Tja boeie, hoef je toch niet te zeggen. Ik weet overigens we hoe die condoom daar kwam maar niet waarom die daar was blijven liggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
xd wow ik zou gek worden als mijn moeder dat vond in mijn kamer,,
waarom ik moeilijk doe dat is het juist me ouders weten het helemaal niet !
is oostblokker jou kloon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hey kk oostblokker, vertel het gewoon niet
Dit was mijn reden waarom ik haar advies gaf om haar ouders hierover te praten: [SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP? --> het gaat bij de volgende pagina door.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:25 schreef Arunia het volgende:
Echt, waar maak je je druk om.
Ik heb het mijn ouders ook nooit verteld. Ja, ze wisten het vrij snel.
Waarom zou dat iets zijn om aan je ouders te vertellen?
Je ouders weten het heus. Daarnaast ik zou het als ouder zijn echt niet van mijn kind willen horen hoor. Op een gegeven moment komt het heus wel ter sprake, maar ga er nu niet een probleem van maken dat je het moet gaan vertellen. Dat is echt niet nodig.
Kopje thee met melk alstublieft.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Fes1-2 het volgende:
Komt je kind thuis (van 13), zegt ze: Hoi mam / pap, dit is Matthijs, we gaan boven even neuken... Wil anders eerst wat drinken Matthijs?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben Bosnich en Pools maar heb wel familie in Rusland ,,,,,
ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef noksala het volgende:
Ik heb sinds mijn 13e sex. Sinds een tijdje heb ik een vaste vriendin. Lag eerst met haar te zoenen op me bed, terwjil me ma binnen kwam. Ze ging daarna weer weg(ik een ga weg beweging). De volgende dag kwam ze droog binnen met: We moeten ff praten. Ik dacht: Godver dit zie ik altijd op tv
. Maarja weetniet waarom maar ik met zo een wtf blik: Oke, vertel. Begon ze: Ben je niet een beetje te jong om met een meisje in bed te liggen. Dus ik zei: We deden niks bla bla bla. Daarna begon ze over condooms te mompelen en liep.
Paar maanden later was ik wel toe aan seks met me vriendin, dus kocht condoom. Dus wij lekker te keer gaan in bed. Maargoet toen me ma erachter kwam, zei ze dat ik te jong was enzo. Dat me vriendin wel zwanger kan zij bla bla. Mijn ouders werden dus boos toen ze erachter kwamen, van te voren zeggen had niet veel anders geweest. K'heb gewoon schijt en doe het toch. (ben nu 15)
Maar ts.
Je moet het niet als jou plicht zien om je ouders erover in te lichten. Ze moeten het zelf maar vragen, ouders weten dondersgoed hoe vervelend dat voor pubers is. Je zou je ze hooguit wat kunnen schoppen door een condoom op je bureau te leggen ofso. Of als er iets met seks op tv komt. Erover praten, zodat hun vanzelf op het onderwerp komen.
Oja en ben je een jongen of meisje eigenlijk?
dankjewel meid,,quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:42 schreef Lithia het volgende:
Ga met je ouders aan tafel en vertel gewoon wat in je opkomt en wat voor hulp je nodig hebt. Er zijn geen ingewikkelde theorieën hoe je het beste dit kan aanpakken, omdat je het sowieso niet wilt doen.
Zodra je de eerste stap hebt gemaakt, gaat de rest meestal vanzelf.
Oja sorry keek niet naar je foto. Schamen doe je toch wel een beetje. Als mijn ouder erover beginnen dat ga ik ook opslot soortvan. Gewoon op gelijke hoogte brengen een beetje. Stel vragen over hoe oud hun waren. Hoe hun eerste keer was enzo. Of vraag dat ze je voorlichten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,
ja maar zoo makelijk is het niet om te vertellen lijk wel aleen schaam me kapot,,
Haha, ik deed dit en mijn moeder vroeg serieus of ik seks gehad heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef BBeun het volgende:
De hele dag dit nummer opzetten en er voor zorgen dat je ouders het horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |