dat word een natte droom obviouslyquote:Op zondag 13 februari 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Blijf niet bezig. dit is de laatste keer.
Slaap lekker, veel plezier in dromenland.. droom over mij.. en ik zie je zo in je dromen
Ja dat denk ik nu ook, had mijn headset niet op en mijn ex vriendin hoorde hetquote:
Had ik aangevraagd, dat kun je zien op de site hequote:Op zondag 13 februari 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
Maare wtf is er gebeurd dat er opeens japanseaziatisch pop gedraaid word door draakej ?
is leuk toch? ik wil meer van die shit!!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
Maare wtf is er gebeurd dat er opeens japanseaziatisch pop gedraaid word door draakej ?
het was japansquote:Op zondag 13 februari 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
chinese/tokia rare space platen vin ik leukl!
oh ok dan is het goed, ben ergens anders met mijn aandachtquote:Op zondag 13 februari 2011 02:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik aangevraagd, dat kun je zien op de site he
jingle goed?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok dan is het goed, ben ergens anders met mijn aandacht
Voor de volgende keerquote:Op zondag 13 februari 2011 02:39 schreef utopie het volgende:
TT moest zijn: ''Ik heb een pigment ziekte, ik hoor officieel een neger te zijn''
nog niet, ben nog op zoekquote:Op zondag 13 februari 2011 02:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ook mooi!, heb je meer van die dizzle?
Ik maak er snel meerquote:Op zondag 13 februari 2011 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel erg goed, ik denk dat andere dj jaloers zullen wordenmaar ook zo verkeerd
vandaag niet aan toe gekomen om wat tekst in te spreken, maar doe het zeker weten later op de dag. is inmiddels alweer zondagquote:
Ik heb nog een oude surinamer gevonden die dingen gaat inspreken. Dat wordt nog wat want met hem bellen is al niet te volgenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
vandaag niet aan toe gekomen om wat tekst in te spreken, maar doe het zeker weten later op de dag. is inmiddels alweer zondag
Dat is altijd lachen, familie enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 02:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude surinamer gevonden die dingen gaat inspreken. Dat wordt nog wat want met hem bellen is al niet te volgen
slaap lekker kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 02:45 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna Ragboerverzoekjes zo te zien![]()
Ik ga slapen mensen, again.!
laat maar zitten, zie iemand hier al gniffelenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Bunny
Bericht:
Voor mijn schatje Viro <3
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de kroeg en ben naar de klote.
dan moet je doorzuipen zodat je jezelf weer goed voelt!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:46 schreef Monopoly het volgende:
doe je goed, gisteren was het strippen voor de cam.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:46 schreef Monopoly het volgende:
Gaybar?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga slapen, het zit me gebakken. Lig al in bed, kan hem nu niet uit zetten, sorry. Vraag gewoon goeie platen aan dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:49 schreef EggsTC het volgende:
koelkast zet m ff wat later dan, die verzoek shit. dan draai ik zo nog ff als webhawk niet verder gaat
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is geen echte familie, gelukkig. Niet omdat het een Suri is maar omdat het een flapdrol is
ik zit ook al door mn huis te hossen met potje bier in mn hand!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een geweldige plaat om mee trug te komen
slaap lekker kanjerquote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga slapen, het zit me gebakken. Lig al in bed, kan hem nu niet uit zetten, sorry. Vraag gewoon goeie platen aan dan.
laterzz kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga slapen, het zit me gebakken. Lig al in bed, kan hem nu niet uit zetten, sorry. Vraag gewoon goeie platen aan dan.
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik kan nu niet hardop lachenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zit ook al door mn huis te hossen met potje bier in mn hand!
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:51 schreef Zokunen het volgende:
Zo opera op mn mobiel geinstalleerd. Kan ik streak luisteren via safari en fokken via opera :-). En dit moet een req zijn van ragboer
wait what ?!? heb ik wat gemist ...quote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nu niet hardop lachenheb mijn matras schijnbaar niet goed geplakt.. dus die is leeg/plat.. ben bij merel in bed gekropen.. maar ja dan moet ik wel donders stil doen
welk gedeelte heb je gemist?quote:
2 vrouwen in 1 bedquote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nu niet hardop lachenheb mijn matras schijnbaar niet goed geplakt.. dus die is leeg/plat.. ben bij merel in bed gekropen.. maar ja dan moet ik wel donders stil doen
dmquote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef EggsTC het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
dat is de verkeerde site, zie je DM daar is de goeiequote:Op zondag 13 februari 2011 02:52 schreef EggsTC het volgende:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Helaas wel.quote:
Ga nou eensquote:
Metallica - enter the Sandstorm!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
iemand doe is metallica aanvragen, is ie zo weg![]()
en je moet geld doneren.. dan scheert dragems zijn baard live in de uitzending afquote:Op zondag 13 februari 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
Wat zie ik nou DJ Koelkast en Darcli Marathon volgende week.
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je moet geld doneren.. dan scheert dragems zijn baard live in de uitzending af
ja maar wou nog 1 doen.. nu moet ik wachtenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
beter dan geen toch? padadaada !heey!@
quote:
Dat is ook heel leuk als je het niet kan zienquote:Op zondag 13 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je moet geld doneren.. dan scheert dragems zijn baard live in de uitzending af
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet die sneue smiley naar mij jha
hoezo niet kunt zien? zijn toch bijna allemaal tinychatsletten bij onzquote:Op zondag 13 februari 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk als je het niet kan zien
hij scheert live zijn baard eraf voor de camquote:Op zondag 13 februari 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk als je het niet kan zien
je kan spongel aanvragen.quote:
geef maar toe.. je geilt erop he.. als ik boos doe tegen jouquote:
Oh leuk... denk ik?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef Viro het volgende:
[..]
hij scheert live zijn baard eraf voor de cam
Ik word nu nergens geil van, heb me net afgetrokken. Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef maar toe.. je geilt erop he.. als ik boos doe tegen jou
woddan?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je nog ff zo doorgaat zal ik jou ns ff aanvragen.
Goede info.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik word nu nergens geil van, heb me net afgetrokken. Ik ga zo slapen.
Mja was een gekke set hoor he.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef Viro het volgende:
[..]
zie net dat jij ook een paar uurtjes heb gevuld vandaag, jammer dat ik er niet bij was.
ooh kun je maar 1 keer? koetsjie koetsjie koequote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik word nu nergens geil van, heb me net afgetrokken. Ik ga zo slapen.
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga pitten. Met draakje op de achtergrond. Cya
Nu wordt ik onzeker over mezelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh kun je maar 1 keer? koetsjie koetsjie koe
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind het goa/psy wel lekker klinken. Heb je show van gisteren voor de helft kunnen opnemen.quote:
Heb jij dan een kutlekkage ofzo? Dat het er constant uitdruipt... Dat is pas ranzig. Kijk eerst naar jezelf...quote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trustequote:Op zondag 13 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
Im a one-hit wonder.quote:
dat ga ik echt niet doen.. 1 keer een foto gemaakt terwijl ze sliep.. de hel brak losquote:Op zondag 13 februari 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
geef merel eens een kusje en maak er en foto van hier posten
![]()
[..]
nee.. maar je kunt toch wel vaker dan 1 keerquote:Op zondag 13 februari 2011 03:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb jij dan een kutlekkage ofzo? Dat het er constant uitdruipt... Dat is pas ranzig. Kijk eerst naar jezelf...
het is 3 uur.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar je kunt toch wel vaker dan 1 keer
Ik wordt nog onzekerder.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar je kunt toch wel vaker dan 1 keer
Tschuss!quote:
Maakt niet uit, het ligt aan mij.quote:
dat ik moe ben.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
wat een goeien nr is dit toch
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
Wat een kutnummer is dit zeg...GADVEREDAMME![]()
![]()
Ik stond op het punt om een "Ben ik normaal?" topic te openen in SEX. Maar nu je er over ophoudt hoeft dat niet meer.quote:
Het is inderdaad nogal slaapverwekkend.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
Wat een kutnummer is dit zeg...GADVEREDAMME![]()
![]()
ik hou erover op.. beloofd.. maar.. nee ik doe het niet...:)quote:Op zondag 13 februari 2011 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om een "Ben ik normaal?" topic te openen in SEX. Maar nu je er over ophoudt hoeft dat niet meer.
nu? met niemand ragboerquote:Op zondag 13 februari 2011 03:08 schreef Ragboer het volgende:
Met wie zou je dan nu willen neuken Knetter?
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Reageer nog even op dit bazentopic: Draaiorgels
Alvast bedankt.
Ik heb nare gedachten bij draaiorgels sinds Sieneke.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Alvast bedankt.
gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 03:10 schreef Ragboer het volgende:
Alvast bedankt.
bedankt.quote:
Om 5 uur s'ochtends?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah fuck dat kreng pakt alle dekens af
Over 2 uurtjes gaan mijn mams en ik op pad![]()
![]()
![]()
cultuurbarbaar meld zichquote:Op zondag 13 februari 2011 03:12 schreef Ragboer het volgende:
Alle mensen die draaiorgels haten zijn cultuurbarbaren.
Op?quote:
de dochter van de overleden buurmanquote:
Nou nou om daarvoor wraak te nemen.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de dochter van de overleden buurman
waarom:
Ik moet mijn huis uit en thuis wonen omdat ze niet wil verhuren.. en nu vond ik vanavond een briefje of we het huis maandagmiddag even netjes willen hebben aangezien er potentiele huurders komen kijken..
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nou om daarvoor wraak te nemen.
Oh ze heeft jullie voorgelogen nee dan verdient ze het.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat moet.
Eerst vind ik mijn buurman/huisbaas dood in huis.. dan komt zei die week janken en uithuilen bij ons. Verteld ons dat ze het niet gaat verhuren en dat ze er zelf gaat wonen. Dus wij anderhalf maand de tijd om een plek te vinden. vervolgens terwijl wij dus beiden trug naar huis mogen verhuizen, ritselt zij nieuwe huurders.... dat vraagt om wraak
dat dacht ikquote:Op zondag 13 februari 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ze heeft jullie voorgelogen nee dan verdient ze het.
Wat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
potver ik heb ruzie met merel terwijl ze slaapt![]()
kusje geven, dan komt alles goedquote:Op zondag 13 februari 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
potver ik heb ruzie met merel terwijl ze slaapt![]()
Kusjes en likjes geven daar videos van maken en iedereen is blij.quote:
ik ga misschien morgen nog een uurtje doen, met alleen maar muziek van het legendarische Metallicaquote:
ze heeft alle dekens en probeert mij uit bed te drukken, ze sloeg net ook nog echtquote:
dat werkt vaak wel. maar ja.. kreeg net al een slagquote:
top!quote:Op zondag 13 februari 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga misschien morgen nog een uurtje doen, met alleen maar muziek van het legendarische Metallicaof anders later in de week
battle for the blanketquote:Op zondag 13 februari 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft alle dekens en probeert mij uit bed te drukken, ze sloeg net ook nog echt
[..]
dat werkt vaak wel. maar ja.. kreeg net al een slag
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHHAHAHH!quote:Op zondag 13 februari 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ze is wakker.. en ze is boos
quote:Op zondag 13 februari 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ze is wakker.. en ze is boos
quote:
niet grappig... zo niet grappig.. ongestelde boze vrouwen zijn engquote:Op zondag 13 februari 2011 03:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHHAHAHH!
nee man, ik ga zo slapen.quote:
anusquote:
ook aan mijn jeugd daarom vroeg ik hem aanquote:
Pas op voor de schietpartijen!quote:Op zondag 13 februari 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga weer eens mensen slaap lekker alvast en veel plezier
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 13 februari 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga weer eens mensen slaap lekker alvast en veel plezier
wat een barbiepop...quote:Op zondag 13 februari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
merel staat ffies op mijn fobo. .voor de nieuwsgierigen
quote:
vind zo een geplamuurde kop heulemaal niks.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zeg ik ook altijd
![]()
ze is best knap.. zonder die laag plamuur
tis soberso best een barbie popje.. echt zo'n typische vrouw.. word er soms zo moe van .quote:Op zondag 13 februari 2011 03:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
vind zo een geplamuurde kop heulemaal niks.
nee sorry ik moet je teleurstellen. misschien zonder die laag.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en toch ragboer, had ik verwacht dat jij wel op dr zou vallen
je stelt me niet teleur.. je stijgt eerder in mijn achtingquote:Op zondag 13 februari 2011 03:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
nee sorry ik moet je teleurstellen. misschien zonder die laag.
heb hem alweer weg gehaald. moet ik hem er weer ff opzetten voor je?quote:
Laat maar zitten. Kost je allemaal werk.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hem alweer weg gehaald. moet ik hem er weer ff opzetten voor je?
staat er al lang weer op schatquote:Op zondag 13 februari 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Kost je allemaal werk.
wat ragboer dus zegt. Een barbiepop.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat er al lang weer op schat
dit is echt de shit bro, hier word ik vorlijk van!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 03:58 schreef Viro het volgende:
Sry dat ik jullie opzadel met mijn vrolijke bui waarin ik nummers aanvraag die men soms niet kan waarderen
ik had usher met dj got us fallin in love aangevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 04:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dit is echt de shit bro, hier word ik vorlijk van!!!
regel us fatsoenlijk internet danquote:Op zondag 13 februari 2011 04:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
was vergeten dat het de nacht van zaterdag op zondag was.. om 4 uur valt mijn internet altijd uit
ligt niet aan het internet.. die server die hier staat die doet altijd van zat op zondag om 4 uur back up ofzowquote:
slaap lekker kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 04:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga ook slapen, met draakje aan op mijn telefoon. Dus hoor ergens op de achtergrond mijn laatste request langskomen.
slaap lekker, veel plezier in dromenland ( komt vast goed )quote:Op zondag 13 februari 2011 04:07 schreef Viro het volgende:
Ik ga ook slapen, met draakje aan op mijn telefoon. Dus hoor ergens op de achtergrond mijn laatste request langskomen.
jah i know, kan je gast ff je internet verkeer binneharkenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt niet aan het internet.. die server die hier staat die doet altijd van zat op zondag om 4 uur back up ofzow
quote:
dit topic volmaken zekerquote:Op zondag 13 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een modje.. oh oh
![]()
kan niet.. moet nog van alles doen
ga jij eens slapen
sst, dat zeg je toch nie tegen een modjequote:Op zondag 13 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een modje.. oh oh
![]()
kan niet.. moet nog van alles doen
ga jij eens slapen
quote:
ik wel ik ben knetter ik mag datquote:Op zondag 13 februari 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
sst, dat zeg je toch nie tegen een modje
En dat op dit tijdstip. Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeej moet nog wraak enzo nemen.. moet straks nog weg enzow
als je terug leest enzo... dan kom je het te wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 04:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip. Ik wil het niet weten
ik werk de laatste tijd 's nachts dus blijf je in die ritme.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je terug leest enzo... dan kom je het te weten
waarom slaap jij niet?
dan hoop ik dat je geen ochtend dienst hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 04:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik werk de laatste tijd 's nachts dus blijf je in die ritme.
quote:Op zondag 13 februari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. bazenmuziek.
wie dit aangevraagd heeft is een held![]()
![]()
Wil eten graties bij Mustafa Donerquote:Op zondag 13 februari 2011 04:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok, leuk da je ff mede deelt dat je turk bent
jah lekker ik hou wel van broodje Doner!quote:Op zondag 13 februari 2011 04:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil eten graties bij Mustafa Doner
KOm dan naar Toerk toopik.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah lekker ik hou wel van broodje Doner!
anders haal je iedereen hier wegquote:
zeg ut um fanta.... foei.. stoute jongen enzo hequote:Op zondag 13 februari 2011 04:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zit jij gewoon beetje reclame te maken hiero voor andere topics, foei! da mag nie he
quote:Op zondag 13 februari 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders haal je iedereen hier weg
Klein Kapsalon; ¤3,50quote:Op zondag 13 februari 2011 04:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zit jij gewoon beetje reclame te maken hiero voor andere topics, foei! da mag nie he
dankje ik vind jou ook lief en een lekkerding enzoquote:
Jammer dat je gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga.. moet nog eieren gooien enzo..
dag piepels die meelurken, dag piepels die toevallig een blik in dit topic werpen, dag fanta![]()
wutt? hoezo? dan mis je een pispaaltjequote:
Wanneer schiet die automatisch piloot dan in.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:02 schreef _Fanta het volgende:
jah gewoon requestjes in topic gooien, hij staat nog nie op de automatische piloot toch?
als dr geen dj meer is. maar wie is nu aan het draaien eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wanneer schiet die automatisch piloot dan in.
Verzoekautomaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als dr geen dj meer is. maar wie is nu aan het draaien eigenlijk?
Na WebHawk al niet meer hoor...quote:Op zondag 13 februari 2011 05:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus niemand meer achter de knoppen, jammer
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
hole1988
Bericht:
Al de muziek die je na drieën hebt gehoord is uit de machine.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
das al weer fkes geleden idd, moet toch maar us wa beter gaan opletten
Je kan heel makkelijk je eigen internetradio starten.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
das al weer fkes geleden idd, moet toch maar us wa beter gaan opletten
ik hou het liever bij radio onz!. maar was zo druk bezig met van alles en nog wa dat ik nie eens door had dat er geen dj meer aan t draaien wasquote:Op zondag 13 februari 2011 05:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan heel makkelijk je eigen internetradio starten.
http://www.icecast.org/
Check haar naam misschien...quote:Op zondag 13 februari 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom je ook uit 85? in dat jaar ben ik geboren namelijk
quote:Op zondag 13 februari 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom je ook uit 85? in dat jaar ben ik geboren namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |