idd, maar danny wil het niet, omdat je ook de ads mee kan verwijderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OMG!
Dat wil ik ook, maar volgens mij vindt Danny dat niet goed.
Greasemonkey zeker?
Die Hans! (hierboven al gepost) heb ik vorig weekend ff snel gemaaktquote:
agossiequote:
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variantquote:
Ctrl + vquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variant
ik aanbid je nog steeds hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Val ik nu van een voetstukje? Ik bedoelde de "plakken" variant
Ah, tnx! Ik gebruik dat nooit, plak altijd met een muisklikquote:
Gelukkig!quote:
ik mte een pritt-stift!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tnx! Ik gebruik dat nooit, plak altijd met een muisklik![]()
quote:
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spulquote:
Zo wil ik nog wel eens typ-ex gebruiken bij een typfoutje. Werkt super!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spul
Wat een luxe zeg.. Zo'n scherm. Ik kan altijd opnieuw beginnen met typen, op mijn typmachine.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gewoon die lettertjes of plaatjes uit t scherm snijden en er in plakken met Pritt! echt goed spul
ja, die heb ik uit Grunn meegenomen. In Ljouwert liggen ze toch een beetje achterquote:Op maandag 14 februari 2011 00:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een luxe zeg.. Zo'n scherm. Ik kan altijd opnieuw beginnen met typen, op mijn typmachine.
Wij hebben tenminste zelfscanners bij de AHquote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die heb ik uit Grunn meegenomen. In Ljouwert liggen ze toch een beetje achter
die heeft Jumbo Grunn ookquote:Op maandag 14 februari 2011 00:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste zelfscanners bij de AH
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft Jumbo Grunn ookiig die aan De Beren
Wij hebben maar 1 Jumboquote:Op maandag 14 februari 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft Jumbo Grunn ookiig die aan De Beren
Hey, jij hierquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.
gooi dat aureooltje maar af!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 Jumbo
[..]
Hey, jij hier
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij doelt vooral op het feit dat wij die in Zwolle niet hebben. Niet de laatste keer dat ik checkte, in ieder geval.
ow god, gaan de dames weer samenspannen??quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zitten
Oh, in Zuid kom ik nooit. Mattiequote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Pssstttt.... AH Zwolle Zuid heeft dat systeem! Laat je niet op de kop zitten
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god, gaan de dames weer samenspannen??
Daarvoor zijn wij nou eenmaal mannenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...
arme jongenquote:
ik een haantje??? jij hebt anders een haantjesbroek!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon even nodig! Dat haantjesgedag hier...
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zienquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarvoor zijn wij nou eenmaal mannen
Zelfs mijn kleding past zich naar je aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik een haantje??? jij hebt anders een haantjesbroek!
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zien![]()
[..]
Zelfs mijn kleding past zich naar je aan
Ik laat het alleen hier zien. Een echte internetheld ben ikquote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo... Maargoed, dat hoef je natuurlijk niet altijd te laten zien![]()
[..]
Zelfs mijn kleding past zich naar je aan
En dat op Valentijn!!quote:
Internethelden zijn cool!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik laat het alleen hier zien. Een echte internetheld ben ik
oe, spannend! zal ik iets leuks voor je aantrekken? *wink wink*quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef justmattie het volgende:
Officieel gezien is het valentijnsdag he
Ik ga mijn valentijntje vanavond dus verrassen
Dress to impress!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, spannend! zal ik iets leuks voor je aantrekken? *wink wink*
doe ik niet aan. take me as I am (en nee, niet op die manier, smeerpijp!)quote:
Dat vind ik ook. Alhoewel jezelf verslonzen weer te ver gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe ik niet aan. take me as I am (en nee, niet op die manier, smeerpijp!)
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loopquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alhoewel jezelf verslonzen weer te ver gaat.
Ow, mannen in pak andersquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loop
Mattie! let je op?quote:
Dat doe ik ook niet. En jep, maar dat wist ik alquote:Op maandag 14 februari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, verslonzen niet nee, maar ik ga niet ineens in een net pak lopen als ik normaal in spijkerbroek en shirt loop
Confession: zo begon het wat veelvuldigere contact eigenlijk.quote:
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Confession: zo begon het wat veelvuldigere contact eigenlijk.
Oe, wat ben je nieuwsgierig!!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?
Ik had m'n normale kleding aan. In dat geval een spijkerbroek met een overhemdquote:Op maandag 14 februari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! en had ie wel netjes een pak aangetrokken de bewuste vrijdagavond?
ik? nee hoorquote:
het pak heb je dus voor vanavond bewaard. jij internetheld!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had m'n normale kleding aan. In dat geval een spijkerbroek met een overhemd
Nee, voor mijn bruiloft. Mocht ik ook gaan trouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik? nee hoor
[..]
het pak heb je dus voor vanavond bewaard. jij internetheld!
is dit een huwelijksaanzoek?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, voor mijn bruiloft. Mocht ik ook gaan trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |