quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gemeen?Ik weet niet eens wat dat woord betekent
Ik heb niks gedaan, ik ben mishandeld vandaag
Door Rioquote:
Zeg d'r meteen eens dat die Cavia film geniaal is en ze 'm maar eens moet kijkenquote:
Die van mij is al gedaanquote:
Nee daar hou ik niet vanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk ik strik -Engel- even, die houdt geloof ik wel van afwassen![]()
Dus je hebt het nooit eerder gegetenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:31 schreef Kreator het volgende:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.. Al komt het uit een pakje (de basissaus), dus heel erg fout kun je het niet doen.
Oh de 'Rio'quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door RioIk heb 'm gered van een nare operatie door het plastic, wat hij aan het op kauwen was, uit z'n mond te halen, bijt ie in m'n duim
Die nu twee keer zo dik is
Ik voer 'm ook veel te weinigquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh de 'Rio'
Maar misschien had hij gewoon honger, je moet hem ook af en toe eten geven enzo
Niet? Ben je niet om te ko..... ik bedoel kunnen we geen deal makenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die van mij is al gedaan
[..]
Nee daar hou ik niet vanMaar wat moet dat moet
Wat voor deal >>> stuur maar naar mijn pm-boxquote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
Niet? Ben je niet om te ko..... ik bedoel kunnen we geen deal maken![]()
![]()
quote:Ok leuk, dat gaat dus niet door als iedereen afzegt op het laatste moment, maargoed kan nu in iedergeval rustig aan doen![]()
Wow, je hebt bijzonder goed onthouden dat ik dit weekend weg was?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het dropje heeft de treinreis weer overleefd
Het ging er vanmiddag nog over in Singlesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wow, je hebt bijzonder goed onthouden dat ik dit weekend weg was?
Avondquote:
Zal er zo eens over nadenkenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef -Engel- het volgende:
Wat voor deal >>> stuur maar naar mijn pm-box
Nouja opzich viel het wel mee maargoed, opruimen, wou nog even douchen, etc.quote:Ik haat dat.... dan ren je je helemaal rot om alles netjes te krijgen en dan.... zeggen ze af... 3 minuten voor tijd of zo of zelfs helemaal niet
Zeeland! Dat is geen reserve België.quote:
Ach zo, was het boeiend?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging er vanmiddag nog over in Singles
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeeland! Dat is geen reserve België.
Maar ja dus.
[..]
Ach zo, was het boeiend?
That would be mequote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..
Ooh, als dat alles is.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viel mee, iemand vroeg aan Cue of je al onderweg terug was, meer niet..
Je bent zoo bekommerd om mij.quote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, als dat alles is.
[..]
Je bent zoo bekommerd om mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |