Ik heb sinds mijn 13e sex. Sinds een tijdje heb ik een vaste vriendin. Lag eerst met haar te zoenen op me bed, terwjil me ma binnen kwam. Ze ging daarna weer weg(ik een ga weg beweging

). De volgende dag kwam ze droog binnen met: We moeten ff praten. Ik dacht: Godver dit zie ik altijd op tv

. Maarja weetniet waarom maar ik met zo een wtf blik: Oke, vertel. Begon ze: Ben je niet een beetje te jong om met een meisje in bed te liggen. Dus ik zei: We deden niks bla bla bla. Daarna begon ze over condooms te mompelen en liep.
Paar maanden later was ik wel toe aan seks met me vriendin, dus kocht condoom. Dus wij lekker te keer gaan in bed

. Maargoet toen me ma erachter kwam, zei ze dat ik te jong was enzo. Dat me vriendin wel zwanger kan zij bla bla. Mijn ouders werden dus boos toen ze erachter kwamen, van te voren zeggen had niet veel anders geweest. K'heb gewoon schijt en doe het toch. (ben nu 15)
Maar ts.
Je moet het niet als jou plicht zien om je ouders erover in te lichten. Ze moeten het zelf maar vragen, ouders weten dondersgoed hoe vervelend dat voor pubers is. Je zou je ze hooguit wat kunnen schoppen door een condoom op je bureau te leggen ofso. Of als er iets met seks op tv komt. Erover praten, zodat hun vanzelf op het onderwerp komen.
Oja en ben je een jongen of meisje eigenlijk?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.