Gelukkig schijnt hier de zon niet. Ik heb geen enkele behoefte om schoon te maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
Fijn dit weer, alles open, alles schoon
Onder welke plak?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
Beetje slappe TT Krea, maargoed zal wel komen doordat je onder de plak zit
Och het leidt ook goed afquote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt hier de zon niet. Ik heb geen enkele behoefte om schoon te maken.
The plot thickensquote:
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo loop ik er nu bij
niet qua kleren maar wel qua schoonmaken
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokje
Dank, ik nu ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokje
Ik ben al klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo loop ik er nu bij
niet qua kleren maar wel qua schoonmaken
Moeten wij daar ook opgelucht om zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..
Graag gedaanquote:
Snuit+latex leverd inderdaad niets opquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |