Hij gedroeg zich zoals jij op het forum gedraagd alleen dan op het forum... aka trollen trollen x10000000000quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Check dit: "10tje voor degene wie kah door zijn kop schiet of invalide slaat".
Ik heb de wedstrijd verder niet heel goed gevolgd, wat heeft die Kah precies gedaan?
Marokkoquote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Voor degene die liefhebber zijn van complot theorieën...
Waar is El Hamdaoui geboren???
I rest my case
Kerkrade?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
I rest my case
Het raakt jullie omdat jullie 11!!! wedstrijden voor het einde het hoofd al in de schoot leggen of de handdoek in de ring gooien?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef gnilrednoz het volgende:
Gezeik op Ajax-fans hiero.. ja, het raakt ons dat we nu wss weer geen kampioen worden, ok? Is dat nou zo raar?
...
De mentaliteit valt inderdaad nog een hoop aan te verbeteren.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Het raakt jullie omdat jullie 11!!! wedstrijden voor het einde het hoofd al in de schoot leggen of de handdoek in de ring gooien?
Ga dan lekker degraderen met die kutmentaliteit
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
I rest my case
Laat de "deskundig" analisten nog even joh..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gaan we nu over naar FC-Groningen - Graafschap? Dat Ajax heul niet goed presteerde... dat weten we nu
( Roda)
Herstel: EEN KUT-MAROKKAAN!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.²
HIJ IS ROTTERDAMMER!!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de reden dat Ajax überhaupt nog mag nadenken over het kampioenschap. Hij is zelfs de reden dat Ajax Champions League speelde. Eigenlijk schandalig dat hij zo behandeld wordt vanwege 1 slechte wedstrijd. Maar wat geeft het, hij is een Marokkaan.²
Nee ik kan geen voetbal meer zien... Ik sta op ontploffen...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gaan we nu over naar FC-Groningen - Graafschap? Dat Ajax heul niet goed presteerde... dat weten we nu
( Roda)
No shit!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
HIJ IS ROTTERDAMMER!!
Volgens mij verwar je Mounir met Suarez.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet dat ik graag mag trollen maar nu ben ik bloedserieus. Geboren op 14 juli 1984 in Rotterdam.quote:
whahahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137883
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
whahahaha![]()
Vooral gisteren was het grappig, toen Barça gelijk speelde.. Al die zogenaamde Barça en Real fans op elkaar tekeergaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |