Je vloektquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
21:15 is best laat eigenlijk, klote boeren.
Dat vind ik dus ook. Als het is afgelopen kun je zo'n beetje gelijk naar bed, terwijl je misschien hier nog een tijdje na wilt kletsen over wat er was te zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joepie, ik mag half 6 opquote:
Wacht maar tot de eerste feesten in SST beginnen en je de volgende dag moet werken.....quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
The good old days....quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste feesten in SST beginnen en je de volgende dag moet werken.....
Hoi, kut exel 2007 kan titels blokkeren niet zo gauw vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat er heel veel reclame tussendoor zit![]()
![]()
![]()
Kally
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. lekker op een bankje zitten ofz. Lijkt me leuk als ze gewoon twitteren.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste feesten in SST beginnen en je de volgende dag moet werken.....
Ik ga niet streamenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tipex!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi, kut exel 2007 kan titels blokkeren niet zo gauw vinden
Ja zal de opdrachtgever leuk vindenquote:
Ik ga niet streamen, ik kijk het op tv en klaar ermeequote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik roep ook dat het niet zo erg gaat worden als toen
Excel? Ik ben geen excel-nerdje dus ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet streamen, ik kijk het op tv en klaar ermee
Oke nerds (Pietje en Benny) waar zit titels blokkeren in exel 2007?
Selecteer rij 2 en dan 'rij vastzetten', dan laat ie rij 1 staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is niet een 24/7 programma op tv hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Uberchica het volgende:
Ik wil het wel zien vanavond, maar weet nu al dat het een groot lulprogramma, gaat over niks, mega veel reclameblokken shitzooi gaat worden.
net5quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Welk net wordt het trouwens uitgezonden?
Dank uquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Selecteer rij 2 en dan 'rij vastzetten', dan laat ie rij 1 staan.
5quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Welk net wordt het trouwens uitgezonden?
Ik ben niet van plan om de tv uitzendingen te volgen...miss soms maar bij DGK keek ik ook nooit en ik wil het streamen ook echt beperkenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon op tijd naar bed.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jep ik ook, dat ga ik niet trekken qua werkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon op tijd naar bed.
Die tijd is voorbij.
je hebt nog 1 uur en 14 minquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder schiet niet opik wil nog voor het begint gedouched zijn, en zij gaat voor mij, en ik moet dr haar fohnen, en en en.. depressies hier!
Hoi schatquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder schiet niet opik wil nog voor het begint gedouched zijn, en zij gaat voor mij, en ik moet dr haar fohnen, en en en.. depressies hier!
Ik wil echt al die deelnemers op twitter hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Thommb het volgende:
Ben benieuwd...
Hier nog iemand die wel auditie heeft gedaan: http://twitter.com/HiphopladyD
Jij weet niet hoelang ik douche, als ik thuis benquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi schat
Je hebt nog genoeg tijd, niet stressen
45 minutenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoelang ik douche, als ik thuis ben
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Ajacied, is die hier officieel als ADHD-er geregistreerd?
Zo zeikwijf, leef je nog?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Ajacied, is die hier officieel als ADHD-er geregistreerd?
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer van jezelf? Beetje langzaam s.v.p. Doe maar één regel per posting
Geen tijd, ik zit te werkenquote:
Jij föhnt het haar van je moeder?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Ik ben een fokker, Onzin Radio luisteraar en hop bij allerlei dingen rond. Ik ben bekend als ADHD poster zoals jullie zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer van jezelf? Beetje langzaam s.v.p. Doe maar één regel per posting
Zijn geheim is dat ie een kapsalon aan ouderlijk huis heeft?quote:
Goed hoor, al mis ik je nog wel heel erg en denk ik dagelijks aan je. Je geile donkerbruine stem, de geur van je haren, de kleur van je ogen, je gezellig gebabbel. Doet nog gewoon erg zeerquote:
Whahaha, ik heb geen idee wat zijn geheim is, en wil dat niet weten ook om eerlijk te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn geheim is dat ie een kapsalon aan ouderlijk huis heeft?
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed hoor, al mis ik je nog wel heel erg en denk ik dagelijks aan je. Je geile donkerbruine stem, de geur van je haren, de kleur van je ogen, je gezellig gebabbel. Doet nog gewoon erg zeer
Er zijn medicijnen tegen, dat weet je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een fokker, Onzin Radio luisteraar en hop bij allerlei dingen rond. Ik ben bekend als ADHD poster zoals jullie zien.
EINDE
ik heb serieus geen adhd maar doe uit vervelingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn medicijnen tegen, dat weet je?
Bitchquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreemd ik heb nergens geen last van.
