Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen z'n kaartjes al op de post gedaan trouwens?
MSN-berichtjesquote:
Er is nog tijd om je verwachtingen bij te stellenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk nu moet ik me alsnog haasten, wispelturige mensen die niet weten wat ze willen
Ik ben ervandoor, tot straks![]()
Ik kan niet wachten op dinsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat ik ze gewoon van anderen krijg in plaats van dat ik ze aan mijzelf moet sturen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Yuki het volgende:
http://www.beawesomeinstead.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaar?quote:
Dan kan je komen vertellen hoeveel kaartjes je van jezelf hebt gekregenquote:
Nul, en over de overige kaartjes ga ik niet lopen opscheppen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Dan kan je komen vertellen hoeveel kaartjes je van jezelf hebt gekregen
Dat is echt zó Pretty Woman en zoquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik laat een bos rozen sturen. Da's veel meer van deze tijd
Dratquote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nul, en over de overige kaartjes ga ik niet lopen opscheppen.
Daar had ik mn plaatje dus vandaanquote:
Heb je het adres van m'n werk dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik laat een bos rozen sturen. Da's veel meer van deze tijd
Nu al?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 kaartjeik denk van m'n zus
Hahaha, dat is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gister gekomen, er staat op de envelop dat ik hem morgen mag openmaken
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat die film met Julia Roberts? Of ben ik in de war?
Merciiii dat jij er bentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gister gekomen, er staat op de envelop dat ik hem morgen mag openmaken
Richard was een smerige hoerenloper en zij een smerige hoer. Hoe romantischquote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAl weet ik niet of Richard Gere haar ooit rozen gestuurd heeft... Maar ik vind het wel passen
Het waren toch andere tijden toen hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Richard was een smerige hoerenloper en zij een smerige hoer. Hoe romantisch
Toen je je als hoer nog niet hoefde in te schrijven bij de KvKquote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het waren toch andere tijden toen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |