Ja, zeker weten. Rugby is volgens mij vooral heel fijn als je grote borsten hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef Vanyel het volgende:
Heeft dat niet ook te maken met vorm en formaat van je borsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alleen een beetje een dip achtig iets gehad rond de 4 maanden, maar inmiddels loopt het beter dan ooit! Muppetje komt elke nacht nog zo rond de 3 of 4 uur, dus voor de productie blijft dat ook wel goed![]()
Hier voed ik ook nog steeds zittend in bed.. een enkele keer ben ik écht te moe en dan ga ik wel liggen.. maar dan gaat 1 kant goed en dan moet ik eigenlijk helemaal draaien en al.. En het bed is dan kleddernat van het slordige drinken.. niet echt een heel groot succes.. Gelukkig drinkt ze wel vrij snel 's nachts, dus met 15 minuten is ze gevoed en weer terug in bed.. Maar liggend zou dan toch wel fijner zijn!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb er in het begin zo enorm van gebaald dat ik niet liggend kon voeden. Het lukte gewoon niet om te oefenen omdat Niels niet wilde drinken als hij geen honger had en als hij wel honger had hij te boos werd als ik in een andere houding ging voeden. Maar toen ik me erbij neer gelegd had dat het niet ging vond ik het een stuk minder erg en vermoeiend. 's Nachts voed ik nu nog steeds zittend tegen een steun.
gaat de nek dan niet flubberen? (jij hebt toch ook grote borsten?)quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon spul waarvan de hals flexibel genoeg is dat ik mn borst eruit kan floppen. En laagjes. Dat als het toch omhoog moet dan heb ik een spagettibandtruitje eronder dat ik niet half nakend zit, daar doe ik namelijk niemand een plezier mee.
Boeie, h&m spul kost een 10tje. Als het er niet meer uitziet koop ik wel nieuw. Maar tot nu zie je er niets van, na een keertje wassen ziet het er gewoon weer normaal uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
gaat de nek dan niet flubberen? (jij hebt toch ook grote borsten?)
Ik weet het ook niet, maar hoera!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef Sugarsnap het volgende:
Even ego tussendoor
Ik heb net voor het eerst tussen de voedingen gekolfd en ik had 40 cc. Ik weet niet of dat weinig is of niet, maar ik ben er trots op!
Super!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef Sugarsnap het volgende:
Even ego tussendoor
Ik heb net voor het eerst tussen de voedingen gekolfd en ik had 40 cc. Ik weet niet of dat weinig is of niet, maar ik ben er trots op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |