Wildchild - Renegade Master (al dan niet in de Fatboy Slim remix)quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vooral house/dance en beetje trance maar ik kan snel downloaden
Heb je Afrojack?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb vooral house/dance en beetje trance maar ik kan snel downloaden
Ik heb ibiza 09 & 10 miami 10 en 9 brazil 11 en shapeshifters en classicsquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is een heel dubbelalbum, allemaal super goede tracks.
Watquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik MOET van school een spiekbriefje maken
ik soms ook, maar die mag ik dan niet gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Colin Sales draait ook vaak goeie nummers van Defected, maar ik weet zo even niet welkequote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ibiza 09 & 10 miami 10 en 9 brazil 11 en shapeshifters en classics
En dan steeds kleiner overschrijven, dan heb je hem op het eind niet meer nodig omdat je alles weetquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik had een tooltje op mijn Amiga waarmee ik met de Deskjet 500+ echt microspiekbriefjes kon maken. En verkopen natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan steeds kleiner overschrijven, dan heb je hem op het eind niet meer nodig
Hierna Sandy Rivera omdat Sandy Riveraquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Colin Sales draait ook vaak goeie nummers van Defected, maar ik weet zo even niet welke
Amiga, jij bent van vroegerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een tooltje op mijn Amiga waarmee ik met de Deskjet 500+ echt microspiekbriefjes kon maken. En verkopen natuurlijk
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had een tooltje op mijn Amiga waarmee ik met de Deskjet 500+ echt microspiekbriefjes kon maken. En verkopen natuurlijk
Toen ik nog spiekbriefjes gebruikte typte ik ze altijd in lettertype 4quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
iddmaar ik weet niet wat hun onder een spiekbriefje verstaan
Alleen begrippen of verhaaltjes
Kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
(het is tien pond grutten)
tien pond kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |