Giel merkt meteen dat ie 'kacheltjelam' is, dat vind ik nog het geniaalstequote:
Ik vind dat zo iets stoms. Ga ik dus never kijken/quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef minthy het volgende:
Hmmzzzz... Had mezelf nog zo voorgenomen om dat Secret stories te gaan volgen, mis ik het alsnog
ik lees op twitter dat het nogal plat is......is er geen onlinestream dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef minthy het volgende:
Hmmzzzz... Had mezelf nog zo voorgenomen om dat Secret stories te gaan volgen, mis ik het alsnog
goed zo! je zit in de leeftijdsfase om je af te zetten tegen je moeder!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo iets stoms. Ga ik dus never kijken/
Roskie the Spamqueen is bek from the balk!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef CindieY het volgende:
GoeieavondHad heul niet verwacht dat het topic dicht zou zijn terwijl ik mij weer naar het prachtige Zwolle begaf
Dat verklaart een hoop. Ik hoorde mensen in de bus nog praten over dat dorp.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roskie the Spamqueen is bek from the balk!
wehehe, er was ee nvreemde gesignaleerd??quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik hoorde mensen in de bus nog praten over dat dorp.
Ik vond Big brother eerder ook leuk en wilde dit een kans geven. Ik vrees dat het me niet gaat lukken...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo iets stoms. Ga ik dus never kijken/
Das helemaal niet goed!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed zo! je zit in de leeftijdsfase om je af te zetten tegen je moeder!
Neuh, die kerel was uit eten geweest in Zwolle en moest weer terugquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, er was ee nvreemde gesignaleerd??
Tja... Iedereen schoof ook de geraniums opzijquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, er was ee nvreemde gesignaleerd??
zo, hij had de grote stad bezocht!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, die kerel was uit eten geweest in Zwolle en moest weer terug
jawel, ons Pinooke wordt volwassenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Big brother eerder ook leuk en wilde dit een kans geven. Ik vrees dat het me niet gaat lukken...![]()
[..]
Das helemaal niet goed!!!
houd jij de roddesl in de gaten? ik wil ze ook horen!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Iedereen schoof ook de geraniums opzij
Jamaar... Empty Nest Syndrome!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
jawel, ons Pinooke wordt volwassen
Is goed!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
houd jij de roddesl in de gaten? ik wil ze ook horen!
Die zijn er zat hierquote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
houd jij de roddesl in de gaten? ik wil ze ook horen!
voorspel...wat een onzin!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef CindieY het volgende:
Het onderwerp van PS Radio vanavond trouwens
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voorspel...wat een onzin!![]()
en die Keith..."wat heb jij een mooie piemol"
ik zal de volgende keer wat meer tijd voor je uittrekkenquote:
Yup, hier ook...quote:
Dus jij ramt hem er meteen in. Lijkt me nou niet echt opwindend.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voorspel...wat een onzin!![]()
en die Keith..."wat heb jij een mooie piemol"
Heui!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer wat meer tijd voor je uittrekken
Omg, dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, hier ook...Moet nog altijd lachen om een wat ouder stel dat bij jou uit het dorp komt, staan bekend om hun wilde sm-spelletjes en dat iedereen daarvan kan mee genieten
Beetje vervelend en pijnlijk ook, als zij totaal nog niet opgewonden is.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dus jij ramt hem er meteen in. Lijkt me nou niet echt opwindend.
Neh, doe maar niet. Mag je voor Minthy bewarenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer wat meer tijd voor je uittrekken
Ze woonden volgens mij op 1 van de pleinen, je ouders kennen ze vast!!quote:
voor jou ook hoorquote:
Denk je dat ik dat ga vragen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze woonden volgens mij op 1 van de pleinen, je ouders kennen ze vast!!
Ze zijn bij jou op het dorp ook beruchtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ga vragen?![]()
Soberso die pleinen, achterstandmeuk.
quote:
solved!quote:
Dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje vervelend en pijnlijk ook, als zij totaal nog niet opgewonden is.
wat een gezeur zeg, vrouwen moeten niet zo klagenquote:
Tnx!!quote:
Nouja, ik weet het niet... Vind het nogal vals eigenlijk dat je er meerdere vrouwen op na wilt houden... Ik heb al een harem, wil er niet in nog een zittenquote:
je bent de endige schat, dat weet je toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx!!![]()
[..]
Nouja, ik weet het niet... Vind het nogal vals eigenlijk dat je er meerdere vrouwen op na wilt houden... Ik heb al een harem, wil er niet in nog een zitten
Nou, vooruit dan maar!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent de endige schat, dat weet je toch?
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een gezeur zeg, vrouwen moeten niet zo klagen
Oh nee hoor, gewoon rauw erin douwen!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij mannen hoeven bij wijze van spreken 2 rukken te geven en we zijn klaar. Bij de vrouw moet het allemaal eerst loskomen.
Echte Jannenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Hoi Radio1. Langs de LijnOog op Morgen
Echte Jannen
.
zoenen en strelenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, en hoe doe ik dat? nja, ik kan wel wat les gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |