Alles om Ajax te helpenquote:
Op een dag kijk je geen voetbal meer, maar kijk je Ajaxquote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kijk verdomme ook nooit meer voetbal.
Daarom ook de ' ' om 'fans'quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als simpele josti's.
Ga jij nou maar terug naar je treinen forum.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als simpele josti's.
dat wil ik nog wel zienquote:
El Ham is uberhaupt te slecht als voetballer.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is te traag om als buitenspeler te fungeren.²
Weg met je kut speler manquote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is te traag om als buitenspeler te fungeren.²
Aandoenlijk, die reacties van jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
DIE GAST NEEMT DIE BAL MEE MET DE HAND, HOE KAN JE DAAR NIET VOOR FLUITEN.
Die mongool is z'n bril vergeten of zo.
jij bent echt een zielig figuur..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
DIE GAST NEEMT DIE BAL MEE MET DE HAND, HOE KAN JE DAAR NIET VOOR FLUITEN.
Die mongool is z'n bril vergeten of zo.
Ik ga jou niet nog vaker waarschuwen met je achtelijke opmerkingen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet om jouw reden
Jij overdrijft heel erg, kwalitatief gezien de beste speler van het veld.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar ja, Met El Ham in je team kan je ook niet winnen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
En nou Groningen 3 puntenToe dan toe dan
YEAH!
hooligan = achterlijke debiel?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, iemand moet toch de hooligan uithangen hier?
Volgens mij quote je de verkeerde postquote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga jou niet nog vaker waarschuwen met je achtelijke opmerkingen.
Bij deze ben je gewaarschuwd.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Gorill0r het volgende:
Kom op Groningen dalijk![]()
![]()
Pak die 3e plek!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Twente maar kampioen worden dan. Zolang PSV het maar niet wordt.
Groningen jonge!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Twente maar kampioen worden dan. Zolang PSV het maar niet wordt.
Waarom scoorde hij niet dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij overdrijft heel erg, kwalitatief gezien de beste speler van het veld.²
Die heb ik verwijderd kneus. Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde post
Volgens de media indoctrinatie ( die braaf justitie en andere hotemetoten met "verstand" van supporters hebben overschrijven) wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
hooligan = achterlijke debiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |