Gelukkig schijnt hier de zon niet. Ik heb geen enkele behoefte om schoon te maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
Fijn dit weer, alles open, alles schoon
Onder welke plak?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
Beetje slappe TT Krea, maargoed zal wel komen doordat je onder de plak zit
Och het leidt ook goed afquote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt hier de zon niet. Ik heb geen enkele behoefte om schoon te maken.
The plot thickensquote:
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo loop ik er nu bij
niet qua kleren maar wel qua schoonmaken
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokje
Dank, ik nu ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik had net een MI van jou in een kort leren rokje
Ik ben al klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo loop ik er nu bij
niet qua kleren maar wel qua schoonmaken
Moeten wij daar ook opgelucht om zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..
Graag gedaanquote:
Snuit+latex leverd inderdaad niets opquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net blij dat de foto's van mij in latex niet meer op het internet te vinden zijn..
Heb je 'm gevonden?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik luister nu dat 'verkrachtings'nummer(of eig. .over een minuut )
Had hem opgenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Heb je 'm gevonden?Of kijk je gewoon deel 2 nog een keer?
Goeie middag/morgenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef -Engel- het volgende:
Half wakker.... engels ontbijten het is zondag
Hiquote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag/morgen![]()
Zo wegNaar een concert toe
Van Officium Triste doommetal. Een van mijn favoriete bands.quote:
Ik heb sinds donderdag al geen zon meer gezienquote:
Ook goedemiddagquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef -Engel- het volgende:
Half wakker.... engels ontbijten het is zondag
Het went zo snelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag al geen zon meer gezien
Ik wil ook zonquote:
Zeg, mag ik ook eens wat?quote:
Nee! Jouw leven is al kut, dat beetje wat wel relaxed is moet dan ook gewoon naar de toffe mensen gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja dat magquote:
Ik pak de brandslang welquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als jij nou mijn zonnetje wordt dan mag je zelf die andere hebben
ik las fohnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
verdorie waarom lukt het me nu niet om te filmen met mijn foon?
vrouwen en techniek hequote:Op zondag 13 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwvind de juiste knopjes
zou toch natuurlijk moeten komen
Ik doe wat ie zegt dat ik moet doenquote:
Wedden dat een vent t meteen werkend heeft?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wat ie zegt dat ik moet doen
Dan doe je het schijnbaar niet goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wat ie zegt dat ik moet doen
Zo lang t duurtquote:
Ik wilde dat ik 'm kon filmenquote:
quote:
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbijquote:
quote:
lekker hulpeloos ben je tochquote:Op zondag 13 februari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbij
Have you tried turning it off and on again?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
desire. Ik heb het ook al opgezocht, maar hij begint gewoon niet te filmen. Maar goed, wat ik wilde filmen is al voorbij
quote:
The IT crowdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smartphones![]()
Mjah, ik ben het even zat, kijk wel een andere keerquote:Op zondag 13 februari 2011 15:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Smartphones![]()
Maar nu kan je rustig kijken hoe t moet, dan onthoud je het misschien voor de volgende keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik ben het even zat, kijk wel een andere keerMijn film-momentje is over.
Ik weet hoe het moet, het werkt net zoals een foto maken, maar het lukt gewoon niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nu kan je rustig kijken hoe t moet, dan onthoud je het misschien voor de volgende keer.
Oeh, een fout in Androidquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef LostInSpace het volgende:
Het komt soms voor op Android telefoons.. dan moet je een harde reset doen. Dus telefoon uit, batterij er even uit. 1 minuut wachten en daarna alles weer opstarten.
Althans dat is wat mijn grote vriend Google mij vertelt
Dat had ik al gechecktquote:Op zondag 13 februari 2011 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is niet gewoon je geheugen vol ofzo miss
Big?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
![]()
godverdegodver! Big heeft mijn lievelingstruitje van de waslijn gejat en er allemaal gaten in gemaakt.
Ja, letterlijk big.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
![]()
godverdegodver! Big heeft mijn lievelingstruitje van de waslijn gejat en er allemaal gaten in gemaakt.
Nu denkt ie dat het altijd mag omdat je hem gevoerd hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
Als ik dat eerder gezien had, had ie net echt geen eten gehad
Nee gewoon baldadig doen.quote:
Zodat ie nog meer gaatjes in andere truitjes gaat maken uit frustratie?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
Als ik dat eerder gezien had, had ie net echt geen eten gehad
Wacht maar, ik krijg 'm nog wel...quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu denkt ie dat het altijd mag omdat je hem gevoerd hebt
*BBQ aansteekt*quote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg 'm nog wel...
Hij steelt regelmatig was. Ondergoed is ook favorietquote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zodat ie nog meer gaatjes in andere truitjes gaat maken uit frustratie?
Dan hang je t toch zo dat die er niet bij kanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij steelt regelmatig was. Ondergoed is ook favoriet
Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em lerenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar, ik krijg 'm nog wel...
Baconquote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em leren
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij steelt regelmatig was. Ondergoed is ook favoriet
haha nee, die steelt ie wel eens van de stapel schone was, als ik even niet opletquote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hang je t toch zo dat die er niet bij kanOf denk ik nu te simpel
Dat kan je ook anders opvattenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?
rondjes in zijn vacht scheren?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon gaten in zijn truien bijten. Dat zal'em leren
Hij steelt schoon ondergoed!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je je ondergoed nooit wast?
En dan voortaan het scheerapparaat naast de schone was leggenquote:
Nou, trek'em die met die gaten aan!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Hij is vast jaloers, dat hij geen truitjes enzo heeft.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, trek'em die met die gaten aan!
Does liefquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Het kreng komt er vandaag gewoon niet meer in
Mijn lievelingstruitje ja, niet eens een oud shirt ofzoquote:
Uhmquote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook goedemiddag![]()
Wel een echt engels ontbijt dan he
Dierenbeulquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Het kreng komt er vandaag gewoon niet meer in
Ja het arme ding, moet hij verblijven in zijn met hooi gevulde hok met verandaquote:
Breng je hem nog wel ff een biertje dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het arme ding, moet hij verblijven in zijn met hooi gevulde hok met veranda
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Breng je hem nog wel ff een biertje dan?
Ja hallo, hij weet toch niet welke welke isquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lievelingstruitje ja, niet eens een oud shirt ofzo
Zo en dat op een lege maagquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhmgebakken eieren met salami omdat ik geen bacon wilde en witte boontjes in tomatensaus daarnaast natuurlijk nog gebakken broodjes... on the side nog een glas multivit
Hij zou het moeten weten, hij ziet me er vaak genoeg inquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, hij weet toch niet welke welke is
[..]
Zo en dat op een lege maag
Ei zit er toch evengoed bij, en worstjes, maar die kan je hier haast niet krijgen geloof ik.
Die worstjes heb ik hier in Nederland nog nooit gezien, maar zodra ik ze ontdek in Londen bestel ik er altijd meer vanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
Zo en dat op een lege maag
Ei zit er toch evengoed bij, en worstjes, maar die kan je hier haast niet krijgen geloof ik.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhmgebakken eieren met salami omdat ik geen bacon wilde en witte boontjes in tomatensaus daarnaast natuurlijk nog gebakken broodjes... on the side nog een glas multivit
Omdat het varkensvlees is?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken
Nee, zo'n zwaar ontbijtquote:
Vrij zwaar toch zo'n ontbijt. Wel goed vullend dat welquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die worstjes heb ik hier in Nederland nog nooit gezien, maar zodra ik ze ontdek in Londen bestel ik er altijd meer van
En waarom niet op een lege maag?
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik heb er over het algemeen geen moeite mee.Volgens mij moet je er ook net tegen kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oj succesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
H-J dus?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, is het al bijna 4 uur?!
Damn, ben echt al lang aan het schoonmaken.. Zo maar eens een schouderklopje aan mezelf geven
Sterktequote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed maar weer even verder, spullen bij ex vandaan opruimen
O dat bedoelde ik niet zoquote:Op zondag 13 februari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?
whehequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
Andersquote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O dat bedoelde ik niet zo
Meer van kijk mij af en toe ook gezond doen
ik moet vroeg naar bed, dus vroeg beginnen met een paar biertjes, dan proberen om 6u na nu lekker te slapen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehedat is wel een optie ja.. zo eerst nog lege flessen (zuip best veel wijn geloof ik
) en oud papier weggooien. Dan kijken wat ik met eten ga doen vanavond.. dan misschien Jan bij zn lurven pakken.
quote:
* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel opquote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
Niet expres ongezond gaan eten dan he![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-ruimt braaf haar koektrommel op
Ik wil ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:
net lekker uitgewaaid aan het strandmet echte duinen
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ookVan de zomer in Scheveningen geweest, dat was echt heeerlijk
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoortquote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben helemaal op scheveningen afgekickt vandaaghier zijn echt veul duinen enzo
zo mooi
bij geen van allenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
oh en het is ofZoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? In het Westland ofso? Of meer richting Bloemendaal/Zandvoort
dat bedacht ik me na t posten ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
Oeh, Castricumquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij geen van allenben in castricum, bij egmond en wijk aan zee
kom n keer op visite danquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, CastricumDaar ben ik lang niet meer geweest!
quote:
Hehehequote:
Lijkt me leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom n keer op visite dan
Leukquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Dat is een best schone dame met krulletjesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef xFriendx het volgende:
Castricum, dat is niet ver wegOoit op de hogeschool nog een onderzoek gedaan voor/in de gemeente Castricum, moesten dat nog presenteren voor de (vrouwelijke) burgemeester van Castricum
Ik ook! Trek net een wijntje openquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
Bwoh, wat ben ik toe aan een borrel!
op zondag middag in de bejaarden soos?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Haaaaai Snuitje!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een best schone dame met krulletjesHeb nog eens een kop koffie en appelgebak met der gegeten
Maastricht is inderdaad geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Toentertijd was ze 35 ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op zondag middag in de bejaarden soos?
gewoon een keertje meedoenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is leuk op dat carnaval na dan
Vroegâhquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
ja ik weet t nog niet hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon een keertje meedoenje woont in t zuiden nu
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toentertijd was ze 35 ofzo
jawel joh, trek een gek pakje aan, sleur n klasgenoot mee en ga lekker meefeestenquote:
Had het al aangepastquote:Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
ze gaat over 2 maanden met pensioen dus dat lijkt me sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Als je zelf >70 bent jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
dan nog niet, maar is he t "bij gebrek aan beter"quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef xFriendx het volgende:
Ach, iemand van rond de 60 kan toch ook lekker zijn?Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
dr blijft text bij komenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind met Joan Collins weinig mis, to be honest. Vind dat een mooie vrouw voor haar leeftijd. En Meryl Streep! Maar die is volgens mij nog geen 60
pls do!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wou een hele foute opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Plastische chirurgie, mooie make-up, kleding en belichting doen heel veel voor mensen. Maar ik zou ze niet naakt willen zien....
Weet ik, maar ik zei het wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dr blijft text bij komen
maar je zet het in perspectief, dat zei friend niet.
En Meryl wordt 62 dit jaar, en die is ondertussen lang zo mooi niet meer als in de films ed waar ze 20jr geleden in speeldequote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er aan Meryl weinig gesleuteld... Maar goed, Ik vind beide dames nog steeds mooi voor hun leeftijd
[..]
Weet ik, maar ik zei het wel.
Ik zeg toch voor haar leeftijd!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Meryl wordt 62 dit jaar, en die is ondertussen lang zo mooi niet meer als in de films ed waar ze 20jr geleden in speelde
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou beide dames niet meer doen. De do-able grens ligt een beetje bij 'oudere' dames zoals Irene Moors, Anniko van Santen, Quinty Trustfull etc. Althans, vind ik dan
Ik ga ook niet ouder dan 45quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou beide dames niet meer doen. De do-able grens ligt een beetje bij 'oudere' dames zoals Irene Moors, Anniko van Santen, Quinty Trustfull etc. Althans, vind ik dan
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Al verveel je je mag je wel helpen met opruimen
45 nog ja? ik zou echt niet ouder dan 35 willenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook niet ouder dan 45Maar goed. Neemt niet weg dat mannen ouder dan 45 meteen lelijk zijn of zo.
Mijn grens ligt wel een jaar of 10 lagerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
dunnoquote:
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
45 nog ja? ik zou echt niet ouder dan 35 willen![]()
maar ze kunnen idd nog wel mooi zijn
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ijmuiden was het toch....
Zo stuk rijden voor alleen maar opruimen
Dan is het goed, beter dan dat je er om moest huilenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnomoest er gewoon heel erg om lachen
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijd
quote:
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijk
daarvoor is alleen een minimum leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
Dat kan met een 70 jarige ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzoquote:
heb je wel een erfenisquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzokan ie niet meer opassen enzo
Dan nog, als mijn toekomstige vrouw er zo op haar 62e uit zou zien zou ik dat op die leeftijd niet erg vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens heb ik het hier over do-able als in een avondje vermaak heh. Niet relationeel gezien. Dan gooi ik de grens ook omlaag.
Coolquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je wel een erfenisen weduwe pensioen
overratedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te hebben, liever gewoon n levende papa enzo
yep nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Cafpow. Nog steeds alcohol-loos?
alles goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo troep begint wat te worden, alleen nog wegleggen
[..]
Middag![]()
ja ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja redelijk hoor, daar ook alles goed?
Oja wel.... weer afwassenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Cool![]()
Maar heb je helemaal niks meer te doen dan?
Mooizo, ach soms is dat ook wel lekker een beetje rustquote:
Je hebt wel veel afwas hequote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja wel.... weer afwassenen natuurlijk alle was opruimen die ik gister heb opgehangen
Ja want ik kook en ik eet dus maak weer vuil ..hap ..quote:
Dit is niet leuk om te doen en het is geen zeuren, want het is waarquote:En dan zeuren dat je je verveelt
Ik heb nog wel ideetjesquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want ik kook en ik eet dus maak weer vuil ..hap ..
[..]
Dit is niet leuk om te doen en het is geen zeuren, want het is waar
Hap hap hapquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want ik kook en ik eet dus maak weer vuil ..hap ..
[..]
Dit is niet leuk om te doen en het is geen zeuren, want het is waar
Ik wilde ook kijken of er wat leuks in de bios draaide, helemaal vergetenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Boooh, maar goed dat de bios vanavond niet door gaat, ben me een portie gebroken
Mja, ik zou vanavond naar the Black Swan, maar vriendin kan niet en ik besef nu dat ik te gebroken ben om 't vol te houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde ook kijken of er wat leuks in de bios draaide, helemaal vergeten
Mjah, ik heb 't niet zo op drama/thrillers zelf, dus aan mij is ie ws niet besteed sowieso..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zou vanavond naar the Black Swan, maar vriendin kan niet en ik besef nu dat ik te gebroken ben om 't vol te houden
En ik vind dat die film m'n volle aandacht verdient.
Iets makkelijks dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet nog verzinnen wat ik ga eten
Flex, Snuit heeft lekker schoongemaakt heeft ie mij verteld. Woonkamer+eetgedeelte+keuken is nu weer fris en fruitigquote:
Mieters!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flex, Snuit heeft lekker schoongemaakt heeft ie mij verteld. Woonkamer+eetgedeelte+keuken is nu weer fris en fruitig
mooi, ga ik nuquote:
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! en hoe is het met Q.tie?
Wat een leven heb jij toch ook he!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.
Wait, Sinterklaas?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja lekker, net weekendje weg geweest om sinterklaas te vieren en nu even bijkomen thuis en morgen weer lekker zwoegen op De Zaak.
Oh, Spanjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie een weekendje weg geweest is.. die is naar spanje geweest
Het was een men-only-weekend, daar mogen geen vrouwen bij.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch ook he!Heerlijk!
En hedde ge nog een vrouw blij gemaakt met uwer pielemuis? Of heeft uw tong nog de lippen van een schone deerne beroerd?
Sinterklaas!quote:
Scherpenzeel. Bijna hetzelfde.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie een weekendje weg geweest is.. die is naar spanje geweest
Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een men-only-weekend, daar mogen geen vrouwen bij.
Ik heb geen fruitige zeep gebruiktquote:
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?
Aah, dan heb ik t altijd verkeerd gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrijquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk ik strik -Engel- even, die houdt geloof ik wel van afwassen![]()
Jij snapt het!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Hou nou op....quote:
Daarom die heeft het al zo zwaarquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrij
quote:
Vanavond Top Gearquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou nou op....
Ik moet nog teveel doen en ik zou bij vrienden kijken
[..]
Daarom die heeft het al zo zwaar
Yeah, well, ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
en daarna meteen slapen, morgen van 6-19u werken
Ik gemeen?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, want je bent gemeen vanavond![]()
Ik kijk ook en ik ben toch echt geen manquote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neerknuppelen en afvoeren.. Zondagavond is mannenavond met Top Gear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |