Het is eik ook geen verrassing meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en heel veel stukjes live (__! ) uit het huis
het geheim is al verklapt.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is eik ook geen verrassing meer
Ja, dat typt heel andersquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
ff wennen in een ander forum maar ik ben er klaar voor
Wat is de hashtag? #SS ?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Twitterinvasie over BZV
Secret sotry ftw
Nee ik doe het liever goedquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur maar hier heen, dan doe ik het wel even voor je. Geheid ga je winst maken
Voelt alsof ik opeens 'out-of-the-box' benquote:
Rechtsachterin toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Bennyknalroze vest met korte mauwen en haar los, tussen 2 homo's
Snap je me
Denk je nog wat te kunnen freubelen met meer streams op één pagina?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voelt alsof ik opeens 'out-of-the-box' ben
ff Tweetdeck instellen en nieuwe versie downloaden zie ik nuquote:
Ik heb hun streams nog niet gezien, dus kan er nog niets over zeggen. Maar ik ga ervan uit dat het moet kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk je nog wat te kunnen freubelen met meer streams op één pagina?
Het zou ook niks voor mij zijn, Opgesloten in een vreemd land, met allemaal vreemden..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt fout voor zo'n programma, ik kan nog geen eens liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |