nananana nananaquote:
Leugenaar:quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
Shit had ik zomaar de lapo gejatGeen idee waar het over ging vandaar de titel
quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
Shit had ik zomaar de lapo gejatGeen idee waar het over ging vandaar de titel
Wat leugenaar? Ik had geen idee waar het over ging. En dat zomaar dat klopt dan misschien niet neequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat leugenaar? Ik had geen idee waar het over ging.
I rest my casequote:En dat zomaar dat klopt dan misschien niet nee
Maakt jou helemaal voor (van?) mijquote:
Dat doet me dan weer aan de Thong Song denkenquote:
But when we are apart, I feel it tooooooooooquote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
ITS TEARIN UP MY HEART WHEN IM WITH YOU!!![]()
![]()
Hap?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
But when we are apart, I feel it toooooooooo
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk isquote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Het is geen schande om bewust de lapo te pakken hoor Oognip. Mag je best voor uitkomen.
Ik vind het wel een slick move, zo recht voor de neus van oh-oh.
Cisqoquote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan de Thong Song denken
Heb je een fliendje?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door de Griek, die heeft me met honden en kind in de auto geladen, we hebben 2 uur lang op het veld gezeten , naja, zij liepen, de honden renden, ik zat op een putdeksel, en nu kijken we voor de tweede keer vandaag toy story 3, en gaan we dalijk eten
Geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk is
Whehe, purhaps, hij moet eerst nog ff scheiden van mn beste vriendin, maar die verhuisd volgende week in elk geval naar dr eigen huisjequote:
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, purhaps, hij moet eerst nog ff scheiden van mn beste vriendin, maar die verhuisd volgende week in elk geval naar dr eigen huisje
Is dat een regel?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?
Nou dan mag het al eeuwenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?
Klinkt leukquote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan mag het al eeuwen![]()
Anyhow, tis niks geks, hij ligt te snurken hier op de bank nu, ik speel met dochterlief, maar hij gaat zo wel koken, ik heb net het vlees hier gemaakt, zometeen verkassen we naar zijn casa
Nah, ik hoorde van een gezamelijke vriendin dat zij niks lievers zou zien dan dat ik de stiefmoeder van hun kleine word, dus zelfs dat zit wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leukGewoon lekker afwachten waar het schip strand. Alhoewel ik me voor kan stellen dat je vriendin er toch niet zo happy mee is
Dochtertje is van hun samen?
ik weet het nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwab, hoest met je meisje en doe je nog iets onbenulligs voor haar morgen
Ohja, Valentijnquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwab, hoest met je meisje en doe je nog iets onbenulligs voor haar morgen
Nou weet je wat het is... Heel vaak als ik de lapo wil pakken en ik heb wat getypt en ik druk op invoeren dan krijg ik vaak de melding dat ik geen rechten heb om te postenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk is
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is... Heel vaak als ik de lapo wil pakken en ik heb wat getypt en ik druk op invoeren dan krijg ik vaak de melding dat ik geen rechten heb om te postenEn dat had ik nu min of meer ook verwacht/gehoopt
Normaal bedenk ik van te voren een titel dus nu was ik in shock en dacht ik shit
Oooh dit klinkt ook slecht he? Ik kan me er niet meer uitlullen geloof ik
Oh ehh... die rooie envelop van morgen, die moet je maar ff meteen door de shredder doen dan...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, Valentijn
Daar heb ik nou echt altijd een bloedhekel aan gehad, dat gemaakte gedoe.
Doe gewoon de rest van het jaar ook leuk tegen elkaar
Nou, ze zei het niet tegen mij, maar tegen een vriendin , degene waarvan ik Sjon heb en waar zij ook een hond van hebben, en ze waren al samen aan het bekokstoven hoe ze ons zouden koppelenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel bijzonder, dat je beste vriendin het niet erg vindt dat jij wat zou krijgen met haar nog-niet-echte-ex
Heeft ze dat zelf ook al gezegd tegen je dan? Als beste vriendin? Of alleen via via gehoord?
Nee niet eensquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Ll, ben je in een romantische bui, met je songteksten?
Dus eerst swappen jullie honden, daarna husbands?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze zei het niet tegen mij, maar tegen een vriendin , degene waarvan ik Sjon heb en waar zij ook een hond van hebben, en ze waren al samen aan het bekokstoven hoe ze ons zouden koppelen
Niet echt maar digitaal gaat het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En wat Cat zegt; het is echt niet erg om toe te geven dat je de lapo expres pakt, doe ik ook vaak genoeg...
Maar goed, je bent niet echt goed in toegeven hm?
Oh, dan ga ik ook nog even snel een kaart sturenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier ookvoor Valentijn, was toch ooit voor geheime liefdes
![]()
En nou kan ik mijn bloemen niet voor een normale prijs kopen![]()
ik wacht wel tot dinsdag
Nee ik heb geen ruilmateriaal voor dr, naja sjon kan ze krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus eerst swappen jullie honden, daarna husbands?
Eerst testen of die kerel net zo kan likken als Sjon dan héquote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ruilmateriaal voor dr, naja sjon kan ze krijgen
Het scheelt natuurlijk ook wel dat het kind gek op je honden is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
42?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als mijn hun gaat swappen vind ik het best, als het maar ook zo eerlijk gaat
Dat.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En wat Cat zegt; het is echt niet erg om toe te geven dat je de lapo expres pakt, doe ik ook vaak genoeg...
Maar goed, je bent niet echt goed in toegeven hm?
eh, wattequote:
Ohohohohooooooooooooooooohohohohoooooooooooquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet eenshet is die Spotify list zeg ik je! Die staat alleen maar vol met die meuk
Digitaal kun je er vaak niet onderuit om toe te geven dat wat je hebt gepost inderdaad was hoe het is. In het echte leven kun je het verhaal nog wat bijschaven of de ander ervan overtuigen dat iets toch nét anders zit dat hij/zij dacht obv jouw verhaal. Hier staat het opgeschreven. Is niks op af te dingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet echt maar digitaal gaat het een stuk makkelijkerOk ik deed het expres
Dat zit iig wel hondensnorquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Het kind is opgegroeid met mn honden dus dat zit wel snor in elk geval haha, ze ligt nu met Kees te bekken naast me
Ja dat vroeg ik hou dus.quote:
Nu Unbreak my heart van Tonie Brekstonquote:Op zondag 13 februari 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohohohohooooooooooooooooohohohohooooooooooo
Caught in a bad romance!
Say you'll love me again!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu Unbreak my heart van Tonie Brekston
Oh, so dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik hou dus.
42 is het antwoord op alles. Volgens de Hitchhikers guide to the Galaxy
Heb je een aquarium?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als je kater naar binnen komt en op de bank gaat liggen met dikke buik en hij ruikt naar verse vis, wat betekent dat?
Ik maak me niet druk om de lapo. Maar verbaas me telkens over de manier waarop Oognip reageert.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Jemig dames, die lapo, is het echt iets om ons druk om te maken?
Dat je bier moet gaan pakken en miss oma wordt?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als je kater naar binnen komt en op de bank gaat liggen met dikke buik en hij ruikt naar verse vis, wat betekent dat?
En wat is er op 2 maart?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
Zo mijn schatje is ook weer thuis, na het hele dorp voorzien te hebben van folders en flyers voor 2 maart.
Dat hij uit eten is geweest!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je bier moet gaan pakken en miss oma wordt?
Provinciale Staten verkiezingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
Zo mijn schatje is ook weer thuis, na het hele dorp voorzien te hebben van folders en flyers voor 2 maart.
Pas op de wekker hé!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wij gaan verkassen naar het andere huis en eten, steggel rustig verder allemaal
Een lege nu zeker dan?quote:
Eet smakelijk en prettige avond!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wij gaan verkassen naar het andere huis en eten, steggel rustig verder allemaal
Thnx voor de tipquote:
O aha, daar doen wij niet aanquote:
Ik gok dat het water er nog wel in zitquote:
Je mag toch gewoon in Nederland stemmen?quote:
Alleen voor de landelijke verkiezingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Strega het volgende:
Je mag toch gewoon in Nederland stemmen?
Dat bovenste is waar ja en dat vind ik vervelend genoeg, maar ja wat doe je er aan? Ja niet zo druk maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Je komt op mij over als iemand die heel veel twijfels heeft over zaken waar menig mens niet eens bij stilstaat, die eventjes negeert en gewoon toch datgene doet/post en 1 seconde daarna denkt OSHITOSHITWATHEBIKNUGEDAANAAAAAH!!!!![]()
![]()
En dan probeert te doen alsof het niet gebeurd is.
En weet je.... door wat na die ene seconde gebeurt vestig je er juist de aandacht op en gaan mensen het wellicht kritscher bekijken dan eigenlijk nodig is. Gewoon, omdat jij er zo verkrampt over doet.
Buut'nlander!quote:
Ah, ja dan houd het op.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen voor de landelijke verkiezingen.
Quoten gaat even niet beter dus dan maar zo.quote:Ik maak me niet druk om de lapo. Maar verbaas me telkens over de manier waarop Oognip reageert.
Net zoals ik me ook niet druk maak over met wie oh-oh en Sjon bekken, maar daar mogen jullie ook rustig over doorkletsen hoor.
Wij hier net zo. Je moet niet miepen als je zelf de moeite niet neemt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buut'nlander!
Ik ga altijd stemmen. Omdat het kán.
En omdat ik in de Provinciale Staten een goede partij wil hebben die het nu inziet van mijn werk.
Ik maak er een 'heisa' van omdat ik uit ervaring weet hoezeer onzekerheid en faalangst in de weg kan zitten bij stage en het uitoefenen van je beroep. En ik zou het fijn vinden voor je als jij daar minder last van had dan ik en een beetje inzicht kreeg in je gedrag en het effect wat het heeft op jezelf en op anderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat bovenste is waar ja en dat vind ik vervelend genoeg, maar ja wat doe je er aan? Ja niet zo druk maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Zo nu en dan post ik nog iets zonder na te denken, zo ook nu maar moet er dan zo'n heisa van gemaakt worden? Dat vind ik ook iets overdreven. En ja ik weet dat ik het zelf ook uitlok met mijn reacties, maar dat mag je ook wel met een korreltje zout nemen.
Ik kwam er gewoon even niet meer uit waardoor het een warrig/onduidelijk/onlogisch/oneerlijk verhaal is/lijkt. Spiet mie donders.
Wij kregen hier vorige week een brief van den Burgervader en wethouders over Burgernet.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
\ik ga ook altijd stemmen en ik lag in een deuk toen de stempas kwam begeleid met een brief met een foto van onze nieuwe burgemeester
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij kregen hier vorige week een brief van den Burgervader en wethouders over Burgernet.
Keurig met naam en adres, want het moest een persoonlijke brief zijn.
Helaas stond er als aanhef op iedere brief; "Geachte mevrouw Jansen"
Ja maar, wij mógen nietquote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Buut'nlander!
Ik ga altijd stemmen. Omdat het kán.
En omdat ik in de Provinciale Staten een goede partij wil hebben die het nu inziet van mijn werk.
Als het niet vriendelijk overkwam, mijn excuses.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Quoten gaat even niet beter dus dan maar zo.
Ik verbaas me telkens over jouw manier van feedback geven. Die mag ook wel een tandje vriendelijker. Niet iedereen heeft zulke fantastische reacties als jij.
Heel het dorp toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij kregen hier vorige week een brief van den Burgervader en wethouders over Burgernet.
Dat weet ik.quote:
Mijn god, wat een faal!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Uit jouw reactie heb ik niet op kunnen maken dat je me wilde helpen met je verhaal, dus dat was me niet duidelijk. En als je dat wilt zou ik het wel zo fijn vinden om het via pm te doen, zodat ik rustig mijn verhaal kan doen.quote:Ik maak er een 'heisa' van omdat ik uit ervaring weet hoezeer onzekerheid en faalangst in de weg kan zitten bij stage en het uitoefenen van je beroep. En ik zou het fijn vinden voor je als jij daar minder last van had dan ik en een beetje inzicht kreeg in je gedrag en het effect wat het heeft op jezelf en op anderen.
Maar als je dat liever niet hebt dan zal ik proberen het te negeren. Geen garanties though.
Laatste tip: als je er even niet uitkomt: diep ademhalen, wat te drinken halen/kat aaien/whatever en dan weer posten. Kom je vast met een prima logisch verhaal van hoe het in elkaar zat.
Ja, met vrijdag excuusbrief.quote:
Ik weet een leuke TT nu, ik ga huntenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zo'n lapo al niet teweeg brengt hé
Ja, de hele Gemeente zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel het dorp toch?Stond hier zelfs in de krant
Nou ja, ik vind ook wel dat als zowel Muis als ik Oognip op haar "fout" wijzen, Oognip wel een beetje overtrokken reageert... Nou trek ik me daar weinig van aan, maar goedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
Cat, jij maakt je nu toch minstens zo druk als Oognip zelf volgens jou doet?
Ik snap al die heisa eerlijk gezegd ook niet hoor, jij hoeft haar toch niet te veranderen oid?
Niet lullig bedoeld, geen aanval, maar ik verbaas me eerlijk gezegd ook over dat volledig uitpluizen van iets dat ze zegt en dat dan meteen te linken naar faalangst en wat dat dan doet in haar beroep enzo. Het is maar een lapoLaat lekker gaan. Het is steeds alsof Oognip zich moet verantwoorden voor alles wat ze zegt of doet.
Ik hoef echt geen kusjeknuffelkroelfeedback maar nu was het me helemaal niet duidelijk dat het goed bedoelde feedback is. Verder hou ik wel van feedback hoor zodat ik steeds 'beter' wordquote:Als het niet vriendelijk overkwam, mijn excuses.
Maar aan kusjeknuffelkroelfeedback die verpakt is in wollige teksten heeft niemand iets.
Dan kan ik het maar beter achterwege laten en ik denk dat dat is wat je me eigenlijk wil zeggen.
Prima, ga ik mijn best voor doen.(en dit is niet cynisch, sarcastisch of onvriendelijk bedoeld)
Kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ook niet zo heel raar aangezien je niet in een Nederlandse provincie woont
Ik snap Cat ook wel een beetje hoor, ik reageer nu eenmaal soms wat achterlijk. Maar ik voel me inderdaad ook wel alsof ik me moet veranderen, vandaar dat ik nu ook heel lang nadenk voordat ik op invoeren druk (behalve zonet danquote:Cat, jij maakt je nu toch minstens zo druk als Oognip zelf volgens jou doet?
Ik snap al die heisa eerlijk gezegd ook niet hoor, jij hoeft haar toch niet te veranderen oid?
Niet lullig bedoeld, geen aanval, maar ik verbaas me eerlijk gezegd ook over dat volledig uitpluizen van iets dat ze zegt en dat dan meteen te linken naar faalangst en wat dat dan doet in haar beroep enzo. Het is maar een lapoLaat lekker gaan. Het is steeds alsof Oognip zich moet verantwoorden voor alles wat ze zegt of doet.
Nou ja, en hier ben ik het dus weer niet mee eensquote:Op zondag 13 februari 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap Cat ook wel een beetje hoor, ik reageer nu eenmaal soms wat achterlijk. Maar ik voel me inderdaad ook wel alsof ik me moet veranderen, vandaar dat ik nu ook heel lang nadenk voordat ik op invoeren druk (behalve zonet dan)
Niet eens zozeer hierover, maar als die eerste post er niet was, had deze hele discussie niet plaatsgevondenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
toch iets langer nadenken voordat je post?
Misschien moeten we anderen wat minder op hun 'fouten' proberen te wijzenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind ook wel dat als zowel Muis als ik Oognip op haar "fout" wijzen, Oognip wel een beetje overtrokken reageert... Nou trek ik me daar weinig van aan, maar goed
Okee, het laatste wat ik er over zeg dan:quote:Op zondag 13 februari 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we anderen wat minder op hun 'fouten' proberen te wijzen
Want wat is de 'fout' nou helemaal? Ze verziekt de sfeer niet, ze post altijd gewoon vriendelijk mee. Ik vind persoonlijk juist weer dat er nogal overtrokken op fouten wordt gewezen bv. Iedereen denkt daar weer anders over.
Ik snap soms wel dat het Oognip irriteert, omdat het haar wel vaker overkomt hier. Dan duiken er een paar (heel goed bedoeld) bovenop, toen met die veilige seks en nog met een paar dingen, en dan moet zij zich gaan zitten verdedigen en gaat men er maar over door.
Je kunt dan idd beter maar even een PMetje sturen ofzo, of het gewoon negeren.
En nu hou ik er ook over op
Snacktijd
Ja hoor, we gaan weer gezellig doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Sjongejonge![]()
Is het nou echt een kwestie van 'hullie vinden het ook!!!' en je gelijk willen halen?
Laat het los, in godsnaam.
Dat waardeer ikquote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
En om het gezellig te houden heb ik mijn post ge-edit.
Ik ga jagen danquote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Held die straks de lapo pakt en zegt dat het onbedoeld was
I dare you.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Held die straks de lapo pakt en zegt dat het onbedoeld was
Snel! Onderwerp waardoor niemand meer de lapo durft te pakken!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
Dus nu gaan er een stel lapo-hunten waardoor het op het eind heel snel gaat en iemand per ongeluk de lapo heeft
En geen kip (how very FF) die dat gelooft dan
![]()
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHMquote:Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snel! Onderwerp waardoor niemand meer de lapo durft te pakken!
Hai! Gaat jullie kleine vent goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:21 schreef nokwanda het volgende:
Hoi, hier iemand die een hekel heeft aan topics openen
Mijn broer!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHM
Daar weet ik heul geen onderwerpen voor
Oh:
Wie kan alle achterkleinkinderen van Koningin Juliana opnoemen?
quote:
Das best logischquote:
Lekkurrrr!!!quote:
Maar natuurlijk.... wij allenquote:
Ik zal inhoudelijk niet ingaan op jouw leeskwaliteiten (quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is jouw broer een achterkleinkind van juliana?
Als mijn schoonzus ooit wegvalt (afkloppenquote:
Vertel! Ik denk trouwens dat ik ze ook allemaal weet. Zijn allemaal geboren toen ik er al was tenslottequote:
Ben ik ook best goed in hoor, al zeg ik het zelf.quote:
Was een gokje hoor.quote:
Amala?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Van Beatrix:
Amala, Alexia, Ariane, Eloïse, Claus-Cazimier, Leonore, Zaria en Luana
FAAL!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Van Beatrix:
Amala, Alexia, Ariane, Eloïse, Claus-Cazimier, Leonore, Zaria en Luana
Mijn oven doet het nog steeds niet, dus ik behelp me met een kapsalonnetjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* Cat22wil ook sushi*
Nu moet ik me behelpen met afbakbroodjes.
Kijvende wijven, gotta love 'em!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Was een gokje hoor.
Had zomaar de lapo kunnen zijn met de snelheid die kijvende vrouwen produceren met het volposten van een topic.
Ofzoiets
Nu voel ik me opeens een stuk beter met mijn broodjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn oven doet het nog steeds niet, dus ik behelp me met een kapsalonnetje
Zeg, uitsloverT, lees je wel eens terug?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Van Irene:
Carlos Jr (hoewel niet erkend), Julia en brusje
Klinkt al beter dan zoertje.quote:
Ja, tot er weer zo'n braafneus probeert de boel te sussenquote:
Ja ik denk het wel, er is alleen een draaiknop dol (verkeerde kant op gedraaidquote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Is je oven nog wel te maken Greys?
Oh shut itquote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, tot er weer zo'n braafneus probeert de boel te sussen
En dit weet je zonder Google?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef tombolafan het volgende:
Amalia dan
Van Margriet:
Anna, Lucas, Felicia, Isabella, Samuel, Benjamin, Emma, Pieter, Magali en Eliane
Ja sorry, Margarita heeft nog niet teruggemaild wat het geslacht wordtquote:
Ja, erg hequote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Strega het volgende:
[..]
En dit weet je zonder Google?Knap hoor.
Bij veel mensen zou ik roepen dat googlen een kunst is, maar van Tombo weet ik gewoon dat zij het echt uit haar hoofd weet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Strega het volgende:
[..]
En dit weet je zonder Google?Knap hoor.
Flauw van d'r!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorry, Margarita heeft nog niet teruggemaild wat het geslacht wordt
Ik ben al jaren voor het gewone volk, laat me dan één keer voor het ras gaan ja.quote:
Ik neem slechts negerpatat tot mij, puur uit solidariteitquote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al jaren voor het gewone volk, laat me dan één keer voor het ras gaan ja.
Mijn neefje scheelt 5 dagen met Ariane, worden we familiequote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet trouwens alleen dat mijn neefje en Amalia gaan trouwen. Ze schelen ten slotte maar 6 dagen.
Als je wacht dan gaat hij het misschien weer vanzelf doen. Net als mijn droger.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, er is alleen een draaiknop dol (verkeerde kant op gedraaid![]()
).
Maar daarvoor moet de bovenklep er af en dat moet aan de achterkant. Daarvoor moet dat ding van zijn plaats en dat eh.... is moeilijk. Dus ik stel het nog even uit
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn neefje scheelt 5 dagen met Ariane, worden we familie
Racist!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem slechts negerpatat tot mij, puur uit solidariteit
Mijn meneer heeft daar zo'n speciaal ladenkastje voor. In de schuur, met veel laatjes en spijkers en schroeven dan in de laatjes Laatst heeft tientonner Pogo hier het hele kastje op de grond geflikkerd. Feest overal schroeven en spijker, plus de rest dat meeging bij z'n kamikaze aktie.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal beginnen met de knop te bestellen
En rossi gooide vanavond zo mijn glas van tafel.
Volgens mij vindt hij dat ik zo alvast kan wennen aan een kind ofzo
En ik wist niet dat wij zoveel schroefjes hadden en dan ook nog in zoveel verschillende maten.
Of een loodgieter bestellenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Als je wacht dan gaat hij het misschien weer vanzelf doen. Net als mijn droger.![]()
Ik wilde eigenlijk gewoon een man bestellen die dan die knop meeneemt en hem er meteen in zetquote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal beginnen met de knop te bestellen
Ja, ik zie het voor me!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ladenkastje was mateloos interessant en alle bakjes die op de tafel stonden nog interessanter.
En het vrouwtje maar bukken wat al niet zo goed gaat.
Koop gewoon een nieuwequote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon een man bestellen die dan die knop meeneemt en hem er meteen in zet
Maar dan moet ik eerst even achter en onder de oven schoonmaken
Achter en onder de oven is het bij de meeste mensen zo! Hier tenminste welquote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon een man bestellen die dan die knop meeneemt en hem er meteen in zet
Jaaaa, die doet het primaquote:
Een nieuwe man? Waar koop je die? Linkje?quote:
Volgens de google-ad hiernaast op www.datesome1.comquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een nieuwe man? Waar koop je die? Linkje?
I hear ya. Ik was blij dat ik de vriezers al had verplaatst voordat de mannen van de ketel kwamen. Ook al 'komen die in zoveel huishoudens en hebben al meer viezigheid gezien'. Niet in mijn huis!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
dat kan ook heb je een los gasfornuis?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En die doet ook ovens?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens de google-ad hiernaast op www.datesome1.com
Anomaliaquote:
Das wel een goeie voor een contactadvertentiequote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon onder de over bukt om te poetsen, dan doet die man zijn ding met jouw knopjes welquote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie vraagquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze heet toch eigenlijk Catharina-Amalia? en dan nog Beatrix Carmen Victoria
Waarom weet ik dit uit mijn hoofd?
Dirty mindquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Das wel een goeie voor een contactadvertentie
Jij kent ze toch niet allemaal uit je hoofd hé?quote:
Inderdaad. Toen heb ik me nog afgevraagd wat de ouders bezielde om haar Amalia te nomen. Catharina is toch veel mooier.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja, weet ik ook iddquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Hell no. Ik heb al meer dan voldoende nutteloze weetjes in mijn hoofd.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij kent ze toch niet allemaal uit je hoofd hé?
Gelukkig, dan voel ik me niet zo alleen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no. Ik heb al meer dan voldoende nutteloze weetjes in mijn hoofd.
Gezien het tempo waarin wij hier gaan is dat wellicht handig.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Hallo,
Aangezien Vonkenboer en vriendin van Vonkenboer ergens in het komen jaar zullen gaan samenwonen en wij daar een graag een kat bij willen gaan nemen, was ik eigenlijk benieuwd naar het financiële kant van het nemen van een kat. Zowel de eenmalige kosten voor het aanschaffen van een kattenbak, speeltjes, krabpaal e.d. maar ook de maandelijks terugkerende kosten.
Ik heb namelijk zelf geen flauw idee wat zo'n beestje zal gaan kosten in de maand aangezien ik zelf nooit een kat als huisdier gehad en mijn vriendin kan mij dat ook niet vertellen; al hebben die in een ver verleden al wel katten gehad.
Wat vinden jullie gewoon een apart topic openen ?
Er loopt/is daar een topic over volgens mij, ik ga zoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Hallo,
Aangezien Vonkenboer en vriendin van Vonkenboer ergens in het komen jaar zullen gaan samenwonen en wij daar een graag een kat bij willen gaan nemen, was ik eigenlijk benieuwd naar het financiële kant van het nemen van een kat. Zowel de eenmalige kosten voor het aanschaffen van een kattenbak, speeltjes, krabpaal e.d. maar ook de maandelijks terugkerende kosten.
Ik heb namelijk zelf geen flauw idee wat zo'n beestje zal gaan kosten in de maand aangezien ik zelf nooit een kat als huisdier gehad en mijn vriendin kan mij dat ook niet vertellen; al hebben die in een ver verleden al wel katten gehad.
Wat vinden jullie gewoon een apart topic openen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Oognip op 13-02-2011 19:30:44 ]
Wat kost een kat ongeveer per jaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er loopt/is daar een topic over volgens mij, ik ga zoeken
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Ik wil toch nog wel wat toelichten als jullie het niet erg vinden. graag niet quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap dat je het hier neerzet. En voor wat het waard is: hartstikke duidelijk verhaal.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wist dat het goed was om even te wachten voor ik begon met zoeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat kost een kat ongeveer per jaar?
en recenter:
Wat kost een kat per maand?
Dank u, ik open dadelijk zelf wel even een topicquote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat kost een kat ongeveer per jaar?
en recenter:
Wat kost een kat per maand?
Eentje die ik daarvoor betaal!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel een goeie voor een contactadvertentie
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank u, ik open dadelijk zelf wel even een topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Je kan die 2e toch wel kicken? Is nog geen half jaar oud en staat vol infoquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dank u, ik open dadelijk zelf wel even een topic
Ik zag laatst een blikje kattenvoer waarop stond "Samara"quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognp ik herken zoveel van mezelf in je.
Ik hoop dat je snel een stukje dichter bij jezelf kunt komen
Ik vind Alexia trouwens nog veel erger als naam
A het is een kattenvoer merk
B zo heet het bastard kind van Bernhard ook
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje die ik daarvoor betaal!
Een professional!
Dat maakt het ook niet beter zeker he?![]()
En met een vast uurtarief weet je waar je aan toe bent.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Hoewel je daarvoor geen advertentie hoeft te zetten, die kun je gewoon online vinden
http://www.speurders.nl/erotiek.php?dest=/overzicht/erotiek/quote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje die ik daarvoor betaal!
Een professional!
Dat maakt het ook niet beter zeker he?![]()
Tegen wie zag je het meest op?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Oognip, wees nu maar gewoon jezelf dat is goed genoeg heb ik ondervonden.
De eerste keren dat ik hier wat neerzette deed ik ook zolang over een antwoord dat het onderwerp al lang vergeten was, alleen omdat ik bang was om iets stoms te zeggen.
Maar daar moet je je overheen zetten, wat we doen allemaal wel eens iets wat niet zo lekker valt.
Ik heb laatst met het NSF een aantal mensen mogen ontmoeten , geloof me daar zag ik echt tegenop maar het viel reuze mee en ik denk dat diegenen die ik nog niet ontmoet heb ook net zo;n lieve en aardige mensen zijn , die je graag willen helpen en steunen en je ook wel eens tegenspreken of raad willen geven die je misschien niet wil horen.
Maar je bent dan ook niet verplicht om het op te volgen.
Heb weleens een avondje doorgebracht met een vriendin en het bekijken van die adsquote:
Nu vraag je eromquote:Op zondag 13 februari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tegen wie zag je het meest op?[/roddel]
Ik pieker d'r niet overquote:Op zondag 13 februari 2011 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah to nou Greys
Gun ons ook een leuke zondagavond en regel een date met iemand uit zo'n advertentie
Heul nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over
Sorry. Misschien wil Tombola, die is wel in voor dat soort dingen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
Tenzij het weer gratis is in ruil voor een review natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Kippetje in de oven hier, mag nog een kwartier wachten, maar het ruikt al zo lekker in huis
Appel in een kippekont? Is dat lekker?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus dat mijn oven het ook weer doet!
Heb je nog appel en ui en zo in de kip zijn kont gepropt?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
Tenzij het weer gratis is in ruil voor een review natuurlijkDeal, wat kost het , ik ga inzamelen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik heb er gewoon zo eentje bij de poelier gekochtquote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus dat mijn oven het ook weer doet!
Heb je nog appel en ui en zo in de kip zijn kont gepropt?
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Appel in een kippekont? Is dat lekker?
Ik houd van gebakken appel, maar heb nog nooit een kip als pan gebruikt. Klinkt wel lekker.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik propte er altijd stukken ui in, stukken appel, tenen knoflook.
En ik smeerde hem in met ketjap, sambal en kipkruiden
Klinkt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik propte er altijd stukken ui in, stukken appel, tenen knoflook.
En ik smeerde hem in met ketjap, sambal en kipkruiden
Wat een smile , volgens mij heb je een goed weekend gehadquote:
yepzquote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een smile , volgens mij heb je een goed weekend gehad
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een smile , volgens mij heb je een goed weekend gehad
Binnen een minuut he?quote:
Dirrrtey details please?quote:
quote:
Ynske doet het met plaatjes en die zeggen meer dan duizend woordenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij is Yns een heel verhaal aan het typen
Kom op Yns we willen alles weten
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ynske doet het met plaatjes en die zeggen meer dan duizend woorden
Je hebt een vriendin?quote:
Mag Yns zelf vertellen.quote:
Zeg dat je geen mossel hebt gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
ben gister diertjes gaan kijkenmet vriendin en dr zoontje
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
O M F G Ynske
Kind, doe het niet _!!!!
nee wel een giraffequote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat je geen mossel hebt gezien
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
O M F G Ynske
Kind, doe het niet _!!!!
En een man.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee wel een giraffeen apen en een cheetah
Gij geilaard!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
Ok, dat was gister, wat heb je vannacht uitgespookt Yns?
Ja dat willen we wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
lekker geslapenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil hier [SC] #1169 Zonder goede TT! zo vreselijk graag deze [SC] #1169 Zonder goede TT! in plakken
Zou dat geen briljant goede garp zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef Ynske het volgende:
nee wel een giraffeen apen en een cheetah
Ik kan niet tegen raadselsquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Bijna lapo!Wie gaat hunten?
*afleidingsmanoeuvre*
Da's gemeen, ze kan hier heul niet meer antwoorden.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Yns, als ik jou in de TT zet, is dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |