dunnoquote:
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
45 nog ja? ik zou echt niet ouder dan 35 willen![]()
maar ze kunnen idd nog wel mooi zijn
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ijmuiden was het toch....
Zo stuk rijden voor alleen maar opruimen
Dan is het goed, beter dan dat je er om moest huilenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnomoest er gewoon heel erg om lachen
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijd
quote:
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijk
daarvoor is alleen een minimum leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
Dat kan met een 70 jarige ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzoquote:
heb je wel een erfenisquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzokan ie niet meer opassen enzo
Dan nog, als mijn toekomstige vrouw er zo op haar 62e uit zou zien zou ik dat op die leeftijd niet erg vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens heb ik het hier over do-able als in een avondje vermaak heh. Niet relationeel gezien. Dan gooi ik de grens ook omlaag.
Coolquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je wel een erfenisen weduwe pensioen
overratedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te hebben, liever gewoon n levende papa enzo
yep nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Cafpow. Nog steeds alcohol-loos?
alles goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo troep begint wat te worden, alleen nog wegleggen
[..]
Middag![]()
ja ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja redelijk hoor, daar ook alles goed?
Oja wel.... weer afwassenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Cool![]()
Maar heb je helemaal niks meer te doen dan?
Mooizo, ach soms is dat ook wel lekker een beetje rustquote:
Je hebt wel veel afwas hequote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja wel.... weer afwassenen natuurlijk alle was opruimen die ik gister heb opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |