[TK] Emporio Armani AR0181 horlogequote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef tjawatdan het volgende:
Mening over dit horloge graag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hem graag kopen alleen denk ik dat je dit alleen onder een pak kan dragen?
Of gaat deze prima door met gewoon vrijetijdskleding? En is dit horloge niet voor oude mannen rond de leeftijd 30/40 aangezien het een klassiek horloge is..
Ben zelf rond de 20, moet kunnen toch?
die heeft geen leren bandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[TK] Emporio Armani AR0181 horloge
Als je een horlogemaker kunt vinden die aan die Chinese uurwerken wil werken wel. De meeste hebben het echter te druk met werk dat ze wél graag doen. Onderdelen voor dergelijke uurwerken zijn ook moeilijk te verkrijgen. Zoek eens of er een Nederlandse importeur is van hetzelfde merk als waarvan je dat horloge hebt en informeer daar even...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi kut, want ik kan er niet mee terug aangezien ik m in NY heb gekocht. Zou je dat hier kunnen laten repareren?
Ik heb er al een gevonden. Ik ga er zaterdag heen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Als je een horlogemaker kunt vinden die aan die Chinese uurwerken wil werken wel. De meeste hebben het echter te druk met werk dat ze wél graag doen. Onderdelen voor dergelijke uurwerken zijn ook moeilijk te verkrijgen. Zoek eens of er een Nederlandse importeur is van hetzelfde merk als waarvan je dat horloge hebt en informeer daar even...
Succes!
Hoelang droeg je m al? een beetje degelijk horloge zou je eigenlijk om de 2-3 jaar moeten laten servicen. Helemaal als het automaten zijn. Batterijduur was ook zoiets, misschien iets langer. Mjaa, als 'ie er toch al ligt, kan er ook maar gelijk een nieuw knoopje inquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, volgens mij is mijn horloge kapot wat hier een paar pagina's terug staat gepost Dat ding draait wel rond, maar hij stond net stil, als ik er nu mee beweeg dan begint ie wel weer te lopen, maar hoe lang ik er ook mee schudt en doe, hij staat op een gegeven moment toch weer stil.
Mooi kut, want ik kan er niet mee terug aangezien ik m in NY heb gekocht. Zou je dat hier kunnen laten repareren?
Ik neem aan dat dat blauw spiegeleffect is? Dat ziet er wel erg spacy uit, vooral met het geel van het lcd (?). Alleen die dikke schroef is wat minder, kan je er nog wat mee?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik een dezer dagen aanschaffen
Hehe, pas 4 weken, want zo lang heb ik 'm pas. Er zit geen batterij in, hij zou moeten opwinden door beweging. Dat deed ie ook, maar sinds vandaag dus niet meer. Vanmiddag stond hij stil. Ik kan bewegen en doen wat ik wil, dan begint hij direct weer te lopen, maar dat tandwieltje beweegt maar langzaam. Na een minuut of 2 staat hij weer stil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoelang droeg je m al? een beetje degelijk horloge zou je eigenlijk om de 2-3 jaar moeten laten servicen. Helemaal als het automaten zijn. Batterijduur was ook zoiets, misschien iets langer. Mjaa, als 'ie er toch al ligt, kan er ook maar gelijk een nieuw knoopje in
Suc6 bij de klokshop iig
Ja klopt is een spiegeling van blauw en geel. Ik heb geen idee of die schroef ergens voor dient. Het horloge zelf is echt mega groot, 65 mm doorsnede.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Romanov het volgende:
Ik neem aan dat dat blauw spiegeleffect is? Dat ziet er wel erg spacy uit, vooral met het geel van het lcd (?). Alleen die dikke schroef is wat minder, kan je er nog wat mee?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja klopt is een spiegeling van blauw en geel. Ik heb geen idee of die schroef ergens voor dient. Het horloge zelf is echt mega groot, 65 mm doorsnede.
Die heb ik welquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet te dunne polsen hebt......!
Ja, ik snap dat je het horloge mooi vind, anders had je 'm niet willen kopen lijkt me, maar dat neemt niet weg dat een horloge dat enorm groot uitziet t.o.v. de pols waar hij omheen zit geen gezicht isquote:
Klopt, maar het blijft geen gezicht. Lijkt mij ook lastig bovendien. Heb zelf een Breitling Steelfish @ 44mm en een Navitimer Heritage @ 43mm en dat is al op het randje. 42mm is ideaal. Heb overigens geen kleine polsen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je het horloge mooi vind, anders had je 'm niet willen kopen lijkt me, maar dat neemt niet weg dat een horloge dat enorm groot uitziet t.o.v. de pols waar hij omheen zit geen gezicht isAan de andere kant koop je een horloge voor jezelf natuurlijk.
43 mm is op het randje maar 42mm is ideaal?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft geen gezicht. Lijkt mij ook lastig bovendien. Heb zelf een Breitling Steelfish @ 44mm en een Navitimer Heritage @ 43mm en dat is al op het randje. 42mm is ideaal. Heb overigens geen kleine polsen.
Hangt ook van de vorm van de kast en bezel af, maar zo'n navitimer vind ik een vrij fors horloge. De nieuwe superocean ziet er stukken kleiner uit maar scheelt absoluut gezien een millimeter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
43 mm is op het randje maar 42mm is ideaal?
Die Navitimer is echt een ge-ni-a-le klokquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft geen gezicht. Lijkt mij ook lastig bovendien. Heb zelf een Breitling Steelfish @ 44mm en een Navitimer Heritage @ 43mm en dat is al op het randje. 42mm is ideaal. Heb overigens geen kleine polsen.
Je ziet de heritage bijna niet. Je hebt ze met eenkleurige wijzerplaat maar dat vond ik niets. Wilde wel de klassieke look.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die Navitimer is echt een ge-ni-a-le klok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |