1 keer gezien maar het gaat om het spel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef Beach het volgende:
Ik heb vroeger weleens die tv serie gezien maar nog nooit een fluit gezien?
Ik vind dit nog veel ergerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef Oceanview het volgende:
Er zitten 2 snorlaxen in het spel en die kun je wakker maken met een poke flute maar die kun je pas na de 5e gym halen en hij is pas bij misti 2e gym dus.
Ash Ketchum uit Pallet Townquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit nog veel erger![]()
Ik snap er dus nog geen hol van. Heel Pokemon ken ik niet buiten pikachu en die ken ik alleen van hoe die er uit ziet. En zijn baasje heeft een rood/witte pet op en heet ass ofzo.
ik geef uitlegquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En wij moeten dat weten, want....
Ik heb ze gevonden voor jequote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit nog veel erger![]()
Ik snap er dus nog geen hol van. Heel Pokemon ken ik niet buiten pikachu en die ken ik alleen van hoe die er uit ziet. En zijn baasje heeft een rood/witte pet op en heet ass ofzo.
Dat had ik nog niet eens doorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En pallet town staat voor pallet, en alle steden daarna zijn naar kleuren vernoemd.
*proest*quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden voor je
[ afbeelding ]
Ik herinner me die gescheurde panty niet, maar dit lijkt wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden voor je
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Rooster is altijd up to date en anders heeft de rest pech.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Neroje het volgende:
Is het vrije plaatsje op het rooster van 17.30 tot 18.30 echt nog vrij?
wooow shitquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
Dat niemand er ook wat anders doorheen postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat niemand er ook wat anders doorheen post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie moet ik daar tegenwoordig voor PM'en?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rooster is altijd up to date en anders heeft de rest pech.
Last minute DM je mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Neroje het volgende:
[..]
En wie moet ik daar tegenwoordig voor PM'en?
huppel of koelkastquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Neroje het volgende:
[..]
En wie moet ik daar tegenwoordig voor PM'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |