Feedback vervuilerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja euh hallo, ze hebben een heel blik onzinfiguren opengetrokken dat kan ik toch niet meer bijhouden zo
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Miran help even met piepmuur, piepverdepiep wat een piepdeur, aldat piepglas sodemiert eruit, piepzooi!
Specifieke datum? want dan vraag ik vrijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, half TAL komt al helpen, mijn keuken is zo klaar
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Specifieke datum? want dan vraag ik vrij
Ik kan schuren, verven, koffie zetten, lekkere broodjes maken, en een lekker deuntje zingen, mits Miranda niet meezingt, want dan ga je automatisch off key en eentonig zingen!
Joh gaat aan de downloadquote:
Gutver, ik zit Ben te kijken, maar had het net wel op staanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
M'n tv op kanaal 14 UPC begint nu opeens geluid te maken
Ok, een zoemtoon, maar toch
Ik denk dat de klusbesprekingen wel hier kunnen, maar er is een live uitzending topic toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Maar gaan we hier babbelen tijdens de uitzending of in een apart topic?
SST - De opening! LIVE LIVE LIVE!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Apart topicquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Neehee.quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het waar dat er een pedofiel tussen zit?
Ja, die gaat voor iedereen koken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het waar dat er een pedofiel tussen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |