Een inbreker!quote:
Nog 1 uur en 25 minutenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
Zo de ribbetjes hebben de eerste halte, mijn maag, bereikt
Charmante engelquote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Ga je ook kijken vanavond ?
Ik heb ook zo'n ideequote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij gaat het hier dood worden de komende 3 maanden
ik blijf gewoon hierquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
doe ik gezellig met je meequote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik niet want ik breng wel leven in de brouwerij!
Ik had het alleen even... druk vandaag.
In de sc is het in ieder geval al gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordt
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe leuk SST wordt
Wel grappig... het toch wel een paar jaar stil gelegenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mwa, ik ben heel die Real life shows een beetje zat.
En 1 tot 8 april ben ik een weekje weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik gezellig met je mee
alleen zo de dagen rond 5 maart moet je me 5 dagen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm maar dan nog, je hebt ook nog de reality shows van de artiesten en dergelijkequote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig... het toch wel een paar jaar stil gelegen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En 1 tot 8 april ben ik een weekje weg.
dan houd ik het wel levendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat is anders... streamingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm maar dan nog, je hebt ook nog de reality shows van de artiesten en dergelijke
Je kan terugkijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kut vergeten op te nemen
Luttequote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
Kan iemand me even dwingen mijn tas in te pakken?
Hoezo, dadelijk toch tijd zat voor ?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LutteGa jij als de sodemieter even je tas inpakken, anders geen Secret Story voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |