten) totaal niet in de gaten dat niet-Friezen zich daaraan storen. Heb het maar opggegeven, wat dat betreft.
Wat een aflevering weer he. Arme Harrie. En ik had de neiging om keihard te roepen toen Marita in de auto stapte: 'Stuur iemand mee, want die rijdt tegen de eerste de beste vangrail!!' Ach, en Marcel, ben toch bang dat Ksenia eieren voor haar geld kiest ipv aardappelen....
Daar heeft Femke zich zeker zwanger laten schoppenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
laat twee friezen mekaar tegenkomen in donker Afrika
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Marita rijdt niet tegen een vangrail, want dat zou ze zielig vinden voor het ijzer.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heeft Femke zich zeker zwanger laten schoppen
Femke is onbevlekt bezwangerd, want anders gaf het zo'n rommel.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Daar heeft Femke zich zeker zwanger laten schoppen
Het is inderdaad een beetje voorbarig om er direct vanuit te gaan dat ze in een kelderbox in Tytsjerskeradeel is volgeblaft door een posse Antillianen, misschien was ze wel gewoon verliefd en heeft het helemaal niet gewerkt met haar lieve vriend Tyrone. Het kan op zoveel manieren uitgaan, dat hoeft niet altijd te zijn omdat hij vastzit wegens drugssmokkel ofzo. Kan ook verkrachting, heling of mishandeling zijn. Je weet het niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Wat vreemd eigenlijk dat, omdat het een donker kind is, er meteen sprake moet zijn van 'zwanger laten schoppen' en weet ik al niet wat.
Tienermoedertjequote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Wat vreemd eigenlijk dat, omdat het een donker kind is, er meteen sprake moet zijn van 'zwanger laten schoppen' en weet ik al niet wat.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Femke is onbevlekt bezwangerd, want anders gaf het zo'n rommel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef FoXje het volgende:
Niemand zich gestoord aan de outfits van Yvon?
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef sweetmarylou het volgende:
Net de aflevering terug gekeken. Die mandjes van Femke! Niet te geloven, wat een neuroot. Ik dacht dat het wel meeviel, maar nee. Hoogtepunt van de aflevering was toch wel Marita (las op twitter de vergelijking met een treurwilg, wat ik wel treffend vind), ik heb me ziek gelachen.![]()
Nu zijn mijn ogen aan het herstellen van de pakjes van Yvonne
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Yvonne had haar kleuteroutfits weer mooi uitgezocht jaNog even en ze neemt een hoepel en stoepkrijt mee
Storen niet meteen. Ik stoorde me wel aan het rokje van Marita. Moet dat ding zo hoog zitten?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef FoXje het volgende:
Niemand zich gestoord aan de outfits van Yvon?
Ik zei gelijk 'DIE KOMEN UIT MAASKANTJE, JE MOET DE GROETEN UIT BRABANT HEBBEN, KUT!'quote:Op maandag 14 februari 2011 07:08 schreef FoXje het volgende:
Die familie van die FemkeLeek de New Kids wel.!
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje voorbarig om er direct vanuit te gaan dat ze in een kelderbox in Tytsjerskeradeel is volgeblaft door een posse Antillianen, misschien was ze wel gewoon verliefd en heeft het helemaal niet gewerkt met haar lieve vriend Tyrone. Het kan op zoveel manieren uitgaan, dat hoeft niet altijd te zijn omdat hij vastzit wegens drugssmokkel ofzo. Kan ook verkrachting, heling of mishandeling zijn. Je weet het niet.
Heel flauw om daar nu grappen over te maken. Over onze Romke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |