"... die gebruik ik om op te blazen en er figuurtjes van te maken welke ik vervolgens aan kleine kinderen in het winkelcentrum weggeef terwijl ik verkleed ben als clown."quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Scuidward het volgende:
Je zou het even kunnen melden, bijvoorbeeld: "Zeg, over die condooms ... "
omdat ik eerlijk wil zijn tegenover me ouders daarom vraag ik advies hoe ik het moet aanpakken,quote:
ik had gezegd ik had voor zekerheid gehaald, me moeder geloofde het,quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
En jij denkt dat je moeder en je vader niet weten wat je met die condooms doet?
Schrijf een brief?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Oostblokker het volgende:
ik durfde het al sinds me 12 niet te zeggen, ik begon al heel vroeg ja ,
als me ouders dit horen gaan ze wel teleurgesteld in me zijn dat weet ik ,
maar ook wel blij omdat ik eerlijk ben ,
als ik maar eerlijk ben zijn me ouders blij ,
steeds als ik het wil zeggen lukt me gewoon niet ,
haha dat ken niet ,quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef piere het volgende:
bekeer je tot de maagdelijkheid en je hoeft niets te zeggen
1 tip; pas op voor mannen/jongens met breezers
-x-
jij weet niet eens wat een oostblokker is hahaa,,,,,,,, laat me niet lachenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die fucking oostblokker.
Als je inderdaad die fucking oostblokker bent dan zeg je het gewoon tegen je ouders en loop je niet op fucking FOK! moeilijk te doen met zo'n kuttopic.
Doh! Hij bedoelt dat een echte oostblokker daar te stoer voor is. Daarom hebben ze ook allemaal namen als Radovan en Miroslav.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat een oostblokker is hahaa,,,,,,,, laat me niet lachen
dat betekent oost europaan
Nou dan, dan is er dus niets meer te vertellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik had gezegd ik had voor zekerheid gehaald, me moeder geloofde het,
Als ik even doe alsof je geen troll bent, zou ik je 15 euro bieden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb advies nodig hoe vertel je ouders dat je sex heb,
ik probeer het te zeggen maar het lukt me gewoon niet ,
ik kan overal met me moeder over praten maar soms voelt het zoo ongemakkelijk om over sex te hebben , tjah het zijn me ouders , ik begon met sex sinds me 12 en 13 is het beste dat je ouders dat weten of ken ik het ook gewoon geheimhouden wat ik eigenlijk niet wil , me moeder is niet dom ze merkt ook wel veel ,
gister lag ik op bed rustig dus ze keek in me kast en zag condooms , maar ik wil gewoon niet toegeven dat ik wel sex heb hoe moet ik dit aanpakken
dit topic word ook zeker gesloten zoals elke topic van deze oostblokker
Heb het nooit verteld, schaamde me wel toen mn moeder een keer in mn kamer kwam en een volgespoten condoom vond. (ik weet niet meer hoe die daar kwam en was op dat moment niet aanwezig).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Oostblokker het volgende:
hahah hoe ken ik me zoo schamen om tegen me ouders te vertellen ,
ik probeer het steeds maar luk niet me moeder kreeg kind op der 17 dus ze zal vast snappen dat ik sex heb,
maar elke keer als ik het wil zeggen sta ik met me mond open.... heeft iemand dat ook datje zoo erg voor schaamt
xd wow ik zou gek worden als mijn moeder dat vond in mijn kamer,,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Heb het nooit verteld, schaamde me wel toen mn moeder een keer in mn kamer kwam en een volgespoten condoom vond. (ik weet niet meer hoe die daar kwam en was op dat moment niet aanwezig).
Je ouders weten het toch wel? Snap niet dat je zo moeilijk doet.
Tja boeie, hoef je toch niet te zeggen. Ik weet overigens we hoe die condoom daar kwam maar niet waarom die daar was blijven liggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
xd wow ik zou gek worden als mijn moeder dat vond in mijn kamer,,
waarom ik moeilijk doe dat is het juist me ouders weten het helemaal niet !
is oostblokker jou kloon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hey kk oostblokker, vertel het gewoon niet
Dit was mijn reden waarom ik haar advies gaf om haar ouders hierover te praten: [SEX] Zwanger? Pil vergeten? Condoom gescheurd? MAP? --> het gaat bij de volgende pagina door.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:25 schreef Arunia het volgende:
Echt, waar maak je je druk om.
Ik heb het mijn ouders ook nooit verteld. Ja, ze wisten het vrij snel.
Waarom zou dat iets zijn om aan je ouders te vertellen?
Je ouders weten het heus. Daarnaast ik zou het als ouder zijn echt niet van mijn kind willen horen hoor. Op een gegeven moment komt het heus wel ter sprake, maar ga er nu niet een probleem van maken dat je het moet gaan vertellen. Dat is echt niet nodig.
Kopje thee met melk alstublieft.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Fes1-2 het volgende:
Komt je kind thuis (van 13), zegt ze: Hoi mam / pap, dit is Matthijs, we gaan boven even neuken... Wil anders eerst wat drinken Matthijs?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben Bosnich en Pools maar heb wel familie in Rusland ,,,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |