Om heel eerlijk te zijn zie ik een stuk minder gescheld bij de wat kleinere clubs. Met alle respect. Feyenoord/Ajax bedoel ik dan mee. Ik hoor een stúk minder los gescheld bij bijvoorbeeld een PSV, Twente en andere clubs.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij doet niet veel onder voor die idioot, wat een kortzichtigheid
quote:
Gramaticaal klopt het niet helemaal, maar hij gunt hem en zijn familie wel sex na de wedstrijd.quote:Door JOU IS HET Kampioenschap Verpest IK Hoop DAT Jij en je familie kut Krijgen.
Sex vóór de wedstrijd is de oplossing.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Gramaticaal klopt het niet helemaal, maar hij gunt hem en zijn familie wel sex na de wedstrijd.
Ik wil Zlatan er ook nog wel bijzetten. Oh wacht, hij had een slechter moyenne bij Ajax.quote:
Typerend voor de mods daar. Veel onbekwame lui. Halen reacties weg op basis van of wat je zegt ze aanstaat of niet. Ik ken het ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn meningen worden altijd verwijdert en ben al gebannedEn ik scheld nooit of lok nooit ruzies uit...
Dat is haraam.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Agüero het volgende:
[..]
Sex vóór de wedstrijd is de oplossing.
Ja vroeger dacht ik dat dat nog wel een goeie kon worden als hij die foutjes eruit kon krijgen, maar dat is niet geluktquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Boy Waterman, die is me een partij slecht.
Dat, maar korte reacties worden ook verwijderd.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Het grappige van VZ is dat iedereen van die lange tekst schrijft met van die domme verhaaltjes om een groene randje te krijgen..
Hij is wel een speler waar mensen voor naar het stadion komen. Hij houdt wedstrijden altijd spannend met zijn capriolen!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vroeger dacht ik dat dat nog wel een goeie kon worden als hij die foutjes eruit kon krijgen, maar dat is niet gelukt
Hij heeft wel een bazenuittrap
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/3702/El_Hamdaoui/
Zo maak je reclame.quote:JobflexWerk.nl El Hamdaoui schiet in de 88ste minuut de strafschop niet binnen! Afvoeren, een enkeltje Marokko
Penalties missen, mag blijkbaar tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/3702/El_Hamdaoui/
Ajax op de 4e plek is daar gunstig aanquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is daar gunstig aan voor jou?
Gewoon je mond houden als je de wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Wing het volgende:
[..]
Penalties missen, mag blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Hij is tegen de Joden en de Duitsers.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is daar gunstig aan voor jou?
Boeren en logicaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ajax op de 4e plek is daar gunstig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |