Mjah, ik heb 't niet zo op drama/thrillers zelf, dus aan mij is ie ws niet besteed sowieso..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zou vanavond naar the Black Swan, maar vriendin kan niet en ik besef nu dat ik te gebroken ben om 't vol te houden
En ik vind dat die film m'n volle aandacht verdient.
Iets makkelijks dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet nog verzinnen wat ik ga eten
Flex, Snuit heeft lekker schoongemaakt heeft ie mij verteld. Woonkamer+eetgedeelte+keuken is nu weer fris en fruitigquote:
Mieters!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flex, Snuit heeft lekker schoongemaakt heeft ie mij verteld. Woonkamer+eetgedeelte+keuken is nu weer fris en fruitig
mooi, ga ik nuquote:
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! en hoe is het met Q.tie?
Wat een leven heb jij toch ook he!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.
Wait, Sinterklaas?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.
Oh, Spanjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie een weekendje weg geweest is.. die is naar spanje geweest
Het was een men-only-weekend, daar mogen geen vrouwen bij.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch ook he!Heerlijk!
En hedde ge nog een vrouw blij gemaakt met uwer pielemuis? Of heeft uw tong nog de lippen van een schone deerne beroerd?
Sinterklaas!quote:
Scherpenzeel. Bijna hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie een weekendje weg geweest is.. die is naar spanje geweest
Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een men-only-weekend, daar mogen geen vrouwen bij.
Ik heb geen fruitige zeep gebruiktquote:
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?
Aah, dan heb ik t altijd verkeerd gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrijquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk ik strik -Engel- even, die houdt geloof ik wel van afwassen![]()
Jij snapt het!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Hou nou op....quote:
Daarom die heeft het al zo zwaarquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrij
quote:
Vanavond Top Gearquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou nou op....
Ik moet nog teveel doen en ik zou bij vrienden kijken
[..]
Daarom die heeft het al zo zwaar
Yeah, well, ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
en daarna meteen slapen, morgen van 6-19u werken
Ik gemeen?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, want je bent gemeen vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |