quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruiken
yuk! kleffe slijmzooiquote:
arme mevr mattie....quote:
Het moet toch loskomen? Ik weet andere dingen. Maar dit zou een optie kunnen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yuk! kleffe slijmzooi
[..]
arme mevr mattie....
nogmaals...arme mevr mattie!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het moet toch loskomen? Ik weet andere dingen. Maar dit zou een optie kunnen zijn
slash spuit 11!quote:
Wel vreemd dat de domein afgelopen donderdag geregistreerd is terwijl de "bruine ster" pas vrijdag is uitgezondenquote:
nja, de commercial is wellicht al eerder gemaakt en een 3fm-insider registreet alvast?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de domein is afgelopen donderdag geregistreerd terwijl de "bruine ster" pas vrijdag is uitgezonden
domein staat op naam van sharkzorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de commercial is wellicht al eerder gemaakt en een 3fm-insider registreet alvast?zoiets denkik
een diehard-Fok!kerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
domein staat op naam van sharkzor
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt mequote:
dan zou het toeval kunnen zijn, of een viaviadingetje. nja, ik denk toch niet dat Ekdom er echt plannen mee hadquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt me
Waarom heb je dat eigenlijk opgezocht?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt me
omdat het kan en ik wou het gewoon weten. Hoe staat het met de bonbonsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat eigenlijk opgezocht?.
Ik hoef het niet eens te kijken, met dank aan jou en Domien op twitterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik krijg inmiddels plaatsvervangende schaamte bij BzV
domien en ik kijken lekker samenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te kijken, met dank aan jou en Domien op twitter
ik heb van Barabas de teletijdmachine geleendquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij keek netjes van half9 tot half10, gok ik.
Ik volg hem niet, maar ik kan zn tweets nu al voorstellenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te kijken, met dank aan jou en Domien op twitter
BRILJANTquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
http://topcultured.com/how-to-get-a-63-tv-home-with-a-lexus-430/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omg, neequote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik had een busje gehuurdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als je dat kan betalen kun je het ook nog wel even thuis laten bezorgenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heel ernstig...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zo vader, zo zoonquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik moest echt best wel hardop lachen toen ik dit zag![]()
![]()
En nu nog steeds eigenlijk
Ik heb heel wat kasten/rollen vloerbedekking/andere grote meuk vervoerd in mijn Polootje, maar dit is echt erg...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik moest echt best wel hardop lachen toen ik dit zag![]()
![]()
En nu nog steeds eigenlijk
you murderer!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ROELIEWOELIE!quote:
quote:
volgens mij heb jij een heel kladblokje vol bruikbare linksquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een heel kladblokje vol bruikbare links
Volgens mij heeft hij een hele harde schijf onder zijn ctrl-p zitten met al die plaatjesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een heel kladblokje vol bruikbare links
dat is de print knopquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hele harde schijf onder zijn ctrl-p zitten met al die plaatjes
ik ben iig blij dat mijn creatie er ook bij staat.....alleen jammer dat die binnenkort nooit meer gebruikt kan wordenquote:
Welke en want?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben iig blij dat mijn creatie er ook bij staat.....alleen jammer dat die binnenkort nooit meer gebruikt kan worden
idd, maar danny wil het niet, omdat je ook de ads mee kan verwijderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OMG!
Dat wil ik ook, maar volgens mij vindt Danny dat niet goed.
Greasemonkey zeker?
Die Hans! (hierboven al gepost) heb ik vorig weekend ff snel gemaaktquote:
agossiequote:
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variantquote:
Ctrl + vquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variant
ik aanbid je nog steeds hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variant
Ah, tnx! Ik gebruik dat nooit, plak altijd met een muisklikquote:
Gelukkig!quote:
ik mte een pritt-stift!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tnx! Ik gebruik dat nooit, plak altijd met een muisklik![]()
quote:
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spulquote:
Zo wil ik nog wel eens typ-ex gebruiken bij een typfoutje. Werkt super!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spul
Wat een luxe zeg.. Zo'n scherm. Ik kan altijd opnieuw beginnen met typen, op mijn typmachine.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spul
ja, die heb ik uit Grunn meegenomen. In Ljouwert liggen ze toch een beetje achterquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg.. Zo'n scherm. Ik kan altijd opnieuw beginnen met typen, op mijn typmachine.
Wij hebben tenminste zelfscanners bij de AHquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die heb ik uit Grunn meegenomen. In Ljouwert liggen ze toch een beetje achter
die heeft Jumbo Grunn ookquote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste zelfscanners bij de AH
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft Jumbo Grunn ookiig die aan De Beren
Wij hebben maar 1 Jumboquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft Jumbo Grunn ookiig die aan De Beren
Hey, jij hierquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.
gooi dat aureooltje maar af!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 Jumbo
[..]
Hey, jij hier
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.
ow god, gaan de dames weer samenspannen??quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zitten
Oh, in Zuid kom ik nooit. Mattiequote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zitten
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god, gaan de dames weer samenspannen??
Daarvoor zijn wij nou eenmaal mannenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...
arme jongenquote:
ik een haantje??? jij hebt anders een haantjesbroek!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zienquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn wij nou eenmaal mannen
Zelfs mijn kleding past zich naar je aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik een haantje??? jij hebt anders een haantjesbroek!
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zien![]()
[..]
Zelfs mijn kleding past zich naar je aan
Ik laat het alleen hier zien. Een echte internetheld ben ikquote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zien![]()
[..]
Zelfs mijn kleding past zich naar je aan
En dat op Valentijn!!quote:
Internethelden zijn cool!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik laat het alleen hier zien. Een echte internetheld ben ik
oe, spannend! zal ik iets leuks voor je aantrekken? *wink wink*quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef justmattie het volgende:
Officieel gezien is het valentijnsdag he
Ik ga mijn valentijntje vanavond dus verrassen
Dress to impress!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, spannend! zal ik iets leuks voor je aantrekken? *wink wink*
doe ik niet aan. take me as I am (en nee, niet op die manier, smeerpijp!)quote:
Dat vind ik ook. Alhoewel jezelf verslonzen weer te ver gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe ik niet aan. take me as I am (en nee, niet op die manier, smeerpijp!)
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loopquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alhoewel jezelf verslonzen weer te ver gaat.
Ow, mannen in pak andersquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loop
Mattie! let je op?quote:
Dat doe ik ook niet. En jep, maar dat wist ik alquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loop
Confession: zo begon het wat veelvuldigere contact eigenlijk.quote:
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Confession: zo begon het wat veelvuldigere contact eigenlijk.
Oe, wat ben je nieuwsgierig!!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?
Ik had m'n normale kleding aan. In dat geval een spijkerbroek met een overhemdquote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?
ik? nee hoorquote:
het pak heb je dus voor vanavond bewaard. jij internetheld!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had m'n normale kleding aan. In dat geval een spijkerbroek met een overhemd
Nee, voor mijn bruiloft. Mocht ik ook gaan trouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik? nee hoor
[..]
het pak heb je dus voor vanavond bewaard. jij internetheld!
is dit een huwelijksaanzoek?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, voor mijn bruiloft. Mocht ik ook gaan trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |