Een inbreker!quote:
Nog 1 uur en 25 minutenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Zo de ribbetjes hebben de eerste halte, mijn maag, bereikt
Charmante engelquote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Ga je ook kijken vanavond ?
Ik heb ook zo'n ideequote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij gaat het hier dood worden de komende 3 maanden
ik blijf gewoon hierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
doe ik gezellig met je meequote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik niet want ik breng wel leven in de brouwerij!
Ik had het alleen even... druk vandaag.
In de sc is het in ieder geval al gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordt
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordt
Wel grappig... het toch wel een paar jaar stil gelegenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.
En 1 tot 8 april ben ik een weekje weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik gezellig met je mee
alleen zo de dagen rond 5 maart moet je me 5 dagen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm maar dan nog, je hebt ook nog de reality shows van de artiesten en dergelijkequote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig... het toch wel een paar jaar stil gelegen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 1 tot 8 april ben ik een weekje weg.
dan houd ik het wel levendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat is anders... streamingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm maar dan nog, je hebt ook nog de reality shows van de artiesten en dergelijke
Je kan terugkijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kut vergeten op te nemen
Luttequote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
Kan iemand me even dwingen mijn tas in te pakken?
Hoezo, dadelijk toch tijd zat voor ?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LutteGa jij als de sodemieter even je tas inpakken, anders geen Secret Story voor jou
Ik ben al weg tante Miranda.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LutteGa jij als de sodemieter even je tas inpakken, anders geen Secret Story voor jou
Nee want SS duurt tot 23:00 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo, dadelijk toch tijd zat voor ?
Zeg maar dat het van Tante Miranda magquote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
Tasje ingepakt.
En tot elf uur? Dat mag ik nooooooit afkijken!
Heeft Lutte geen whatsapp?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Fucking oompaloompa's daar bij Hi!![]()
Een rekening van 430 euro![]()
Komt door internet... die mensen daar zijn zo dom dat ik na 4 maanden klagen nog steeds niet op eindeloos internet zit. Terwijl ik dat wel heb....quote:
jah, daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want SS duurt tot 23:00 uur
Das niet goedkoopquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Fucking oompaloompa's daar bij Hi!![]()
Een rekening van 430 euro![]()
Hij heeft een duitse vlag als wenkbrauwquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Das toch een baas van de bovenste plank?
vandaag nietquote:
Ik ben jaloers op Keano!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft een duitse vlag als wenkbrauw
Okequote:Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op Keano!
Ga jij met mij mee naar Clown Dobus?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
Ow deze doos komt erachter dat ik ook een tv kanaal voor secret story heb
okequote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
Ow deze doos komt erachter dat ik ook een tv kanaal voor secret story heb
Ik erger me nu al kapot aan die 4 hahahaquote:
nu al ?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik erger me nu al kapot aan die 4 hahaha
Ja, wat een dombo's allemaalquote:
haha, flopt het nu al ?quote:
Nee, ergenis is leuke tvquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
Wij zitten schaatsen te kijken. Ik leef hier weken naar toe. En ik kijk naar ventjes in te strakke pakjes die op ijzertjes rondjes maken.
Ok?!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk... Volgende week wil ik best naar een schaatsende jongen kijken.
Ja das een mooi verhaal... Ik had een hoogslaper, dus de televisie hangt aan het plafond, en nu heb ik een laag bed, dus dan kijk je zo recht van onder op de tv dat je niks ziet.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das een mooi verhaal... Ik had een hoogslaper, dus de televisie hangt aan het plafond, en nu heb ik een laag bed, dus dan kijk je zo recht van onder op de tv dat je niks ziet.
Dan ga je op je bed staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das een mooi verhaal... Ik had een hoogslaper, dus de televisie hangt aan het plafond, en nu heb ik een laag bed, dus dan kijk je zo recht van onder op de tv dat je niks ziet.
kom je naar het schaatstopic?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
Hier gebeurt niet gek veel. Alles zit vastgeplakt aan SS en het bijbehorende livetopic?
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
Hier gebeurt niet gek veel. Alles zit vastgeplakt aan SS en het bijbehorende livetopic?
Yupquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
Kally is overgehaald?!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
Wat een vreselijke mensen, heerlijk ergenis tv
Nee niet 24/7, andere plannenquote:
Nicequote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
Ik zit trouwens tot aan mijn schouderbladen in de verschillende mobiele telefoons die ik straks mag uitzoeken.
HTC Desire Z loopt nu voor. Maar dat komt omdat de eerste is waar ik testen en zo van aan het lezen ben.quote:
Hahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
HTC Desire Z loopt nu voor. Maar dat komt omdat de eerste is waar ik testen en zo van aan het lezen ben.
quote:
A-ba-ca-da-bra!quote:Een nieuwe chip
De Desire Z is uitgerust met een nieuwe chip van Qualcomm, de MSM7230. Deze chip draait op Qualcomms eigen Scorpion-core, die net als de Cortex A8-core van ARM op de ARMv7-instructieset is gebaseerd. Hij lijkt op de Snapdragon-chips van Qualcomm, maar heeft naar verluidt een snellere gpu. De Adreno 205 zou 'significant' betere prestaties leveren dan de Adreno 200 van de Snapdragon QSD8250 uit onder meer de HTC Desire. Daarnaast ondersteunt de MSM7230 een hogere datasnelheid.
Het is onduidelijk of HTC de nieuwe gpu heeft ingebouwd; de chip is vooral gekozen om zijn zuinigheid. Hij wordt gebakken op 45nm, waarmee hij zuiniger zou moeten zijn dan de QSD8250, die op 65nm wordt gebakken. Daarnaast heeft HTC de chip geklokt op 800MHz om de accu te sparen.
Ja ik denk altijd ik wil dit, dit en dat vraag erom en krijg dan een telefoonquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
A-ba-ca-da-bra!
Stomme tweakersnerds.
Maar ik wil graag van te voren weten wat er is.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd ik wil dit, dit en dat vraag erom en krijg dan een telefoon
Gelijk heb jequote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil graag van te voren weten wat er is.
Doe maar feliciterenquote:Op maandag 14 februari 2011 07:21 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Marlalalalala heeft vannacht een mini-Marlalala op de wereld gezet![]()
Een gezond kindje met alles erop en eraan
![]()
Namen zijn nog onder embargo, dus dat horen jullie nog![]()
wat leuk.... gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 februari 2011 07:21 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:01 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk naar slapende mensen. Dit gaat niet goed.
Ohw zo...quote:Op maandag 14 februari 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar heb ook vage keelbijna geen stem.
Zo naar gynwie zien we nu in 1 bed liggen?
Marlalalalaquote:Op maandag 14 februari 2011 07:21 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Op mobiel doetie het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 08:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Ik heb geen idee. Zit op mijn mobiel te kijken. Op de computer doet-ie het niet
Ik vrees dat mijn volgende rekening nog hoger wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zal wel niet dan
Maar goed, beetje raar om in een ziekenhuis te gaan zitten kijken
Nee hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik nou gemist dat je zwanger bent c_a?
Ja weet je wat zo gek is? Ik heb er opeens veel meer vertrouwen in.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, ik dacht toen je het over groeien had dat het over een vrucht ging. jammer dat het nog niet zo ver is.
Kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op mijn tosti. Dat zie ik gewoon.
Maar dat is niet erg, ik kan het me zelfs goed voorstellen...
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt
Benny ik ben donderdag vrij
Ik ga nu ook een tosti maken, en ik kan je zeggen, mijn tosti word vele malen baziger dan de jouwe!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op mijn tosti. Dat zie ik gewoon.
Maar dat is niet erg, ik kan het me zelfs goed voorstellen...
Haha, goeie grap!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga nu ook een tosti maken, en ik kan je zeggen, mijn tosti word vele malen baziger dan de jouwe!
Wellusquote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Broodjes gezond komen op geen enkele wijze in de buurt bij tosties.
Woensdagnacht streamenquote:
Welk leven?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Woensdagnacht streamen
Dan vroeg me bed uit om te gaan verven
En dan 's middags streamen.... mijn leven
Ik heb gister even twee tellen gekeken, en ik zag vanmorgen iemand met een zonnebril op en een badjas aan binnen ontbijten. Halve zolen.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gister even twee tellen gekeken, en ik zag vanmorgen iemand met een zonnebril op en een badjas aan binnen ontbijten. Halve zolen.
Mwah, mwah.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je al verslaafd
Ik ging half 1 slapen om vervolgens nog tot half 2 wakker te liggen en de cos te lezen....
En nu ben ik dood. Gelukkig ging pas om 8 uur me wekker.
Maar vanavond moet ik de tv om 0:00 uur uitzetten, heb echt 7 uur slaap nodig
En dan morgenavond weer tot 1 uur, want woensdag gaat om 8 uur me wekker
Hele schema's spoken nu door me hoofd. Werken??? Ben blij dathet rustig is
Ik pas wel opquote:Op maandag 14 februari 2011 13:13 schreef Kally het volgende:
Ik ben woensdagmidag vrij, mijn oppas kan niet
ik ga het gewoon helemaal niet volgenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Kally het volgende:
Ik ben blij dat ik er afstand van hou, ik kijk dat uurtje op tv tot ik er genoeg van heb and that's it.
naar huis te gaan! Te eten, te sporten en dan uurtje net 5 kijken, klussenquote:
Gewoon een goede reden voor een halve vrije dag dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
Benny niet dat jij niet op mag passen, maar een middag vrij is ook wel lekker
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
Benny niet dat jij niet op mag passen, maar een middag vrij is ook wel lekker
Hoeveel ontsluiting heb je dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
Mijn buik... de tering. Als ik een vrouw was en 9 maanden geleden seks had gehad, dan had ik gezegd dat ik nu op het punt sta te bevallen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee, maar het voelt als een 8ling
Inderdaad, als je even doorrekent betekent dat dat wanneer dat kind naar de middelbare school gaat, de moeder het verzorgingshuis in kan.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)van-eerste-kind.html
Wat ongezond zeg, en niet leuk voor dat kind, zo'n oude moeder
Die krijgt bij de eerste wee een hartaanvalquote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)van-eerste-kind.html
Wat ongezond zeg, en niet leuk voor dat kind, zo'n oude moeder
Dikke kans ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die krijgt bij de eerste wee een hartaanval
ijsje ?quote:
Weet je wat irritant is? Verslaafd zijn en het niet kunnen kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:02 schreef Lutte het volgende:
Klaar met huiswerk, tas inpakken en dan SST kijken!![]()
Het voelt echt als dertien weken Serious Request, gewoon altijd wat op TV, luchtig en je kunt er makkelijk iets naast doen... En en en... Ik ben verslaafd.
Ik boontjesquote:Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in pizza.
Ik ga vanavond pizza eten.
Ook lekker.quote:
Joah lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik eet eigenlijk alleen boontjes als ik ze zo klaarmaak.
[ afbeelding ]
Met witte lijst en rundvlees ofzo.
Werk?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat irritant is? Verslaafd zijn en het niet kunnen kijken
Vanavond na half 10 pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maak alsjeblieft geen grapjes over Mark Rutte
With the stars as her umbrella
Tjuusquote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga koken, en de kapster komt vanaaf en die blijft even hangen dus tot laters
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ha nee, het is geen Valentina of Roos of Hartje maar...Leuke naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maak alsjeblieft geen grapjes over Mark Rutte
Van harte nog Marlalala, dat was ik eerder helemaal vergeten.![]()
Smakelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga koken, en de kapster komt vanaaf en die blijft even hangen dus tot laters
Voor de knullen, ik niet haha, maar die naam is echt mooiquote:
Ha nee, het is geen Valentina of Roos of Hartje maar...Mooie naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maak alsjeblieft geen grapjes over Mark Rutte![]()
Ha nee, het is geen Valentina of Roos of Hartje maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maak alsjeblieft geen grapjes over Mark Rutte![]()
Dat kwartje wilde bij mij ook niet vallen, maar ik durfde er niet naar te vragen.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de vergelijking met Mark Rutte trouwens
quote:Op maandag 14 februari 2011 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kwartje wilde bij mij ook niet vallen, maar ik durfde er niet naar te vragen.
Ach soquote:Op maandag 14 februari 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor de knullen, ik niet haha, maar die naam is echt mooi
Die is ook jarig vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de vergelijking met Mark Rutte trouwens
Je kan het erger treffen..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ja, mooi naam
[..]
Die is ook jarig vandaag
Ik met Chevy Chasequote:Op maandag 14 februari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan het erger treffen..
Ik ben tegelijk jarig met o.a. Stacey Rookhuizen
Chevy Chasequote:Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik met Chevy Chase, Jack Spijkerman, Maurice de Hond en volgens mij ook Jan Marijnissen.
Oooooooohw zo...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ja, mooi naam
[..]
Die is ook jarig vandaag
Ach so.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ja, mooi naam
[..]
Die is ook jarig vandaag
Dus ik mis niks?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:04 schreef Lutte het volgende:
Ik zit al een uur naar mensen die een zak cornflakes leegeten te kijken.
Daar gaat haar nachtrustquote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
Valentijns baby, zou ze mama's temperament hebben?
Nee... Kale knul ging net zo'n ander ventje ronddraaien op een bureaustoel. En ze vervelen zich. Vooral dat.quote:
Whehehehe, ach daar mag ik niet om lachen, ik had er 2 zoquote:
2 terrorbaby's?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe, ach daar mag ik niet om lachen, ik had er 2 zo
Ach ik vond het hem wel leuk in Three Amigo;squote:
Jaquote:
'quote:Op maandag 14 februari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik vond het hem wel leuk in Three Amigo;s
Oh dat lijkt me vreselijk, huilbaby's. Gebrek aan slaao is al vreselijk maar als je kind pijn heeft is het drie keer dramaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Die sliepen niet, nou ja oudste was het ergste, die maakte hazeslaapjes van 10 minuten
Maar die had auw darmpjes heel erg dus die jankte alleen maar
Dat helpt dus echt niet hequote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me vreselijk, huilbaby's. Gebrek aan slaao is al vreselijk maar als je kind pijn heeft is het drie keer dramaDe venkelthee was ook vast wel een keertje uitgewerkt hè?
Ik wel, ik werd pas met 6 een draakquote:
Waar?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:33 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond
De brabantse gek is er weer![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt dus echt niet he
Alhoewel ik die zelf wel lekker vond
Hij kreeg allergie voeding en toen was het over
Toen lachte hij alleen nog maar, 23 uur per dag
Die Australische is leuk jaquote:
Let op de verleden tijd.quote:
Dat viel ook nog wel mee volgens mij. Mijn zusje was erger op dat gebied. Ik heb wel een boel van haar geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, ik werd pas met 6 een draak
Jawel is ook wel zo, alleen na al die slapeloze nachten is dat lachen wel leuk, maar niet als jij wil slapen en hij nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Maar dat lachen en kirren is zo schattig![]()
Kan me voorstellen dat je je van dat huilen zo machteloos voelt.
Halloquote:
Ik was wel lief, maar toen begon ik echt overal om te huilenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Let op de verleden tijd.
[..]
Dat viel ook nog wel mee volgens mij. Mijn zusje was erger op dat gebied. Ik heb wel een boel van haar geleerd.
Hahaha oh geweldigquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel is ook wel zo, alleen na al die slapeloze nachten is dat lachen wel leuk, maar niet als jij wil slapen en hij niet
Ik dacht overdag slim te zijn en hem dan bij mij in bed te leggen, sliep hij 10 minuten, was ik net weg en dan ging hij liggen schateren
De Australische is echt super. Heerlijke dingen komen er voorbij. Straks een workshop in een chocolateriequote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die Australische is leuk ja![]()
Die Nederlandse serie vind ik echt vreselijk
Er is ook een Nederlandse?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die Australische is leuk ja![]()
Die Nederlandse serie vind ik echt vreselijk
Nietusquote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha oh geweldig![]()
Zo'n giechelende baby die je uit je slaap houdt.
Goed heurquote:
moooooiquote:
Slaan de nieuwe medicijnen goed aan nu (met betrekking tot humeur enzo ? )quote:
Ja! Of is dat Topchef? Met die vreselijke Robert Kranenborgquote:
Oh dat vind ik zo liefquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nietus![]()
Jawel dan was hij zo schattig, echt schateren ook he
Ik dacht alleen tofchef. Masterchef alleen Australische....quote:Op maandag 14 februari 2011 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Of is dat Topchef? Met die vreselijke Robert Kranenborg![]()
Volgens mij hebben we TopChef en Masterchef hier.
Je bent nu tante, je kan nu genieten zo vaak als je wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zo liefalles lacht dan, dat kleine lichaampje, die ogen en dan dat schattige tandvlees
![]()
oh god
Hahaha jaquote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent nu tante, je kan nu genieten zo vaak als je wilt
Ja, Masterchef is leuk! Topchef niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw
http://nl.wikipedia.org/wiki/Masterchef_(Nederland)
Nog niet echt, ik ben overdag nog steeds lusteloos, vandaag weer. Durfde gewoon niet naar mijn werk... Ben dus ook niet geweest..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moooooi
[..]
Slaan de nieuwe medicijnen goed aan nu (met betrekking tot humeur enzo ? )
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Masterchef is leuk! Topchef niet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen die ene vies... die boven het eten zweet
Wie is dat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind alleen die ene vies... die boven het eten zweet
Tjuus en succesquote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
Even naar het kantoor van de begeleiding, een nieuwe kracht aan de tand voelen![]()
Is Herman den Blijker dat opwindspeeltje?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is dat?Herman den Blijker?
Die vind ik leuk
Die bij masterchef..quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is dat?Herman den Blijker?
Die vind ik leuk
Awww, je mist voedsel, daar moet je aan wennen schatjequote:
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is Herman den Blijker dat opwindspeeltje?
Topchef?quote:
Oh, ik mag nog een maaltijd... die had ik al 2 uur geleden moeten hebben ;')quote:Op maandag 14 februari 2011 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Awww, je mist voedsel, daar moet je aan wennen schatje
Dat wil wel eens helpenquote:
zorg dat ze gaat cityvillen, need neighbours!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wil wel eens helpen
Ik ben zo ook weg, kapster komt en die moet ik facebook uitleggen
Dat riep ie een keer bij Topchef, toen ie vond dat er te weinig saus op het vlees lag. En dan die hongerige blik erbij, ik lag onder de bank van het lachen.quote:
Gatverdammequote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat riep ie een keer bij Topchef, toen ie vond dat er te weinig saus op het vlees lag. En dan die hongerige blik erbij, ik lag onder de bank van het lachen.
Oh, die ken ik niet eens. Ik denk dat mijn hongerige blik te veel op de gerechten gericht isquote:
Oh die heeft ook iets onsmakelijks, en dan heb ik het niet over zijn gerechten.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik Pierre Wind, die hele drukke persoon in ieder geval.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet eens. Ik denk dat mijn hongerige blik te veel op de gerechten gericht is
Ik vind er nog steeds vrij weinig aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Heee Benny
Ik zit dit nu echt al voor de tigste keer te luisteren en ik word er nog steds blij van
ik heb gewoon iedere keer weer de kippenvel op mijn rug staanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds vrij weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |