Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topicquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnenkort op fok
RLS: Klussen met KallyLIVE
Nee gewoon ff zwaaien voor the fun of itquote:
Piepen we wel weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik als bouwvakker sta te slopen en het lukt niet kan ik best vloeken
Ja maar....dan hoor je niks anders dan piepquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtBij ik 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
![]()
Ja euh hallo, ze hebben een heel blik onzinfiguren opengetrokken dat kan ik toch niet meer bijhouden zoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik verdomme uren lopen kutten voor dat topic![]()
Lost Users "waar bennen julie"
Ik overdrijf altid een beetje
De reddertjes uit kangeroeland komen je wel helpenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, half TAL komt al helpen, mijn keuken is zo klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik je een dagje komen helpen klussen Kally
Ik ken d'r nog éénquote:
Lieverd, ik ben niet gauw in shockquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is al 6 jaar ofzo geen geheim meer
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Nu al een toffe streamquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |