abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92865554
Ik heb er in het begin zo enorm van gebaald dat ik niet liggend kon voeden. Het lukte gewoon niet om te oefenen omdat Niels niet wilde drinken als hij geen honger had en als hij wel honger had hij te boos werd als ik in een andere houding ging voeden. Maar toen ik me erbij neer gelegd had dat het niet ging vond ik het een stuk minder erg en vermoeiend. 's Nachts voed ik nu nog steeds zittend tegen een steun.

Claudia, als je zo twijfelt dan kan de LK je misschien net dat stukje vertrouwen geven waardoor je vanaf dan een ontspannen voedingsperiode zult hebben :*

Sugarsnap O+ Die laatste foto met dat melkmondje <3!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92865631
Ik doe bijna alle voedingen liggend. Gewoon een momentje van rust en even aandacht voor drinken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:40:47 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92866491
Rugby snap ik gewoon echt niet, met de kraam heb ik het nog even geprobeerd maar het lukte echt niet, ik kreeg Nathan niet in de juiste positie en om nu met mn beweeglijke mannetje nog te gaan oefenen lijkt me niet echt een strak plan.
Wij zijn begonnen met liggend voeden en toen we dat onder de knie hadden zijn we naar zittend gegaan.

Claudia, ik denk dat een LK wel kan helpen je net dat extra vertrouwen te geven.
pi_92868555
Heeft dat niet ook te maken met vorm en formaat van je borsten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92869502
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Heeft dat niet ook te maken met vorm en formaat van je borsten?
Ja, zeker weten. Rugby is volgens mij vooral heel fijn als je grote borsten hebt.
Alhoewel ik rugby ook wel een fijne houding vond toen hij erg klein was en ik heb nu een kleine cup C.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92884059
Met rugby stikte ik Leia praktisch door mijn formaat :P maar in het begin was dat wel het fijnst.. Controle en goed zicht op aanhappen...

Ik geloof dat ik niks meer te klagen heb over mijn productie :X het is een beetje gewoonte geworden om ook op niet werkdagen wat te kolven als Leia er een keer wat langer tussen laat, maar ik heb inmiddels praktisch 4 liter in de vriezer :X heb bijna geen ruimte meer.. doe nu ook maar om de week verversen/omwisselen, zodat wat er in de vriezer ligt wel recent blijft...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk alleen een beetje een dip achtig iets gehad rond de 4 maanden, maar inmiddels loopt het beter dan ooit! Muppetje komt elke nacht nog zo rond de 3 of 4 uur, dus voor de productie blijft dat ook wel goed :Y
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:31:09 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92889056
Twinks, wat knap van je!
Ik had nooit een jaar bv gered als ik 's nachts niet liggend kon voeden hoor! :N

MIjn kraam heeft me in de kwaamweek alle houdingen aangeleerd. Ik gebruikte toen vooral de rugby, maar naaarmate babylief groter werd, werd dat de (doorgeschoven) madonnahouding en liggend voeden...
pi_92890233
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb er in het begin zo enorm van gebaald dat ik niet liggend kon voeden. Het lukte gewoon niet om te oefenen omdat Niels niet wilde drinken als hij geen honger had en als hij wel honger had hij te boos werd als ik in een andere houding ging voeden. Maar toen ik me erbij neer gelegd had dat het niet ging vond ik het een stuk minder erg en vermoeiend. 's Nachts voed ik nu nog steeds zittend tegen een steun.

Hier voed ik ook nog steeds zittend in bed.. een enkele keer ben ik écht te moe en dan ga ik wel liggen.. maar dan gaat 1 kant goed en dan moet ik eigenlijk helemaal draaien en al.. En het bed is dan kleddernat van het slordige drinken.. niet echt een heel groot succes.. Gelukkig drinkt ze wel vrij snel 's nachts, dus met 15 minuten is ze gevoed en weer terug in bed.. Maar liggend zou dan toch wel fijner zijn! :Y
pi_92904917
Ik voed altijd zittend, soms wel flink onderuit gehangen ;)
Liggend vind ik niet zo'n succes, bij Lotte wel regelmatig gedaan, vooral in het begin.
Rugby alleen als hij loopt te klooien, soort van dwingen is het dan ;)

En vannacht en nu voor het eerst weer stuwing, auau
Maar het lijkt weer allemaal te werken ;) na deze voeding nog even kolven, doe ik nu nog 1x op een dag. Afgebouwd van elke voeding, naar om de voeding, naar 's ochtends en 's avonds en nu 's ochtends nog.

Ow en nog even over die domperidom, die heb ik nu dus op eigen risico mee ivm de borstvoeding. Ze wilden het eerst echt niet meegeven en heeft 2x met apotheker gebeld. Moest maar een recept van de dokter meenemen want het stond niet voor niets op de lijst. Mijn verhaal deed er niet toe
pi_92905416
Dat is het enige wat ik echt vervelend vind aan liggend voeden, van kant wisselen. Tegen het knoeien heb ik standaard een dubbelgevouwen flanellen doek onder Lena liggen. Daar kan ik haar ook makkelijk mee door het bed schuiven.

Fijn dat je productie weer op orde lijkt te zijn, mrien! En pff, wat een gedoe om domperidon te krijgen.

Ik gooi er nog eens een vraag in die vaker gesteld is: wat trekken jullie aan om makkelijk borstvoeding te kunnen geven? Ik heb alleen kleding waarmee ik me ontzettend 'exposed' voel en weet niet zo goed wat aan te schaffen dat ook een beetje leuk staat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92905487
Gewoon spul waarvan de hals flexibel genoeg is dat ik mn borst eruit kan floppen. En laagjes. Dat als het toch omhoog moet dan heb ik een spagettibandtruitje eronder dat ik niet half nakend zit, daar doe ik namelijk niemand een plezier mee.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:55:20 #137
259886 pessie
pi_92905501
Ik heb voedingshemden van de H&M geweldig vind ik ze. Ik doe er dan een truitje of longsleeve over en klaar! Tijdens het voeden hoef ik dan alleen de BH en het clipje van het hemd los te maken, mn truitje omhoog en zo kan ik overal discreet voeden.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:57:00 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92905550
Asy, gefeliciteerd met de verjaardag van Harry! *O* *O*

Vanyel, is de LK al geweest? Hopelijk kan ze je goed helpen.

Ik kan nog steeds niet liggend voeden. Rugbyhouding, of doorgeschoven madonnahouding.
Op alle foto's zie je de gewone madonnahouding, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar :') Ach, deze manier werkt voor ons, dat is het belangrijkst.

claudia, ik doe meestal een gewoon shirtje, en een vestje eroverheen. Tegen koude rug ;)
Al had ik het mss wel handig gevonden om een buikband onder mijn kleren aan te trekken. Dan is je buik ook bedekt. Heb nu geen zin meer om te kopen, ben te lui.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:57:42 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92905569
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon spul waarvan de hals flexibel genoeg is dat ik mn borst eruit kan floppen. En laagjes. Dat als het toch omhoog moet dan heb ik een spagettibandtruitje eronder dat ik niet half nakend zit, daar doe ik namelijk niemand een plezier mee.
gaat de nek dan niet flubberen? (jij hebt toch ook grote borsten?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_92905687
Ik heb vaak 2 laagjes aan nu. Van de positieafdeling van de h&m hebben ze een top en shirt die vrij lang zijn. Die heb ik over elkaar aan en de een trek ik dan wat meer naar beneden of over mn buik tegen kou enzo
pi_92905989
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

gaat de nek dan niet flubberen? (jij hebt toch ook grote borsten?)
Boeie, h&m spul kost een 10tje. Als het er niet meer uitziet koop ik wel nieuw. Maar tot nu zie je er niets van, na een keertje wassen ziet het er gewoon weer normaal uit.
pi_92909485
Ik vind als onderste laag de positiehemden van de hema heerlijk, helaas zijn die er alleen in roze en blauw.

LK is geweest, goed gesprek gehad over wat wel en niet goed werkt, mijn enorme toren aan kussens beperkt tot een kwart oid op een andere plek (maar nog steeds comfortabel), even geoefend op anderhalve houding (is het doorgeschoven Madonna als je met de andere hand vasthoudt?) en afgesproken het bij die houding te houden tot die altijd zonder moeite goed gaat. En 's nachts alleen flessen om de druk eraf te halen. Ze heeft vandaag laten zien dat ik nog meer te leren heb dan zij, haar techniek is prima.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92909659
Ik heb ook geen echte voedingsshirts, maar die moeten van de zomer nog wel komen heb ik net besloten. Nu heb ik vaak meerdere lagen aan, en trek alles naar beneden als ik thuis ben. Ben ik op stap, dan doe ik 1 omhoog en 1 omlaag. Oh, en ons durp is stom, ik kan alleen maar witte voedingsbh's kopen en voedingsshirts zijn er zelfs bij de hema niet }:|

Fijn Vanyel dat de lk vond dat je Dottir ( O+ prachtige schuilnaam zo) goede techniek heeft. Je eigen techniek verbeteren is toch makkelijker. Ik voedde de eerste weken ook in doorgeschoven madonna, pas na een week of 8 in gewoon madonna.

Ik voed nooit meer liggend, als ik dat doe word ik meerdere keren per nacht in paniek wakker omdat ik denk dat ik haar in bed heb laten liggen. Ze slaapt nooooit meer bij ons, we hebben een co-sleeper die we alleen gebruiken als het alleen slapen niet lukt om wat voor reden, maar het in paniek wakker worden blijft als ik liggend voed.. Dus dan maar zittend/ half liggend op 2 kussens.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:14:06 #144
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92909721
Even ego tussendoor

Ik heb net voor het eerst tussen de voedingen gekolfd en ik had 40 cc. Ik weet niet of dat weinig is of niet, maar ik ben er trots op!
pi_92909951
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef Sugarsnap het volgende:
Even ego tussendoor

Ik heb net voor het eerst tussen de voedingen gekolfd en ik had 40 cc. Ik weet niet of dat weinig is of niet, maar ik ben er trots op!
Ik weet het ook niet, maar hoera! *O*

Ik ga dat ook maar weer eens doen. Dan kom ik vannacht zeker niet tekort (met vanavond kolfsessie erbij natuurlijk).
pi_92909975
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef Sugarsnap het volgende:
Even ego tussendoor

Super!
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:42:13 #147
259886 pessie
pi_92910689
Sugar goed zeg!

Vanyel, als je tijd hebt, zou ik dan een pm-tje mogen met Dottir's echte naam? (ik las dat dat niet haar echte naam is). Fijn dat de LK is geweest en dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad! Nog even goed oefenen dus maar fijn dat Dottir zo'n goede techniek heeft!
pi_92916457
Twink welke dosering gebruikte jij toen je ging afbouwen?
pi_92917385
Hoeveel gebruik je nu nog Wup? Ik ben toen begonnen met 3 x 1 tabletje, maar dat werkte 2 dagen en toen zakte alles weer terug.. Op een gegeven moment zat ik toch op 3 x 2 tabletten.. Dat ben ik gaan afbouwen naar 2 x 2 tabletten en toen dat goed ging naar 1 x 2 en 1 x 1 tablet.. Op dit moment nog 2 tabletten op een dag. Alleen 's morgens 1 en 's avonds 1.

Ik twijfel nu om in 1 keer te stoppen, of zouden die 2 tabletjes nog wel zo'n verschil kunnen maken? Het overige afbouwen heeft niks gedaan qua productie, maar nu kolfte ik nog praktisch elke dag.. Geen idee hoe dat gaat als ik weer gewoon alleen mijn werkdagen kolf..
pi_92918346
Ik kom van 3x1, nu 2x1. Zelfde als jij dus, maar ik durf echt niet in 1 keer te stoppen. Sterker nog, na deze strip haal ik nog een doosje bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')