Je weet tochquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb serieus geen adhd maar doe uit verveling
Ik masturbeer altijd als ik mij verveel. Zo ongeveer tien keer per dagquote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb serieus geen adhd maar doe uit verveling
vet!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn geheim is dat ie een kapsalon aan ouderlijk huis heeft?
Stuur maar hier heen, dan doe ik het wel even voor je. Geheid ga je winst makenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[klaagmodus] Ik word serieus saggo van die formules[klaagmodus]
Ja en heel veel stukjes live (quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat er heel veel reclame tussendoor zit![]()
![]()
![]()
Kally
Ow gowd beware usquote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik masturbeer altijd als ik mij verveel. Zo ongeveer tien keer per dag![]()
Misschien moet ik dan ook maar eens gaan fokken als dat helpt
Het is eik ook geen verrassing meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en heel veel stukjes live (__! ) uit het huis
het geheim is al verklapt.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is eik ook geen verrassing meer
Ja, dat typt heel andersquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
ff wennen in een ander forum maar ik ben er klaar voor
Wat is de hashtag? #SS ?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Twitterinvasie over BZV
Secret sotry ftw
Nee ik doe het liever goedquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur maar hier heen, dan doe ik het wel even voor je. Geheid ga je winst maken
Voelt alsof ik opeens 'out-of-the-box' benquote:
Rechtsachterin toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Bennyknalroze vest met korte mauwen en haar los, tussen 2 homo's
Snap je me
Denk je nog wat te kunnen freubelen met meer streams op één pagina?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voelt alsof ik opeens 'out-of-the-box' ben
ff Tweetdeck instellen en nieuwe versie downloaden zie ik nuquote:
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk je nog wat te kunnen freubelen met meer streams op één pagina?
Het zou ook niks voor mij zijn, Opgesloten in een vreemd land, met allemaal vreemden..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt fout voor zo'n programma, ik kan nog geen eens liegen
Avondquote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnen
Ja precies, en die klap kan ik me niet veroorlovenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor een kneiterharde klap
Dat zou pas echt gezellig zijn, als vanouds een HiDiHo-pagina waar we naar de streams kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnen
Geloof het wel....en anders gaat alles van de bunker ervanafquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Heb je weer diskruimte genoeg voor filmpjes?
Wat lees ik, jij gaat niet streamen?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, en die klap kan ik me niet veroorloven
Bossiequote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou ook niks voor mij zijn, Opgesloten in een vreemd land, met allemaal vreemden..
Ik heb wel een geheim, maar als ik je die vertel.. kweet niet... je bent wel ruimdenkend, dus dat zal allemaal fine by joe zain!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, ik heb geen idee wat zijn geheim is, en wil dat niet weten ook om eerlijk te zijn
Hidiquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denken jullie dat de homo is die nog uit de kast moet komen?
(dat zal er toch wel in zitten?)
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denken jullie dat de homo is die nog uit de kast moet komen?
(dat zal er toch wel in zitten?)
Nope, nou ja dat ga ik proberen vol te houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat lees ik, jij gaat niet streamen?
Nee, ik nietquote:
binnenkort op fokquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, nou ja dat ga ik proberen vol te houden
Ik moet te vaak vroeg op en teveel andere dingen te doen
Je bent gay?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een geheim, maar als ik je die vertel.. kweet niet... je bent wel ruimdenkend, dus dat zal allemaal fine by joe zain!
Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topicquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnenkort op fok
RLS: Klussen met KallyLIVE
Nee gewoon ff zwaaien voor the fun of itquote:
Piepen we wel weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Ja maar....dan hoor je niks anders dan piepquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtBij ik 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
![]()
Ja euh hallo, ze hebben een heel blik onzinfiguren opengetrokken dat kan ik toch niet meer bijhouden zoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topic![]()
Lost Users "waar bennen julie"
Ik overdrijf altid een beetje
De reddertjes uit kangeroeland komen je wel helpenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, half TAL komt al helpen, mijn keuken is zo klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik je een dagje komen helpen klussen Kally
Ik ken d'r nog éénquote:
Lieverd, ik ben niet gauw in shockquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is al 6 jaar ofzo geen geheim meer
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Nu al een toffe streamquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Feedback vervuilerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja euh hallo, ze hebben een heel blik onzinfiguren opengetrokken dat kan ik toch niet meer bijhouden zo
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Specifieke datum? want dan vraag ik vrijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, half TAL komt al helpen, mijn keuken is zo klaar
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Specifieke datum? want dan vraag ik vrij
Ik kan schuren, verven, koffie zetten, lekkere broodjes maken, en een lekker deuntje zingen, mits Miranda niet meezingt, want dan ga je automatisch off key en eentonig zingen!
Joh gaat aan de downloadquote:
Gutver, ik zit Ben te kijken, maar had het net wel op staanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
M'n tv op kanaal 14 UPC begint nu opeens geluid te maken
Ok, een zoemtoon, maar toch
Ik denk dat de klusbesprekingen wel hier kunnen, maar er is een live uitzending topic toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Maar gaan we hier babbelen tijdens de uitzending of in een apart topic?
SST - De opening! LIVE LIVE LIVE!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Apart topicquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Neehee.quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het waar dat er een pedofiel tussen zit?
Ja, die gaat voor iedereen koken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het waar dat er een pedofiel tussen zit?
Dat was een ander SBS-programma. Bij je eten ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is echt serieus rondgespookt
Klok klepel. Was bij een dagelijks kookprogramma, bleek een van de kandidaten veroordeeld pedofiel te zijn en toen is die hele week geschrapt.quote:
Dat zeg ikquote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klok klepel. Was bij een dagelijks kookprogramma, bleek een van de kandidaten veroordeeld pedofiel te zijn en toen is die hele week geschrapt.
rondspoken.... dat klinkt als een geheime missiequote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is echt serieus rondgespookt
Niet over SST dusquote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klok klepel. Was bij een dagelijks kookprogramma, bleek een van de kandidaten veroordeeld pedofiel te zijn en toen is die hele week geschrapt.
Nee om 23:00 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Beginnen de streams ook om 21:15u, en zijn er al linkjes?
Dat duurt nog maandje of tweequote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Specifieke datum? want dan vraag ik vrij
Ik kan schuren, verven, koffie zetten, lekkere broodjes maken, en een lekker deuntje zingen, mits Miranda niet meezingt, want dan ga je automatisch off key en eentonig zingen!
Mijn wekker gaat gelukkig om 8 uur... dus kan tot een uur of 1 kijkenquote:
Vrijdag al?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat gelukkig om 8 uur... dus kan tot een uur of 1 kijken
ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de streams
Ze zijn vrijdag al het huis in gegaan
gisteren opgenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lees net trouwens dat deze uitzending niet live is
No Shit Sherlockquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lees net trouwens dat deze uitzending niet live is
Dat begint al lekker, qua betrouwbaarheidquote:
Yepquote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Vrijdag al?
Dan 'kennen' ze elkaar dus al
Ben je ook zenuwachtig?quote:
Nouja, die eerste kennismakingsbeelden zullen dan zo wel bij de kick-off uitzending zijnquote:
Je bent een schat, mag je slopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prima, laat het me weten, ik ben van de partij!
Joah!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook zenuwachtig?
Ik weet dat de camera een paar keer voorbij vloogDus ik ben bang dat ik weer te zien ben
Ja want er zijn ook gelijk 3 missiesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, die eerste kennismakingsbeelden zullen dan zo wel bij de kick-off uitzending zijn
Hopelijk wordt het meer BB dan DGK
Tis gratis ?!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat begint al lekker, qua betrouwbaarheid
Waarom ga ik het eigenlijk nog kijken?![]()
Het oog?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even 15 minuten naar het oog kijken en dan schakel ik over naar net 5
Uiteraard, wij allenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar ook gratis en wij gaan eerst maar es kijken wat en of het wat is.
Digitaal iig niet, analoog zou kunnenquote:
Analoog is niet zendergebondenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Digitaal iig niet, analoog zou kunnen
Analoog stel je zelf in...dus![]()
Hier is hij digitaal op 15 met Ziggo heurrquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen UPC, dus ik weetniezellufquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kanaal 14 op UPC... je weet zelluf!
nee dat was 55 toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Analoog is niet zendergebonden
dan is Caiway zeker 15
Hier zit ie op 15quote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat was 55 toch?
Siepie?
Lees editquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Hier is hij digitaal op 15 met Ziggo heurr
ja ik wist niet dat je het over gewoon net 5 hadquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees edit
dus 9 of 69 voor de dagelijkse uitzendingen
en 15 voor 24/7 live beeld
Ja gaat snel hequote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ìk hou het live topic niet bij hoor...
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Fnx2 het volgende:
presentatorkneus: Weet je wel wat je te wachten staat?
blonde doos: Nee, niet echt
presentatorkneus: Ok, en als je naar binnen stapt wat verwacht je dan?
pfff...
Vast welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:53 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het online wel terug te kijken is?
Ik ben net bijgelezen in deze SC en de baby begint weer herrie te maken... ik neem de moeite dus maar niet die andere 4 topics door te worstelenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef PC eend het volgende:
OMG zit ik hier een paar weken voor warm te draaien, mis ik het eerste half uur
En nu kan ik gelijk 4 topics doorworstelen
Waar anders?quote:
in 't Live topic, maar dat miste ik wat namen die ik hier weer ontdek...quote:
fluuuugsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |