Vervolgquote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ook echt een paar van die noppen in z'n gezicht
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoef hem nooit meer in een shirt van Ajax te zien.
OPROTTEN MET DIE GAST![]()
is bij jou de strafschop al gegeven?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Bij mij is het schot nog niet geschoten. Hahahahahahha mis
Ditquote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef Renesite het volgende:
Als Groningen straks even 3 punten scoort
quote:
Alles om Ajax te helpenquote:
Op een dag kijk je geen voetbal meer, maar kijk je Ajaxquote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kijk verdomme ook nooit meer voetbal.
Daarom ook de ' ' om 'fans'quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als simpele josti's.
Ga jij nou maar terug naar je treinen forum.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als simpele josti's.
dat wil ik nog wel zienquote:
El Ham is uberhaupt te slecht als voetballer.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is te traag om als buitenspeler te fungeren.²
Weg met je kut speler manquote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is te traag om als buitenspeler te fungeren.²
Aandoenlijk, die reacties van jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
DIE GAST NEEMT DIE BAL MEE MET DE HAND, HOE KAN JE DAAR NIET VOOR FLUITEN.
Die mongool is z'n bril vergeten of zo.
jij bent echt een zielig figuur..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
DIE GAST NEEMT DIE BAL MEE MET DE HAND, HOE KAN JE DAAR NIET VOOR FLUITEN.
Die mongool is z'n bril vergeten of zo.
Ik ga jou niet nog vaker waarschuwen met je achtelijke opmerkingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet om jouw reden
Jij overdrijft heel erg, kwalitatief gezien de beste speler van het veld.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ja, Met El Ham in je team kan je ook niet winnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
En nou Groningen 3 puntenToe dan toe dan
YEAH!
hooligan = achterlijke debiel?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, iemand moet toch de hooligan uithangen hier?
Volgens mij quote je de verkeerde postquote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga jou niet nog vaker waarschuwen met je achtelijke opmerkingen.
Bij deze ben je gewaarschuwd.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Gorill0r het volgende:
Kom op Groningen dalijk![]()
![]()
Pak die 3e plek!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Twente maar kampioen worden dan. Zolang PSV het maar niet wordt.
Groningen jonge!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom scoorde hij niet dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij overdrijft heel erg, kwalitatief gezien de beste speler van het veld.²
Die heb ik verwijderd kneus. Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
Volgens de media indoctrinatie ( die braaf justitie en andere hotemetoten met "verstand" van supporters hebben overschrijven) wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
hooligan = achterlijke debiel?
Ajax-fans zijn echt te triest voor woordenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/search/kut%20el
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jullie worden ook geen kampioen hoor
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Gramulanion het volgende:
Ach man, hij mag van mij wel weer naar Willem 2, kan ie daar mooi iedereen moeilijke passes geven met buitenkantje rechtsquote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij overdrijft heel erg, kwalitatief gezien de beste speler van het veld.²
Frank the Farmer zal hem nu alleen nog in de (schaduw)spits posteren. En terecht. Want kwalitatief gezien lacht de Moun de Jong keihard uit in zijn innocent gezichtje.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef truedestiny het volgende:
wat een instelling heeft die el ham joh. hele wedstrijd duels uit de weg gaan. ik snap niet dat de boer hem niet heeft gewisseld. en dan laten ze hem ook nog de penalty nemen ook.
En ook bijna niemand die zijn naam kan spellenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jullie worden ook geen kampioen hoor
Die gast spoort echt niet nee. Zijn er eigenlijk wel wedstrijden wanneer er geen kortsluiting in zijn hersenen onstaat?quote:
Geldt voor alle fans hoor, die erg simpele reacties.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn echt te triest voor woorden![]()
.
Nog 11 wedstrijden hoorquote:
Sowieso al 1 met een ban hier, triest gedrag van sommigen, werkelijk waar.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn echt te triest voor woorden![]()
.
Seedorf, Bergkamp, van Basten, Baggio.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja joh? Wat deed hij/zij dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso al 1 met een ban hier, triest gedrag van sommigen, werkelijk waar.
Nu breekt mijn klomp!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met het verschil dat Ajacieden nog enig recht van spreken hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat nou weer?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/MickHarren/status/36809489101361152
Check dit: "10tje voor degene wie kah door zijn kop schiet of invalide slaat"quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uh wie is ditquote:Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/MickHarren/status/36809489101361152
"Mick Harren is a Singer and Entertainer Singing Dutch and English songs"quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat nou weer?
Kah heeft niks gedaan, slaat nergens op.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check dit: "10tje voor degene wie kah door zijn kop schiet of invalide slaat".
Ik heb de wedstrijd verder niet heel goed gevolgd, wat heeft die Kah precies gedaan?
Hij gedroeg zich zoals jij op het forum gedraagd alleen dan op het forum... aka trollen trollen x10000000000quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check dit: "10tje voor degene wie kah door zijn kop schiet of invalide slaat".
Ik heb de wedstrijd verder niet heel goed gevolgd, wat heeft die Kah precies gedaan?
Marokkoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Voor degene die liefhebber zijn van complot theorieën...
Waar is El Hamdaoui geboren???
I rest my case
Kerkrade?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
I rest my case
Het raakt jullie omdat jullie 11!!! wedstrijden voor het einde het hoofd al in de schoot leggen of de handdoek in de ring gooien?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef gnilrednoz het volgende:
Gezeik op Ajax-fans hiero.. ja, het raakt ons dat we nu wss weer geen kampioen worden, ok? Is dat nou zo raar?
...
De mentaliteit valt inderdaad nog een hoop aan te verbeteren.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het raakt jullie omdat jullie 11!!! wedstrijden voor het einde het hoofd al in de schoot leggen of de handdoek in de ring gooien?
Ga dan lekker degraderen met die kutmentaliteit
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
I rest my case
Laat de "deskundig" analisten nog even joh..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gaan we nu over naar FC-Groningen - Graafschap? Dat Ajax heul niet goed presteerde... dat weten we nu
( Roda)
Herstel: EEN KUT-MAROKKAAN!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.²
HIJ IS ROTTERDAMMER!!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.²
Nee ik kan geen voetbal meer zien... Ik sta op ontploffen...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gaan we nu over naar FC-Groningen - Graafschap? Dat Ajax heul niet goed presteerde... dat weten we nu
( Roda)
No shit!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
HIJ IS ROTTERDAMMER!!
Volgens mij verwar je Mounir met Suarez.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat ik graag mag trollen maar nu ben ik bloedserieus. Geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam.quote:
whahahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137883
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
whahahaha![]()
Vooral gisteren was het grappig, toen Barça gelijk speelde.. Al die zogenaamde Barça en Real fans op elkaar tekeergaan..
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, straatvoetbal spelen met Van Persie vroeger, maar ik zie er geen complot inquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Je weet dat ik graag mag trollen maar nu ben ik bloedserieus. Geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam.
Die JohanK, zou die een ban krijgen denk je ?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137883
[ afbeelding ]
quote:JohanK
13 februari 2011 om 16:37
Gore Vieze Tering Kanker Hoeren Klote Kanker KUT Marokaan Leer Focking Kanker Tering Tyfus Strafschoppen Nemen Kankerhomo
Door JOU IS HET Focking Kampioenschap Verpest Gore Kankerlijer IK Hoop DAT JE Kankerfamilie EN JIJ Kanker KUT Aids Krijgen Kankerhomo!!!!
Als je de scheldwoorden wegdenkt valt zijn post wel mee toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die JohanK, zou die een ban krijgen denk je ?
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
quote:JohanK
13 februari 2011 om 16:37 #7
Gore Vieze Tering Kanker Hoeren Klote Kanker KUT Marokaan Leer Focking Kanker Tering Tyfus Strafschoppen Nemen Kankerhomo
Door JOU IS HET Focking Kampioenschap Verpest Gore Kankerlijer IK Hoop DAT JE Kankerfamilie EN JIJ Kanker KUT Aids Krijgen Kankerhomo!!!!
Doe nou niet zo blij, in die mickey mouse league van ons worden er door de topploegen gewoon weinig punten verspeeld. Nu staan we 5 punten achter; ik zie t somber in. Kans dat we nog kampioen worden is realistisch gezien gewoon niet zo grootquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het raakt jullie omdat jullie 11!!! wedstrijden voor het einde het hoofd al in de schoot leggen of de handdoek in de ring gooien?
Ga dan lekker degraderen met die kutmentaliteit
[..]
quote:JohanK13 februari 2011 om 16:37#7
Precies, want dan staat er :quote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de scheldwoorden wegdenkt valt zijn post wel mee toch?
quote:Marokaan Leer Strafschoppen Nemen
Door JOU IS HET Kampioenschap Verpest IK Hoop DAT JE Krijgen
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
.
Nubreektmijnklomp gaat gewoon verder op Voetbalzone.
Weet je hoeveel slechte wedstrijden Bergkamp heeft gespeeld? Ontelbaar. Dat geldt voor elke speler. El Hamdaoui is buitencategorie.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
En Banshee blijft zijn Mocro boy maar verdedigen.
Jij doet niet veel onder voor die idioot, wat een kortzichtigheidquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Typeert wel de fanbase van Ajax. Toppertjes
quote:AjaciedChris
13 februari 2011 om 16:39
Fucking EL Hamkaas, IK Hoop DAT DIE Aids Marrokaan. Gore Vieze Retard, GA DE Ballen VAN Allah Zuigen JIJ Vieze Terrorist!!!!!! Kampioenschap WEG
Mounir en Bergkamp in een post ?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je hoeveel slechte wedstrijden Bergkamp heeft gespeeld? Ontelbaar. Dat geldt voor elke speler. El Hamdaoui is buitencategorie.²
Ik ben niet blij, het mooiste zou in mijn ogen zijn dat 3 of 4 clubs tot de laatste speeldag om de title strijden. Ik supporter geen enkele eredivisieclub en probeer zo neutraal mogelijk over te komen. Alleen dit misplaatste calimero gedrag van een aantal van zich Ajax fans noemende personen laat mij mijn broek van mijn billen dalen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Doe nou niet zo blij, in die mickey mouse league van ons worden er door de topploegen gewoon weinig punten verspeeld. Nu staan we 5 punten achter; ik zie t somber in. Kans dat we nog kampioen worden is realistisch gezien gewoon niet zo groot
Heeft Mounir wel eens een goede wedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je hoeveel slechte wedstrijden Bergkamp heeft gespeeld? Ontelbaar. Dat geldt voor elke speler. El Hamdaoui is buitencategorie.²
Tja een salafistische moslim die in dienst van de joden speelt. Dat kan ook niet lang goed gaan natuurlijk.quote:
Om heel eerlijk te zijn zie ik een stuk minder gescheld bij de wat kleinere clubs. Met alle respect. Feyenoord/Ajax bedoel ik dan mee. Ik hoor een stúk minder los gescheld bij bijvoorbeeld een PSV, Twente en andere clubs.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij doet niet veel onder voor die idioot, wat een kortzichtigheid
quote:
Gramaticaal klopt het niet helemaal, maar hij gunt hem en zijn familie wel sex na de wedstrijd.quote:Door JOU IS HET Kampioenschap Verpest IK Hoop DAT Jij en je familie kut Krijgen.
Sex vóór de wedstrijd is de oplossing.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gramaticaal klopt het niet helemaal, maar hij gunt hem en zijn familie wel sex na de wedstrijd.
Ik wil Zlatan er ook nog wel bijzetten. Oh wacht, hij had een slechter moyenne bij Ajax.quote:
Typerend voor de mods daar. Veel onbekwame lui. Halen reacties weg op basis van of wat je zegt ze aanstaat of niet. Ik ken het ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn meningen worden altijd verwijdert en ben al gebannedEn ik scheld nooit of lok nooit ruzies uit...
Dat is haraam.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Agüero het volgende:
[..]
Sex vóór de wedstrijd is de oplossing.
Ja vroeger dacht ik dat dat nog wel een goeie kon worden als hij die foutjes eruit kon krijgen, maar dat is niet geluktquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Boy Waterman, die is me een partij slecht.
Dat, maar korte reacties worden ook verwijderd.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Het grappige van VZ is dat iedereen van die lange tekst schrijft met van die domme verhaaltjes om een groene randje te krijgen..
Hij is wel een speler waar mensen voor naar het stadion komen. Hij houdt wedstrijden altijd spannend met zijn capriolen!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vroeger dacht ik dat dat nog wel een goeie kon worden als hij die foutjes eruit kon krijgen, maar dat is niet gelukt
Hij heeft wel een bazenuittrap
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/3702/El_Hamdaoui/
Zo maak je reclame.quote:JobflexWerk.nl El Hamdaoui schiet in de 88ste minuut de strafschop niet binnen! Afvoeren, een enkeltje Marokko
Penalties missen, mag blijkbaar tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/3702/El_Hamdaoui/
Ajax op de 4e plek is daar gunstig aanquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is daar gunstig aan voor jou?
Gewoon je mond houden als je de wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Wing het volgende:
[..]
Penalties missen, mag blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Hij is tegen de Joden en de Duitsers.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is daar gunstig aan voor jou?
Boeren en logicaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ajax op de 4e plek is daar gunstig aan
Die trek ik sowieso niet open hoor als ik typquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden als je de wedstrijd niet hebt gezien.
Ook gunstig dat Groningen kampioen wordt in plaats van PSV?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ajax op de 4e plek is daar gunstig aan
Humor ik kon wel een lach gebruiken bedankt daarvoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Wing het volgende:
[..]
Die trek ik sowieso niet open hoor als ik typ
Liever Groningen dan Twente en Ajax iddquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ook gunstig dat Groningen kampioen wordt in plaats van PSV?
Lees eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Liever Groningen dan Twente en Ajax idd
Ik lach me kapot als Groningen boven jullie gaat eindigenquote:
Ja dat is lachen gieren brullenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Groningen boven jullie gaat eindigen
Dan ben jij zeker nummer 1 van Groningen?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Groningen boven jullie gaat eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |