abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92882672
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

ben Bosnich en Pools maar heb wel familie in Rusland ,,,,,
pi_92882864
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef noksala het volgende:
Ik heb sinds mijn 13e sex. Sinds een tijdje heb ik een vaste vriendin. Lag eerst met haar te zoenen op me bed, terwjil me ma binnen kwam. Ze ging daarna weer weg(ik een ga weg beweging :P). De volgende dag kwam ze droog binnen met: We moeten ff praten. Ik dacht: Godver dit zie ik altijd op tv :') . Maarja weetniet waarom maar ik met zo een wtf blik: Oke, vertel. Begon ze: Ben je niet een beetje te jong om met een meisje in bed te liggen. Dus ik zei: We deden niks bla bla bla. Daarna begon ze over condooms te mompelen en liep.

Paar maanden later was ik wel toe aan seks met me vriendin, dus kocht condoom. Dus wij lekker te keer gaan in bed :P. Maargoet toen me ma erachter kwam, zei ze dat ik te jong was enzo. Dat me vriendin wel zwanger kan zij bla bla. Mijn ouders werden dus boos toen ze erachter kwamen, van te voren zeggen had niet veel anders geweest. K'heb gewoon schijt en doe het toch. (ben nu 15)

Maar ts.

Je moet het niet als jou plicht zien om je ouders erover in te lichten. Ze moeten het zelf maar vragen, ouders weten dondersgoed hoe vervelend dat voor pubers is. Je zou je ze hooguit wat kunnen schoppen door een condoom op je bureau te leggen ofso. Of als er iets met seks op tv komt. Erover praten, zodat hun vanzelf op het onderwerp komen.

Oja en ben je een jongen of meisje eigenlijk?
ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,

ja maar zoo makelijk is het niet om te vertellen lijk wel aleen schaam me kapot,,
pi_92883035
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 07:42 schreef Lithia het volgende:
Ga met je ouders aan tafel en vertel gewoon wat in je opkomt en wat voor hulp je nodig hebt. Er zijn geen ingewikkelde theorieën hoe je het beste dit kan aanpakken, omdat je het sowieso niet wilt doen.
Zodra je de eerste stap hebt gemaakt, gaat de rest meestal vanzelf.
dankjewel meid,,
ja lijk me wel goed plan
pi_92883210
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

is oostblokker jou kloon?
nee dat ben ik dus niet,,
pi_92883987
tzijn je ouders.. lekker boeien, spuug het er gewoon uit. die zijn ook jong geweest
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:39:44 #56
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92894173
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,

ja maar zoo makelijk is het niet om te vertellen lijk wel aleen schaam me kapot,,
Oja sorry keek niet naar je foto. Schamen doe je toch wel een beetje. Als mijn ouder erover beginnen dat ga ik ook opslot soortvan. Gewoon op gelijke hoogte brengen een beetje. Stel vragen over hoe oud hun waren. Hoe hun eerste keer was enzo. Of vraag dat ze je voorlichten.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_92896045

De hele dag dit nummer opzetten en er voor zorgen dat je ouders het horen.
pi_92902737
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef BBeun het volgende:

De hele dag dit nummer opzetten en er voor zorgen dat je ouders het horen.
Haha, ik deed dit en mijn moeder vroeg serieus of ik seks gehad heb. :D _O-
pi_92905181
Gewoon effe eerlijk zijn tegen pap en mam en zeg gelijk dat je af en toe sex hebt .
zij zullen je eerlijkheid apprecieren !
als mijn jongste zoon ( 15 j ) me verteld dat hij verliefd is dan zal ik hem gelijk vragen dat hij zijn voorzorgen ( condooms hale ) neemt.
gewoon doen hoor.................
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:12:43 #60
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92905949
Mijn ouders vonden in de douche de klysma van me vriendin die ze had vergeten mee te nemen :')
Op elke fokker past een bril.
pi_92924404
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb advies nodig hoe vertel je ouders dat je sex heb,
ik probeer het te zeggen maar het lukt me gewoon niet ,
ik kan overal met me moeder over praten maar soms voelt het zoo ongemakkelijk om over sex te hebben , tjah het zijn me ouders , ik begon met sex sinds me 12 en 13 is het beste dat je ouders dat weten of ken ik het ook gewoon geheimhouden wat ik eigenlijk niet wil , me moeder is niet dom ze merkt ook wel veel ,
gister lag ik op bed rustig dus ze keek in me kast en zag condooms , maar ik wil gewoon niet toegeven dat ik wel sex heb hoe moet ik dit aanpakken

dit topic word ook zeker gesloten zoals elke topic van deze oostblokker
Pingen?
supersuusje@live.nl
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:56:20 #62
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92929851
12 en al met seks bezig...wtf? Daar krijg je later nog spijt van meisje.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92931041
Toen ik het voor het eerst had gedaan was er nogal wat bloed op me dekbedovertrek gekomen, die heb ik er toen afgehaald en aan me ma gegeven met de mededeling dat ik voor het eerst seks had gehad en of ze hem kon wassen :')
pi_92938370
Gezien je fotoboek kick je wel enorm op aandacht. Ik heb mijn twijfels bij je bedoelingen met deze post.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92950899
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:12 schreef Catch_me het volgende:
Mijn ouders vonden in de douche de klysma van me vriendin die ze had vergeten mee te nemen :')
Ik haat dat! Mijn ma vroeg wat ik met een eendenbek moest en waarom mijn vriendin naakt over de overloop liep met haar handen op haar rug vastgebonden, een riem om haar nek en een rode bal in haar mond die vastgesnoerd zat.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_92951816
Ik was ook 12 toen ik voor het eerst sex had, en ik ben nog steeds met dezelfde jongen. Dus het is echt niet zo dat je er altijd achteraf spijt van hoeft te hebben omdat je het te jong hebt gedaan en het na 2 maanden bijvoorbeeld alweer uit was. Ik liep met m'n moeder in de stad, gingen samen even ergens lekker lunchen.. ze wist dat ik een vriend had, kende hem ook wel redelijk en vroeg het gewoon. 'En.... heb je sex met hem'? Eerst reageerde ik ook met 'doe even normaal' en toen zei ik gewoon eerlijk dat ik inderdaad sex heb.

Ik weet niet hoe jou band met je ouders is? Kun je over veel dingen makkelijk en open met ze praten, beter met je moeder of andersom? Of beide even goed? Mijn moeder wist het, en heeft het zelf tegen mij vader verteld, verder niets meer over gehoord was geen probleem. Ik heb gelukkig ouders waar ik overal mee over kan praten! Wat echt heel erg fijn is :) Begin gewoon een onderwerp die te maken heeft met sex, stel wat vraagjes of iets.. dan komt het vanzelf wel. Of zorg er voor dat je hun zo ver krijgt dat hun het je vragen.. dat is al wat makkelijker, vond ik zelf wel teminste, hoef je alleen nog maar 'Ja' te zeggen ;) Komt wel goed meissie zulk soort dingen zijn altijd erg spannend, als het er uit is dan is het er ook echt uit. Succes! :*
pi_92952009
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
12 en al met seks bezig...wtf? Daar krijg je later nog spijt van meisje.
In sommige landen is dat heel normaal hoor! :(
pi_92978782
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Maatregel het volgende:
Gezien je fotoboek kick je wel enorm op aandacht. Ik heb mijn twijfels bij je bedoelingen met deze post.
dat zeggen veel mensen maar ben mezelf ik trek wel hele arrogante gezicht en kijk beetje uitdagend maar zoo ben ik niet ,,
pi_92981451
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

dat zeggen veel mensen maar ben mezelf ik trek wel hele arrogante gezicht en kijk beetje uitdagend maar zoo ben ik niet ,,
Valt wel mee toch? Ik vind dat je eigenlijk totaal geen uitstraling hebt.
pi_92981651
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Ik vind dat je eigenlijk totaal geen uitstraling hebt.
het gaat niet om uiterlijk jij zeikt me elke keer af omdat je geen vriendin hebt of niet kan krijgen ik heb sgijt aan jouw snapje dat einde discussie ;) zoals in vorig forum zei kan netzogoed pools gaan vloeken versta je toch geen reet van ,,, jhaahahaha
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:22:38 #71
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92981700
Oostblokker ik wil je wel eens wat Nederlandse beschaving bijbrengen omg Rotterdam PM me maar :)
Op elke fokker past een bril.
pi_92981810
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

het gaat niet om uiterlijk jij zeikt me elke keer af omdat je geen vriendin hebt of niet kan krijgen ik heb sgijt aan jouw snapje dat einde discussie ;) zoals in vorig forum zei kan netzogoed pools gaan vloeken versta je toch geen reet van ,,, jhaahahaha
Ik heb nochtans al 4 jaar met hetzelfde meisje :) Gelukkig komt ze niet uit Polen.
pi_92981921
hehe :9

Naam Erna
Afkomst Bosnier Poolse
Pas 16 Geworden

ik denk dat jullie geen reet me begrijpen

vol met haat meiden krijg de tyfus heb sgijt aan iedereen laat me ding doen
Nothing to see here, carry on
pi_92981961
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Catch_me het volgende:
Oostblokker ik wil je wel eens wat Nederlandse beschaving bijbrengen omg Rotterdam PM me maar :)
hoef niet ik kom uit polen heb daar gewoond ik woon niet zoo lang in nederland die kunnen niet goed NEDERLANDS,
pi_92982000
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:25 schreef RijstNatie het volgende:
hehe :9

Naam Erna
Afkomst Bosnier Poolse
Pas 16 Geworden

ik denk dat jullie geen reet me begrijpen

vol met haat meiden krijg de tyfus heb sgijt aan iedereen laat me ding doen
die laaste komt uit een lycris maar wacht waarom doe je moeite om te lezen xd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties