een nieuwsjager?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Even een vraagje tussen door:
Hoe heet iemand die het nieuws altijd goed volgt?![]()
een nieuwsgierigequote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.quote:
Engels of Nederlands ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.
truth diggerquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.
News junkiequote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Engels of Nederlands ?
Engels : News Gatherer ?
quote:
infoholicquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.
[..]zat zelf al te denken aan: Infoholic.
Rudi Vranckxquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
is ook wel een goeie ( net als de newsjunkie van CLF - eigenlijk hetzelfde hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.
[..]zat zelf al te denken aan: Infoholic.
Infobesitasquote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt mensen!Heb nu:
infoholic | nieuwsjager |
Als iemand nog iets weet DM het maar. Anders gaan we zo ontopic. Iig heel bedankt.
anders zo ontopic ? ..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt mensen!Heb nu:
infoholic | nieuwsjager |
Als iemand nog iets weet DM het maar. Anders gaan we zo ontopic. Iig heel bedankt.
Je bedoelt Rudi Norris?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)mas/vranckx/1.961958
Rudi Vranckx!
Mooie reportage
Bedoelde ik ook. Fixxed. Succes met stofzuigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
anders zo ontopic ? ..off denk, maar goed
( ach tis toch rustig )
ga ik nu ook echt verder
( was aan het stofzuiguh ... maar kon het niet laten te reageren) das pas offtopic
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Infobesitas
http://mens-en-gezondheid(...)formatie-ziekte.html
Ik wou het zelf al bijna zeggen, haha.quote:
Val jij even door de mandquote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die's ook goed !
![]()
zou ik daar aan lijden![]()
indd. oooohhhquote:
Ga dan maar afwassenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. oooohhh![]()
( nee ik geen internet op foon, zou ik minimaal moeten hebben maar het feit dat ik al 2 x ben gestopt met stofzuigen is slecht teken ...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |