je bent de endige schat, dat weet je toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx!!![]()
[..]
Nouja, ik weet het niet... Vind het nogal vals eigenlijk dat je er meerdere vrouwen op na wilt houden... Ik heb al een harem, wil er niet in nog een zitten
Nou, vooruit dan maar!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent de endige schat, dat weet je toch?
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg, vrouwen moeten niet zo klagen
Oh nee hoor, gewoon rauw erin douwen!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.
Echte Jannenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Hoi Radio1. Langs de LijnOog op Morgen
Echte Jannen
.
zoenen en strelenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruiken
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruiken
yuk! kleffe slijmzooiquote:
arme mevr mattie....quote:
Het moet toch loskomen? Ik weet andere dingen. Maar dit zou een optie kunnen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yuk! kleffe slijmzooi
[..]
arme mevr mattie....
nogmaals...arme mevr mattie!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het moet toch loskomen? Ik weet andere dingen. Maar dit zou een optie kunnen zijn
slash spuit 11!quote:
Wel vreemd dat de domein afgelopen donderdag geregistreerd is terwijl de "bruine ster" pas vrijdag is uitgezondenquote:
nja, de commercial is wellicht al eerder gemaakt en een 3fm-insider registreet alvast?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de domein is afgelopen donderdag geregistreerd terwijl de "bruine ster" pas vrijdag is uitgezonden
domein staat op naam van sharkzorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de commercial is wellicht al eerder gemaakt en een 3fm-insider registreet alvast?zoiets denkik
een diehard-Fok!kerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
domein staat op naam van sharkzor
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt mequote:
dan zou het toeval kunnen zijn, of een viaviadingetje. nja, ik denk toch niet dat Ekdom er echt plannen mee hadquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt me
Waarom heb je dat eigenlijk opgezocht?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt bij ASR Nederland zie ik op zijn LinkedIn dus geen insider lijkt me
omdat het kan en ik wou het gewoon weten. Hoe staat het met de bonbonsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat eigenlijk opgezocht?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |