quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben Bosnich en Pools maar heb wel familie in Rusland ,,,,,
ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef noksala het volgende:
Ik heb sinds mijn 13e sex. Sinds een tijdje heb ik een vaste vriendin. Lag eerst met haar te zoenen op me bed, terwjil me ma binnen kwam. Ze ging daarna weer weg(ik een ga weg beweging). De volgende dag kwam ze droog binnen met: We moeten ff praten. Ik dacht: Godver dit zie ik altijd op tv
. Maarja weetniet waarom maar ik met zo een wtf blik: Oke, vertel. Begon ze: Ben je niet een beetje te jong om met een meisje in bed te liggen. Dus ik zei: We deden niks bla bla bla. Daarna begon ze over condooms te mompelen en liep.
Paar maanden later was ik wel toe aan seks met me vriendin, dus kocht condoom. Dus wij lekker te keer gaan in bed. Maargoet toen me ma erachter kwam, zei ze dat ik te jong was enzo. Dat me vriendin wel zwanger kan zij bla bla. Mijn ouders werden dus boos toen ze erachter kwamen, van te voren zeggen had niet veel anders geweest. K'heb gewoon schijt en doe het toch. (ben nu 15)
Maar ts.
Je moet het niet als jou plicht zien om je ouders erover in te lichten. Ze moeten het zelf maar vragen, ouders weten dondersgoed hoe vervelend dat voor pubers is. Je zou je ze hooguit wat kunnen schoppen door een condoom op je bureau te leggen ofso. Of als er iets met seks op tv komt. Erover praten, zodat hun vanzelf op het onderwerp komen.
Oja en ben je een jongen of meisje eigenlijk?
dankjewel meid,,quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:42 schreef Lithia het volgende:
Ga met je ouders aan tafel en vertel gewoon wat in je opkomt en wat voor hulp je nodig hebt. Er zijn geen ingewikkelde theorieën hoe je het beste dit kan aanpakken, omdat je het sowieso niet wilt doen.
Zodra je de eerste stap hebt gemaakt, gaat de rest meestal vanzelf.
Oja sorry keek niet naar je foto. Schamen doe je toch wel een beetje. Als mijn ouder erover beginnen dat ga ik ook opslot soortvan. Gewoon op gelijke hoogte brengen een beetje. Stel vragen over hoe oud hun waren. Hoe hun eerste keer was enzo. Of vraag dat ze je voorlichten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben een meisje dat zie je ook wel aan me FOTOS,,
ja maar zoo makelijk is het niet om te vertellen lijk wel aleen schaam me kapot,,
Haha, ik deed dit en mijn moeder vroeg serieus of ik seks gehad heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:06 schreef BBeun het volgende:
De hele dag dit nummer opzetten en er voor zorgen dat je ouders het horen.
Pingen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb advies nodig hoe vertel je ouders dat je sex heb,
ik probeer het te zeggen maar het lukt me gewoon niet ,
ik kan overal met me moeder over praten maar soms voelt het zoo ongemakkelijk om over sex te hebben , tjah het zijn me ouders , ik begon met sex sinds me 12 en 13 is het beste dat je ouders dat weten of ken ik het ook gewoon geheimhouden wat ik eigenlijk niet wil , me moeder is niet dom ze merkt ook wel veel ,
gister lag ik op bed rustig dus ze keek in me kast en zag condooms , maar ik wil gewoon niet toegeven dat ik wel sex heb hoe moet ik dit aanpakken
dit topic word ook zeker gesloten zoals elke topic van deze oostblokker
Ik haat dat! Mijn ma vroeg wat ik met een eendenbek moest en waarom mijn vriendin naakt over de overloop liep met haar handen op haar rug vastgebonden, een riem om haar nek en een rode bal in haar mond die vastgesnoerd zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:12 schreef Catch_me het volgende:
Mijn ouders vonden in de douche de klysma van me vriendin die ze had vergeten mee te nemen
In sommige landen is dat heel normaal hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
12 en al met seks bezig...wtf? Daar krijg je later nog spijt van meisje.
dat zeggen veel mensen maar ben mezelf ik trek wel hele arrogante gezicht en kijk beetje uitdagend maar zoo ben ik niet ,,quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef Maatregel het volgende:
Gezien je fotoboek kick je wel enorm op aandacht. Ik heb mijn twijfels bij je bedoelingen met deze post.
Valt wel mee toch? Ik vind dat je eigenlijk totaal geen uitstraling hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat zeggen veel mensen maar ben mezelf ik trek wel hele arrogante gezicht en kijk beetje uitdagend maar zoo ben ik niet ,,
het gaat niet om uiterlijk jij zeikt me elke keer af omdat je geen vriendin hebt of niet kan krijgen ik heb sgijt aan jouw snapje dat einde discussiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik vind dat je eigenlijk totaal geen uitstraling hebt.
Ik heb nochtans al 4 jaar met hetzelfde meisjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
het gaat niet om uiterlijk jij zeikt me elke keer af omdat je geen vriendin hebt of niet kan krijgen ik heb sgijt aan jouw snapje dat einde discussiezoals in vorig forum zei kan netzogoed pools gaan vloeken versta je toch geen reet van ,,, jhaahahaha
hoef niet ik kom uit polen heb daar gewoond ik woon niet zoo lang in nederland die kunnen niet goed NEDERLANDS,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Catch_me het volgende:
Oostblokker ik wil je wel eens wat Nederlandse beschaving bijbrengen omg Rotterdam PM me maar
die laaste komt uit een lycris maar wacht waarom doe je moeite om te lezen xdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:25 schreef RijstNatie het volgende:
hehe
Naam Erna
Afkomst Bosnier Poolse
Pas 16 Geworden
ik denk dat jullie geen reet me begrijpen
vol met haat meiden krijg de tyfus heb sgijt aan iedereen laat me ding doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |