quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gemeen?Ik weet niet eens wat dat woord betekent
Ik heb niks gedaan, ik ben mishandeld vandaag
Door Rioquote:
Zeg d'r meteen eens dat die Cavia film geniaal is en ze 'm maar eens moet kijkenquote:
Die van mij is al gedaanquote:
Nee daar hou ik niet vanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk ik strik -Engel- even, die houdt geloof ik wel van afwassen![]()
Dus je hebt het nooit eerder gegetenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:31 schreef Kreator het volgende:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.. Al komt het uit een pakje (de basissaus), dus heel erg fout kun je het niet doen.
Oh de 'Rio'quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door RioIk heb 'm gered van een nare operatie door het plastic, wat hij aan het op kauwen was, uit z'n mond te halen, bijt ie in m'n duim
Die nu twee keer zo dik is
Ik voer 'm ook veel te weinigquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh de 'Rio'
Maar misschien had hij gewoon honger, je moet hem ook af en toe eten geven enzo
Niet? Ben je niet om te ko..... ik bedoel kunnen we geen deal makenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die van mij is al gedaan
[..]
Nee daar hou ik niet vanMaar wat moet dat moet
Wat voor deal >>> stuur maar naar mijn pm-boxquote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
Niet? Ben je niet om te ko..... ik bedoel kunnen we geen deal maken![]()
![]()
quote:Ok leuk, dat gaat dus niet door als iedereen afzegt op het laatste moment, maargoed kan nu in iedergeval rustig aan doen![]()
Wow, je hebt bijzonder goed onthouden dat ik dit weekend weg was?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het dropje heeft de treinreis weer overleefd
Het ging er vanmiddag nog over in Singlesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, je hebt bijzonder goed onthouden dat ik dit weekend weg was?
Avondquote:
Zal er zo eens over nadenkenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
Wat voor deal >>> stuur maar naar mijn pm-box
Nouja opzich viel het wel mee maargoed, opruimen, wou nog even douchen, etc.quote:Ik haat dat.... dan ren je je helemaal rot om alles netjes te krijgen en dan.... zeggen ze af... 3 minuten voor tijd of zo of zelfs helemaal niet
Zeeland! Dat is geen reserve België.quote:
Ach zo, was het boeiend?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging er vanmiddag nog over in Singles
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeeland! Dat is geen reserve België.
Maar ja dus.
[..]
Ach zo, was het boeiend?
That would be mequote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..
Ooh, als dat alles is.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..
Je bent zoo bekommerd om mij.quote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, als dat alles is.
[..]
Je bent zoo bekommerd om mij.
Shanghai Knights, dan staat ie alvast op BBC2quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben maar even TG Youtube filmpjes kijken als opwarmer
quote:
Klefje en Befjequote:
Sammiequote:
Venco, van you of all people, had ik wel verwacht m'n geniale woordgrapje door te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die me aardig vinden.
Gefeliciteerd, je hebt de kans voorop te lopen of om de plank volledig mis te slaanquote:Op zondag 13 februari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik word net op de hoogte gebracht van een mogelijke nieuwe trend
Ik ga er niet aan mee doenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de kans voorop te lopen of om de plank volledig mis te slaan
Which is?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Ik word net op de hoogte gebracht van een mogelijke nieuwe trend
* leest nog een keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
Venco, van you of all people, had ik wel verwacht m'n geniale woordgrapje door te hebben
Ben je die titel waard?quote:
Jemig, wat lame.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal een linkje posten, kunnen jullie ook mee lachen
www.kuisemeisjes.nl
Oh noesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.kuisemeisjes.nl
Ik vind de oorbellen wel leuk, maar het idee dat je er dus maar een moet dragen is echt... Raarquote:
Twee van die GTST-mutsen die denken een trend te zetten, kom op zeg. Hoe verdien je de titel loser?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de oorbellen wel leuk, maar het idee dat je er dus maar een moet dragen is echt... Raar
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
www.kuisemeisjes.nl
Al ken ik enkele mensen die er heel blij mee gaan zijnquote:
We kunnen het ook gewoon aan Samzz vragen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef STING het volgende:
Ik zal zo eens m'n Recommendations op LinkedIn erop naslaan.
Iddquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee van die GTST-mutsen die denken een trend te zetten, kom op zeg. Hoe verdien je de titel loser?
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon aan Samzz vragen.
Stomme onbetrouwbare roddels.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar is
Rly? Dat was toch alleen bij mannen een trend?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Die trend is toch al vaker geweest? Like..the 80's?
Vergeet Rihanna en consorten nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. Toen keek ik naar de Snorkels, oorbellen hield ik me niet mee bezig.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Nee, 80's ook. I'm sure!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Rly? Dat was toch alleen bij mannen een trend?
Lego.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leg ik me daar dan maar bij neer.
Ik hield me toen meer bezig met LEGO.
Ik had ook barbies. Die ging ik de haren knippen en ik ging er kleertjes voor maken en zoquote:
Hij heeft je niet eens gebeft? Dat zegt genoeg!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar is
Belville bedoel je zeker en meiden legoquote:
GHB is a bitchquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft je niet eens gebeft? Dat zegt genoeg!
Die had ik ook veel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik had allemaal van die plastic legerpoppetjes en tig auto'tjes
Same herequote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik had allemaal van die plastic legerpoppetjes en tig auto'tjes
GHBitch?quote:
Ja, ik wist niet meer hoe je het typte. En ik ben een meisje, so sue mequote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Belville bedoel je zeker en meiden lego![]()
Technisch Lego
Ik heb alleen m'n Lego bewaard, in een plastic bewaarbox iddquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ze nog steeds trouwens, in een plastic bewaarbox hier![]()
De auto'tjes ook nog, bij mn pa thuis in een grote emmer
En homo-vriendjes voordat ze wisten dat ze homo warenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet meer hoe je het typte. En ik ben een meisje, so sue me
Ik had overigens ook lego treinen en spoorrails en auto's en zo.
Ik vind haar vooral op Christina Curry lijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Dit is toch net patricia Paay?
[ afbeelding ]
He! Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En homo-vriendjes voordat ze wisten dat ze homo waren
De auto's weet ik niet zeker of en waar ze zijn, maar die vind ik ook niet zó boeiend. Ik heb er een aantal die ik bijzonder vind en die staan in en vitrine op de treinkamer bij mn pa.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ze nog steeds trouwens, in een plastic bewaarbox hier![]()
De auto'tjes ook nog, bij mn pa thuis in een grote emmer
Nou ja, da's dan ook een kloon van d'r moeder natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral op Christina Curry lijken
Ik wou zeggen, dat is Madonna.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Dit is toch net patricia Paay?
[ afbeelding ]
Dat geheim kan ik niet prijsgevenquote:
Ja, wel zo ongeveerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, da's dan ook een kloon van d'r moeder natuurlijk.
die treinen mocht ik nooit, want die waren te duur en we hadden al heel veel treinen in huis.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet meer hoe je het typte. En ik ben een meisje, so sue me
Ik had overigens ook lego treinen en spoorrails en auto's en zo.
Spoil sportquote:
Ik had er wel een paarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die treinen mocht ik nooit, want die waren te duur en we hadden al heel veel treinen in huis.
quote:
lucht?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wilde ze ook. Gelukkig had ik wel heel veel lucht en electrisch materiaal bij mn technische lego
dat maakte veel goed.
Puh, leer mij Madonna kennen. Mijn zus is er sinds haar 7e al fan van.quote:
Ik heb er hier nog een in de kast liggenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
En dan had ik vroeger natururlijk ook nog een MSXte leen
Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puh, leer mij Madonna kennen. Mijn zus is er sinds haar 7e al fan van.Ik weet daarmee ook een hoop van haar.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een in de kast liggen
quote:
Jij hebt een jong zusje?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindt
Ik bedoelde het ook niet als raadspelletje Vind d'r daar gewoon echt op Patricia lijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puh, leer mij Madonna kennen. Mijn zus is er sinds haar 7e al fan van.Ik weet daarmee ook een hoop van haar.
Je zusje is 5?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindt
Zó jong is je zusje toch niet meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch minder leukquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
In een nostalgische bui, moet ik het doen met een emulator en ROMS
Nostalgische buien.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
Ik heb drie jongere zusjes. Maar ze is inmiddels geen fan meer hoor. Gelukkigquote:
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nostalgische buien.Mijn nostalgie ligt ff in de muziek. Marshall Mathers LP van Eminem weer eens op mijn ipod gezet, vroeger grijs gedraaid!
Idd. Niet BLOAD "CAS:" en in spanning afwachten totdat het bandje geladen (met piep-geluid aan) is en kijken of ie hem goed geladen heeftquote:
Ik heb nog wat videobanden en een video recorder, dus het kanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meer
Moeten we nu medelijden met je hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden met je hebben?
Nostalgische buien rulequote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nostalgische buien.Mijn nostalgie ligt ff in de muziek. Marshall Mathers LP van Eminem weer eens op mijn ipod gezet, vroeger grijs gedraaid!
Waarom kan dat niet meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meer
Binnenkort de Sega Mega Collection eens halen voor de PS3quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
Nooit geweten dat platen letterlijk grijs worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met langspeelplaten te maken heeft
Geen peeks, pokes and tricksquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Niet BLOAD "CAS:" en in spanning afwachten totdat het bandje geladen (met piep-geluid aan) is en kijken of ie hem goed geladen heeft
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het kan nog wel, maar gangbaar is het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat videobanden en een video recorder, dus het kan
Mp3's worden niet grijs na veel draaienquote:
En iets met -1,170quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja!
Poke 65535 moest je op het begin doen ofzo
En originele cd's dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mp3's worden niet grijs na veel draaien
Alleen vroegere platen, daar zat een coating overheen die sleet. De platen van de laatste 20-30 jaar niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit geweten dat platen letterlijk grijs worden.
Ook niet. Daar komen hooguit krassen op.quote:
Ah, dus Misdingetje en STING ouwehoeren ook maar wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen vroegere platen, daar zat een coating overheen die sleet. De platen van de laatste 20-30 jaar niet meer.
Ik heb wel aardig wat plaatjes uit de seventies en eerderquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dus Misdingetje en STING ouwehoeren ook maar wat?
ja en nee, naalden ed zijn ook veranderd. Die zijn zachter geworden, want daarvan is t niet erg als die slijt, die kan je wel weer vervangen een plaat is toch lastiger.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die worden letterlijk grijs?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat plaatjes uit de seventies en eerder
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Door stof, vuil en schraapsel (de stalen naald plus het grote
gewicht dat erop rustte vormde nou niet bepaald een subtiele
manier van aftasten) in de groeven werden platen vroeger ook
letterlijk grijs als ze erg vaak werden gedraaid. Later kwam
dat door de technologische ontwikkelingen niet meer voor en
bleef alleen het gebruik in overdrachtelijke zin over.
quote:
Ik probeerde ook maar een gesprekje aan te knopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
Hoe dan ook, grijs draaien is uiteraard niet letterlijk.
Aha, verkleurd zwart dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet echt supergrijs natuurlijk. Meer dat het mooie, glimmende zwart ervan af is
Jij bent hier nieuw he?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeerde ook maar een gesprekje aan te knopen
Als Singlesfossiel zie ik dat maar als een complimentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aha, verkleurd zwart dus.
[..]
Jij bent hier nieuw he?
Ik plaag maar wat hoor.
Haha jaa ik hou dat niet allemaal bij hoor. Je naam lijkt op die andere Miss, misschien dat ik je daarom niet direct herkende. Of andere ui?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als Singlesfossiel zie ik dat maar als een compliment
Dat is toch juist een goed teken?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef vencodark het volgende:
Tjonge, 4 keer bellen, enkele smsjes én ook nog langskomen en dat op 1 dag... vriend heeft me gemist dit weekend.
Ik heb een tijdje deze gehad:quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha jaa ik hou dat niet allemaal bij hoor. Je naam lijkt op die andere Miss, misschien dat ik je daarom niet direct herkende. Of andere ui?
Vind je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
Ik mis de chocola.quote:
Jazeker, maar dit moet geen gewoonte worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..quote:
Doesn't ring a bell. Voor mij ben je relatief nieuw.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje deze gehad:
[ afbeelding ]
Dat is het andere uiterste natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..
En jij voor mijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell. Voor mij ben je relatief nieuw.
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje deze gehad:
[ afbeelding ]
Een riddertje had ze eerst als UI idd..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?
Degene die je ervoor had, had je een stuk langer. Van Knightmare vlgs mij
Wat Missnewbie zegt, dat is wel een ander uiterste.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..
Da's idd wel m'n standaard jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?
Degene die je ervoor had, had je een stuk langer. Van Knightmare vlgs mij
Ik al... euhm... fuck... 6 jaarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik bagger hier al ruim 2 jaar.
Ik ook bijna, geloof ik... Of net een jaar. Time fliesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik bagger hier al ruim 2 jaar.
Hw'tje is het fossiel der fossielen. In het woordenboek staat er een foto van hem bij het woord 'fossiel'. Hij heeft het fossielschap uitgevonden!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik al... euhm... fuck... 6 jaar
Vraag maar aan HW. Da's net zo'n fossiel
Wij hebben net nog een stuk zalige sachertorte opquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag wat van op, het was weer genieten
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame himquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hw'tje is het fossiel der fossielen. In het woordenboek staat er een foto van hem bij het woord 'fossiel'. Hij heeft het fossielschap uitgevonden!
Dan snap ik het helemaal van zijn kantquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat Missnewbie zegt, dat is wel een ander uiterste.En het is gewoon dat ik een weekend weg was en meestal brengen we de weekenden samen door. Zodoende.
Dat klinkt niet zo positief he.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame him
Als het zo'n makkelijke visvijver is, waarom zit ie er dan nog?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame him
De vissen zwemmen weer weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zo'n makkelijke visvijver is, waarom zit ie er dan nog?
CL, je moet die Cavia film echt eens zien, ik vond 'm geniaalquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag wat van op, het was weer genieten
Als de vijver leeg is...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huisquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben net nog een stuk zalige sachertorte op
Dat laat ik in het middenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo positief he.
Omdat hij hier misschien niet op zoek is naar het viswijf van z'n leven?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
langer, want zo lang zit ik er ookquote:
Die vult steeds weer aanquote:
Oké, bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
CL, je moet die Cavia film echt eens zien, ik vond 'm geniaal
Ik heb alleen nog Danoontjes, te laat aan boodschappen gedachtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huis
huh, waarvan heb je net een hele doos opgehaald dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huis
Ik wilde eigenlijk nog naar de AH lopen maar ik kreeg een beetje last van blarenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Danoontjes, te laat aan boodschappen gedacht
Wat heb je allemaal uitgespookt vandaag dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog naar de AH lopen maar ik kreeg een beetje last van blaren![]()
Volgens mij kijk jij niet goed genoegquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zwemmen ze net zo hard weer eruit dan
Misschien dat ik hem zo aanbreekquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, waarvan heb je net een hele doos opgehaald dan?
Wie is er recent bijgekomen danquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet goed genoeg
Niks, ben vanuit de stad naar huis gelopen, maar daar had ik eigenlijk niet de goede schoenen voor aanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vandaag dan?
quote:
6,5 maand dan... Augustus - half februariquote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
langer, want zo lang zit ik er ook
Ooh en eindelijk op aarde beland?![]()
Ik hou het allemaal niet bij. Maar nog genoeg single vrouwen hierquote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg me dat je ook aan een bepaald kantoor moest denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Kaartjes zijn zo vorig decennium.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen z'n kaartjes al op de post gedaan trouwens?
Waarvoor?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
MSN-berichtjesquote:
Er is nog tijd om je verwachtingen bij te stellenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk nu moet ik me alsnog haasten, wispelturige mensen die niet weten wat ze willen
Ik ben ervandoor, tot straks![]()
Ik kan niet wachten op dinsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
http://www.beawesomeinstead.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaar?quote:
Dan kan je komen vertellen hoeveel kaartjes je van jezelf hebt gekregenquote:
Nul, en over de overige kaartjes ga ik niet lopen opscheppen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je komen vertellen hoeveel kaartjes je van jezelf hebt gekregen
Dat is echt zó Pretty Woman en zoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik laat een bos rozen sturen. Da's veel meer van deze tijd
Dratquote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nul, en over de overige kaartjes ga ik niet lopen opscheppen.
Daar had ik mn plaatje dus vandaanquote:
Heb je het adres van m'n werk dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik laat een bos rozen sturen. Da's veel meer van deze tijd
Nu al?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 kaartjeik denk van m'n zus
Hahaha, dat is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gister gekomen, er staat op de envelop dat ik hem morgen mag openmaken
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat die film met Julia Roberts? Of ben ik in de war?
Merciiii dat jij er bentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gister gekomen, er staat op de envelop dat ik hem morgen mag openmaken
Richard was een smerige hoerenloper en zij een smerige hoer. Hoe romantischquote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAl weet ik niet of Richard Gere haar ooit rozen gestuurd heeft... Maar ik vind het wel passen
Het waren toch andere tijden toen hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Richard was een smerige hoerenloper en zij een smerige hoer. Hoe romantisch
Toen je je als hoer nog niet hoefde in te schrijven bij de KvKquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het waren toch andere tijden toen he
Zaten er hoeren bij Kinderen voor Kinderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen je je als hoer nog niet hoefde in te schrijven bij de KvK
Zelfs transseksuelenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Zaten er hoeren bij Kinderen voor Kinderen?
*nostalgische bui shattered*
Het is een normale envelopquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Merciiii dat jij er bent![]()
![]()
![]()
Of is het een 'normale' envelop?
Das niet best dan neequote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, ben vanuit de stad naar huis gelopen, maar daar had ik eigenlijk niet de goede schoenen voor aan
Waar dacht je dan dat 'op een onbewoond eiland' over ging?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef STING het volgende:
Elize?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
En 'Meidengroep' dan. It all makes sense now.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar dacht je dan dat 'op een onbewoond eiland' over ging?
Vergeet 'Mamma je make-up' niet. Een dochter die hoer wil worden, net als haar moeder.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef STING het volgende:
En 'Meidengroep' dan. It all makes sense now.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet 'Mamma je make-up' niet. Een dochter die hoer wil worden, net als haar moeder.
Maar je kent het welquote:
"Ik heb een pijpbekkie voor m'n eigen bestwil. Da's goed voor later, oh daar twijfel ik niet aan."quote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet 'Mamma je make-up' niet. Een dochter die hoer wil worden, net als haar moeder.
De versie van Adje is veel leuker.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef STING het volgende:
Yes, die naam is hier weleens voorbij gekomen icm het Tietenlied
En je hebt het onthoudenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, die naam is hier weleens voorbij gekomen icm het Tietenlied
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ik heb een pijpbekkie voor m'n eigen bestwil. Da's goed voor later, oh daar twijfel ik niet aan."
En "Ik ben zo wa-wa-wa-waanzinnig geneukt. Hij was zo gro-gro-groot, het was echt niet gewoon."quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
"Ik heb een pijpbekkie voor m'n eigen bestwil. Da's goed voor later, oh daar twijfel ik niet aan."
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En "Ik ben zo wa-wa-wa-waanzinnig geneukt. Hij was zo gro-gro-groot, het was echt niet gewoon."
Verkrachtenquote:
Naar bed, naaar bed, altijd weer naaaaar bed.quote:
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Naar bed, naaar bed, altijd weer naaaaar bed
Nicequote:
Oeh, bedquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Naar bed, naaar bed, altijd weer naaaaar bed.
Niet omdat ik slaap heb, maar gewoon omdat het moetttt
Had je trouwens al door tot Treuzeltechniek vol zit met tips voor jongens die last hebben van te vroeg klaarkomen?quote:
Geen odol?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"
En voor het naar bed gaan hebben ze de Treuzeltechniek natuurlijk toegepastquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je trouwens al door tot Treuzeltechniek vol zit met tips voor jongens die last hebben van te vroeg klaarkomen?
tijd rekken met een been op de stoep en een been in de gootquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
En voor het naar bed gaan hebben ze de Treuzeltechniek natuurlijk toegepast
tuurlijk welquote:
Oppassen dat je niet in de Honden poep stapt dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijd rekken met een been op de stoep en een been in de goot
Ochtendhumeur vervangen voor odolquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmannen kunnen toch niet wakker worden zonder
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr odol"
Het is best irritant somsquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat zuurstoftekort in je hersenen omdat al je bloed ergens anders zit?quote:
maar daar zit niet zon lekkere gooise rrrrr inquote:
ODOL + moeten pissen is geen goeie comboquote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zuurstoftekort in je hersenen omdat al je bloed ergens anders zit?
Sommige details wil je gewoon niet lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
ODOL + moeten pissen is geen goeie combo
zeker welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat kan bestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
langer in bed blijven liggenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
dan fap je teveel denkquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker welsterker nog, heb er zelden last van.
ik ben gewoon a-sexueelquote:
check, maar ik heb er dan ook geen last vanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat 's 's ochtends door de week niet altijd een optie
verklaart wel je gebrek aan scharrelsquote:
Ik heel af en toe maar gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, maar ik heb er dan ook geen last van
Gingen wij het niet over seks hebben? Waar ging het mis?quote:
Ik verklaar het andersomquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verklaart wel je gebrek aan scharrels
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillenquote:
Top Gearquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gingen wij het niet over seks hebben? Waar ging het mis?
Efficiëntiequote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillen
Doordat ik geen scharrels meer heb, ben ik a-seksueel gewordenquote:
quote:
I hear youquote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillen
quote:
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi wakker worden voor haar "oh, je zit al in me"
Ik dacht dat ze wakker wasquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt
Dat is zekerquote:
Whahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wakker wasze werkte namelijk lekker mee enzo
Tot ze dat ineens zei
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wakker wasze werkte namelijk lekker mee enzo
Tot ze dat ineens zei
ik ook nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt
Ik weet het niet, ik heb 's ochtends wel vaak zinquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook nietdenk ook niet dat mijn lichaam zomaar vanalles laat binnendringen als ik slaap
ja dat welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb 's ochtends wel vaak zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |