nananana nananaquote:
Leugenaar:quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
Shit had ik zomaar de lapo gejatGeen idee waar het over ging vandaar de titel
quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
Shit had ik zomaar de lapo gejatGeen idee waar het over ging vandaar de titel
Wat leugenaar? Ik had geen idee waar het over ging. En dat zomaar dat klopt dan misschien niet neequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat leugenaar? Ik had geen idee waar het over ging.
I rest my casequote:En dat zomaar dat klopt dan misschien niet nee
Maakt jou helemaal voor (van?) mijquote:
Dat doet me dan weer aan de Thong Song denkenquote:
But when we are apart, I feel it tooooooooooquote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
ITS TEARIN UP MY HEART WHEN IM WITH YOU!!![]()
![]()
Hap?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
But when we are apart, I feel it toooooooooo
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk isquote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
Het is geen schande om bewust de lapo te pakken hoor Oognip. Mag je best voor uitkomen.
Ik vind het wel een slick move, zo recht voor de neus van oh-oh.
Cisqoquote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan de Thong Song denken
Heb je een fliendje?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker gebeld door de Griek, die heeft me met honden en kind in de auto geladen, we hebben 2 uur lang op het veld gezeten , naja, zij liepen, de honden renden, ik zat op een putdeksel, en nu kijken we voor de tweede keer vandaag toy story 3, en gaan we dalijk eten
Geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk is
Whehe, purhaps, hij moet eerst nog ff scheiden van mn beste vriendin, maar die verhuisd volgende week in elk geval naar dr eigen huisjequote:
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, purhaps, hij moet eerst nog ff scheiden van mn beste vriendin, maar die verhuisd volgende week in elk geval naar dr eigen huisje
Is dat een regel?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?
Nou dan mag het al eeuwenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze langer dan een maand niet hebben gesekst mag het, toch?
Klinkt leukquote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan mag het al eeuwen![]()
Anyhow, tis niks geks, hij ligt te snurken hier op de bank nu, ik speel met dochterlief, maar hij gaat zo wel koken, ik heb net het vlees hier gemaakt, zometeen verkassen we naar zijn casa
Nah, ik hoorde van een gezamelijke vriendin dat zij niks lievers zou zien dan dat ik de stiefmoeder van hun kleine word, dus zelfs dat zit wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leukGewoon lekker afwachten waar het schip strand. Alhoewel ik me voor kan stellen dat je vriendin er toch niet zo happy mee is
Dochtertje is van hun samen?
ik weet het nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwab, hoest met je meisje en doe je nog iets onbenulligs voor haar morgen
Ohja, Valentijnquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwab, hoest met je meisje en doe je nog iets onbenulligs voor haar morgen
Nou weet je wat het is... Heel vaak als ik de lapo wil pakken en ik heb wat getypt en ik druk op invoeren dan krijg ik vaak de melding dat ik geen rechten heb om te postenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ga dan niet doen alsof het per ongeluk is
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is... Heel vaak als ik de lapo wil pakken en ik heb wat getypt en ik druk op invoeren dan krijg ik vaak de melding dat ik geen rechten heb om te postenEn dat had ik nu min of meer ook verwacht/gehoopt
Normaal bedenk ik van te voren een titel dus nu was ik in shock en dacht ik shit
Oooh dit klinkt ook slecht he? Ik kan me er niet meer uitlullen geloof ik
Oh ehh... die rooie envelop van morgen, die moet je maar ff meteen door de shredder doen dan...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, Valentijn
Daar heb ik nou echt altijd een bloedhekel aan gehad, dat gemaakte gedoe.
Doe gewoon de rest van het jaar ook leuk tegen elkaar
Nou, ze zei het niet tegen mij, maar tegen een vriendin , degene waarvan ik Sjon heb en waar zij ook een hond van hebben, en ze waren al samen aan het bekokstoven hoe ze ons zouden koppelenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh da's wel bijzonder, dat je beste vriendin het niet erg vindt dat jij wat zou krijgen met haar nog-niet-echte-ex
Heeft ze dat zelf ook al gezegd tegen je dan? Als beste vriendin? Of alleen via via gehoord?
Nee niet eensquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Ll, ben je in een romantische bui, met je songteksten?
Dus eerst swappen jullie honden, daarna husbands?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze zei het niet tegen mij, maar tegen een vriendin , degene waarvan ik Sjon heb en waar zij ook een hond van hebben, en ze waren al samen aan het bekokstoven hoe ze ons zouden koppelen
Niet echt maar digitaal gaat het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En wat Cat zegt; het is echt niet erg om toe te geven dat je de lapo expres pakt, doe ik ook vaak genoeg...
Maar goed, je bent niet echt goed in toegeven hm?
Oh, dan ga ik ook nog even snel een kaart sturenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier ookvoor Valentijn, was toch ooit voor geheime liefdes
![]()
En nou kan ik mijn bloemen niet voor een normale prijs kopen![]()
ik wacht wel tot dinsdag
Nee ik heb geen ruilmateriaal voor dr, naja sjon kan ze krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus eerst swappen jullie honden, daarna husbands?
Eerst testen of die kerel net zo kan likken als Sjon dan héquote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ruilmateriaal voor dr, naja sjon kan ze krijgen
Het scheelt natuurlijk ook wel dat het kind gek op je honden is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
42?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als mijn hun gaat swappen vind ik het best, als het maar ook zo eerlijk gaat
Dat.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En wat Cat zegt; het is echt niet erg om toe te geven dat je de lapo expres pakt, doe ik ook vaak genoeg...
Maar goed, je bent niet echt goed in toegeven hm?
eh, wattequote:
Ohohohohooooooooooooooooohohohohoooooooooooquote:Op zondag 13 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet eenshet is die Spotify list zeg ik je! Die staat alleen maar vol met die meuk
Digitaal kun je er vaak niet onderuit om toe te geven dat wat je hebt gepost inderdaad was hoe het is. In het echte leven kun je het verhaal nog wat bijschaven of de ander ervan overtuigen dat iets toch nét anders zit dat hij/zij dacht obv jouw verhaal. Hier staat het opgeschreven. Is niks op af te dingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet echt maar digitaal gaat het een stuk makkelijkerOk ik deed het expres
Dat zit iig wel hondensnorquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Het kind is opgegroeid met mn honden dus dat zit wel snor in elk geval haha, ze ligt nu met Kees te bekken naast me
Ja dat vroeg ik hou dus.quote:
Nu Unbreak my heart van Tonie Brekstonquote:Op zondag 13 februari 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohohohohooooooooooooooooohohohohooooooooooo
Caught in a bad romance!
Say you'll love me again!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu Unbreak my heart van Tonie Brekston
Oh, so dusquote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik hou dus.
42 is het antwoord op alles. Volgens de Hitchhikers guide to the Galaxy
Heb je een aquarium?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als je kater naar binnen komt en op de bank gaat liggen met dikke buik en hij ruikt naar verse vis, wat betekent dat?
Ik maak me niet druk om de lapo. Maar verbaas me telkens over de manier waarop Oognip reageert.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Jemig dames, die lapo, is het echt iets om ons druk om te maken?
Dat je bier moet gaan pakken en miss oma wordt?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als je kater naar binnen komt en op de bank gaat liggen met dikke buik en hij ruikt naar verse vis, wat betekent dat?
En wat is er op 2 maart?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
Zo mijn schatje is ook weer thuis, na het hele dorp voorzien te hebben van folders en flyers voor 2 maart.
Dat hij uit eten is geweest!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je bier moet gaan pakken en miss oma wordt?
Provinciale Staten verkiezingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
Zo mijn schatje is ook weer thuis, na het hele dorp voorzien te hebben van folders en flyers voor 2 maart.
Pas op de wekker hé!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wij gaan verkassen naar het andere huis en eten, steggel rustig verder allemaal
Een lege nu zeker dan?quote:
Eet smakelijk en prettige avond!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wij gaan verkassen naar het andere huis en eten, steggel rustig verder allemaal
Thnx voor de tipquote:
O aha, daar doen wij niet aanquote:
Ik gok dat het water er nog wel in zitquote:
Je mag toch gewoon in Nederland stemmen?quote:
Alleen voor de landelijke verkiezingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Strega het volgende:
Je mag toch gewoon in Nederland stemmen?
Dat bovenste is waar ja en dat vind ik vervelend genoeg, maar ja wat doe je er aan? Ja niet zo druk maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Je komt op mij over als iemand die heel veel twijfels heeft over zaken waar menig mens niet eens bij stilstaat, die eventjes negeert en gewoon toch datgene doet/post en 1 seconde daarna denkt OSHITOSHITWATHEBIKNUGEDAANAAAAAH!!!!![]()
![]()
En dan probeert te doen alsof het niet gebeurd is.
En weet je.... door wat na die ene seconde gebeurt vestig je er juist de aandacht op en gaan mensen het wellicht kritscher bekijken dan eigenlijk nodig is. Gewoon, omdat jij er zo verkrampt over doet.
Buut'nlander!quote:
Ah, ja dan houd het op.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen voor de landelijke verkiezingen.
Quoten gaat even niet beter dus dan maar zo.quote:Ik maak me niet druk om de lapo. Maar verbaas me telkens over de manier waarop Oognip reageert.
Net zoals ik me ook niet druk maak over met wie oh-oh en Sjon bekken, maar daar mogen jullie ook rustig over doorkletsen hoor.
Wij hier net zo. Je moet niet miepen als je zelf de moeite niet neemt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buut'nlander!
Ik ga altijd stemmen. Omdat het kán.
En omdat ik in de Provinciale Staten een goede partij wil hebben die het nu inziet van mijn werk.
Ik maak er een 'heisa' van omdat ik uit ervaring weet hoezeer onzekerheid en faalangst in de weg kan zitten bij stage en het uitoefenen van je beroep. En ik zou het fijn vinden voor je als jij daar minder last van had dan ik en een beetje inzicht kreeg in je gedrag en het effect wat het heeft op jezelf en op anderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat bovenste is waar ja en dat vind ik vervelend genoeg, maar ja wat doe je er aan? Ja niet zo druk maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Zo nu en dan post ik nog iets zonder na te denken, zo ook nu maar moet er dan zo'n heisa van gemaakt worden? Dat vind ik ook iets overdreven. En ja ik weet dat ik het zelf ook uitlok met mijn reacties, maar dat mag je ook wel met een korreltje zout nemen.
Ik kwam er gewoon even niet meer uit waardoor het een warrig/onduidelijk/onlogisch/oneerlijk verhaal is/lijkt. Spiet mie donders.
Wij kregen hier vorige week een brief van den Burgervader en wethouders over Burgernet.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
\ik ga ook altijd stemmen en ik lag in een deuk toen de stempas kwam begeleid met een brief met een foto van onze nieuwe burgemeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |